[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Had al het idee dat al die mw 2 noobs die snipers waren xD.

    \o/
     
  2. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    haha speel zelf ook veel sniperclass:)
    Heb gister flink was BO gespeeld... weet niet welk spel ik beter moet vinden. BO is echt run&gun en ook grafisch een stuk minder! Alleen heeft het wel iets waardoor je blijft spelen8). MoH is precies het tegenover gestelde maar ook vet om te spelen. Erg lastig elke avond kiezen wat je gaat spelen:+
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Hahaha, ik lees hier nog regelmatig hoor. Nette score ;)

    Enne wat moh betreft hebben we een beetje hetzelfde idee, misschien de leeftijdO-)
     
  4. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook COD:BO gekocht, het is inderdaad een run&gun game waar je alleen je wapens hoef laten spreken. Daarom ga ik alleen puur voor SP en Zombie mode. Het ligt waarschijnlijk alleen in de merk van COD zelf dat alle edities die uitkomen meteen met cijfer 10/Gold/Uber/Oid bestempeld krijgen. En is nog steeds even frusterend op Veteran.

    MOH speelt echt veel soepeler dan COD vind ik, alleen dan de MP kant. Zelfs met bugs vind ik MOH MP veel leuker dan COD met name omdat het meer objectives gericht is.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is de perfecte afwisseling voor mij. Helaas zijn er bijna geen spelers meer te bekennen op de PC. Maar het liefst zou ik Moh voor Sector Control en BO voor TDM, wat in mijn ogen gewoon run&gun zonder alteveel nadenken hoort te zijn.
     
  6. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    @ maxqubit

    Ik kan het helemaal vinden in je verhaal van de vorige pagina. Heb het speel toch gekocht terwijl ik er geen zin in had. Maar had gewoon zin om weer eens gezellige avonden met vrienden te gamen. En aangezien iedereen BO speelt daarvoor gehaald.

    Maar het spel ben ik behoorlijk klaar mee. Grafisch krijg ik serieus pijn aan me ogen en wordt er duizelig van:confused:. En hoe het speelt is niet aan mij besteed. Het is alleen maar run&gun zoals jij zei. Er wordt totaal niet tactisch gespeeld door andere.

    Enige wat leuk is dat ik weer iedereen own in het speel. Maar ja wil toch liever tactisch te werk gaan en dat gebeurt dus niet.

    Voor mij is medal of honor zeker beter. Hoop nog heel erg op een hardcore team deatmatch mode erin. En dan wordt dat toch wel een heerlijk spel.

    Singelplayer ben ik trouwens wel tevreden over van BO. Het ziet er best leuk uit. En het verhaal is lekker apart. Het is alleen af en toe teveel chaos. Maar de Sp krijg van mij 7.5 tegenover een 6 van MOH.
     
  7. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    MOH is bij mij iniedergeval weg :) COD: Bo heeft nu de keuze
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Gister MOH omgeruild hier op de bazar.. doe BO liever.
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er behoorlijk klaar mee bent speel je wel erg veel call of duty's.
    Zie blackops, mw en mw 2 staan op je gamercard als laatst gespeelde games.

    8)
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind al die shooters best te pruimen, moh is zeker vermakelijk en bc2 behoren ook wel tot de leukste.

    Komt door het teamwork wat erin zit maar vin blackops zeker wel weer lachen vergeleken met mw2 daar was echt niks aan.

    1 en al frustraties.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens , ik vind Blackops ook weer een goeie shooter , maar voor meer strategische shootouts moet je meer bij MoH En BF zijn :)
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat dit komt omdat blackops zijn mappen af en toe te klein zijn om echt strategisch te werk te gaan.

     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    MoH is ook alles behalve strategisch, uiteindelijk is het ook gewoon een domme ren als een kip zonder kop en schiet duizend mensen neer. Heb hem nu sinds vanmiddag en al aardig wat gespeeld in de singleplayer. Ziet er soms wel mooi uit (level in die apache _O_) en speelt wel lekker, maar het is totaal niet origineel. MP ook even gedaan, speelt lekker maar MP kan me nooit boeien. Even uitspelen en dan weer omruilen. :+

    Als je een strategische shooter wilt spelen op de 360 moet je Brother In Arms spelen, dat is pas een shooter waar je echt oorlog voert.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij zijn de TDM mappen in MoH echt niet veel groter dan de gemiddelde BO map.

    de tactiek van MoH zie je volgens mij alleen terug in de rush mode, voor de rest is het vaak een wedstrijdje spawnrapen
     
  15. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt:). Heb ze nog allemaal ff gespeeld de laatste tijd. Mw2 had ik dag voor de release van BO nog gedaan om ff te kijken hoe was.

    Ook nog mw1 gespeeld die dag. Dat blijft eigenlijk wel een ontzettend tof spel. Niet teveel extra zooi erin(HEERLIJK).

    Baal er wel van dat BO mij gewoon niet boeit. Was wel weer eens gezellig om met vrienden online te spellen. Maar als ik me erger aan dingen, is de gezelligheid er ook niet bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Wat me wel opvalt is dat mijn friendslist vorig jaar vlak na de release tot diep in de nacht vol stond met " playing cod ". Nu zijn het er maar twee en die spelen maar korte sessies, geen nachtwerk meer.

    Zelf beleef ik gewoon meer fun met moh, het speelt minder spastisch en is net wat minder arcade.
     
  17. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik probeer al 2 dagen te spellen. Maar wordt telkens in lege lobby's geflikkerd:confused:.

    En ik heb mooi 800 ms points vernageld. Niemand speelt meer in die lobby's:mad:. Vind dit best wel beetje geldklopperij.

    De laatste keer dat ik speelde was natuurlijk wel heel erg leuk. Blijf het beter vinden dan BO.
     
  18. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je een link naar een fora daarvan?

    Mijn skill level is wel heel hoog. Dus het zou maar zo best kunnen. Heb ook echt zin om te spellen:mad:
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wou net objective raid gaan doen. 6 mensen waren daarmee bezig! :'-(
    Had echt niet verwacht dat het zo'n faal zou worden. Erg jammer, want vind de game erg vet. Combat mission en team deathmatch waren er wel meer. maja ook maar 300 en 400.
     
  20. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Shit was ik maar niet zo goed aan het begin:lol:
     

Deel Deze Pagina