en de andere vraag; Is er dan werkelijk geen mogelijkheid dat jullie Black Ops doen ipv MW2? Het is namelijk best wel schappelijk om gewoon mensen te vragen om hun eigen disc mee te nemen..
Mooi, kan ik mooi de winnaar van Fifa 10 vorig jaar opzoeken, krijg nog een bedrag van €25,- van hem nadat hij mij oplichte.
Eerst was het altijd 250 euro, en nu opeens niet meer? Heb nu helemaal geen zin om te gaan omdat het FIFA10 is en veel minder prijsgeld.
Haha, grappenmaker, bespaar je treinkaartje want ik ga toch niet, ik moet werken en afzeggen heeft geen nut voor een (misschien wel) kleine honderd euro.
Leuk, maar je zegt toch mooi dat je er naar toe gaat (ook op de website zelf) en nu moet je ineens 'werken'. Ik kan het ook regelen met je pa/ma als je wilt hoor, heb genoeg bewijs dat je mij opgelicht hebt. Als het niet via het toernooi kan, dan maar zo. _0/
Ja leuk dit allemaal, maar als je kijkt naar de datum van dat en van hier, ik wou graag gaan totdat ik hier zag dat het maar 100 euro prijs is met een inschrijfgeld, dus heb ik naar mijn baas gebeld en gezegd dat ik toch op 18 december kan werken.
Ach, maakt niet uit. Hij kan lullen wat 'ie wil. Ik ga er toch heen, ik laat me niet wijs maken. Ik hoop dat je 25,- op zak hebt Sharif, anders moeten we het anders regelen.
Haha, kan het proberen. Ik zal me iig inschrijven. Kom je ook? Hij heeft mij opgelicht. Ik zou Modern Warfare 2 van hem binnen krijgen voor €25,-. Vervolgens kreeg ik niets binnen, zei hij dat hij het weer binnen had gekregen en toen stuurde hij het opnieuw. Toen kreeg ik alsnog niets, en ging hij bijdehand en wijs doen. Dus dat. Kom je ook?
Je gaat me niet vertellen dat je op die dag meer dan 75 euro gaat verdienen. Kun je net zo goed gaan. 100 euro verdienen en Daz die 25 euro betalen. Oplichters zijn zielige mensen die toch een keer tegen de verkeerde aanlopen wat het geld zeker niet waard zal zijn.