Maar op Sword Base is het ook gewoon dom om rond te gaan rennen, daarnaast is het simpelweg zo dat het team dat het langst in de rode kamer zit het potje wint met swat. Ik heb ook wel regelmatig dat ik de rode lift pak naar de overkant maar aangezien de tegenstander toch vaak onder je spawned is dat ook vrij nutteloos op die map en je weet de reden waarom ik tegen jullie zo speelde, ik was het gewoon beu om continu te worden opgesplitst. Mijn Powerhouse heatmap is trouwens 100x erger dan die van Sword Base
En hem dan nooit kunnen vinden Ik speelde gister nog Team Slayer op Zealot. Nou het was 4 tegen 3. Wij met 3 man. Er waren 3 gasten No Shield. Ik gooi er een grenade in, en letterlijk ALLE 3 zoef armor lock. Het is niet te geloven. Ik eindigde het potje wel met 31 kills Ik had het idee dat ik de 2 fransen waarmee ik in het team zat een heleboel assists gaf. Elke keer als ik een kill maakte: Merde! Plut-uh! (ofzoiets)
Ik had gister ook wel even een WTF op Pinnacle. Ik wilde even bij de rocket spawn gaan kijken dus ik sprint er op af en opeens knal ik tegen een blauwe aan die daar spawned. Hij zag me gelijk, niet heel vreemd want ik stond bijna in hem, en terwijl we op elkaar aan het schieten zijn spawned er gewoon nog 1 Gelukkig stond het 49-nogwat en was die blauwe de laatste kill, want die 2de had me wel. Ik vind het ook altijd zo irritant op The Cage, dan zit je onderin de basis en spawnen ze gewoon boven je of daar bij de lift dat ze 2 meter naast je beginnen. In H2 had ik dat soort dingen echt nooit, althans niet zo erg en zo vaak.
Wat is eigenlijk dat rode dat je half uit hun kont ziet komen?! Zie ik heel vaak in matchmaking! Maar wtf waarom is die ban4quiting regel er nou... Ik kan toch gewoon leaven wanneer ik wil en helemaal als je met zijn 4e tegen 1 iemand anders moet spelen..
Ja, ik heb dat ook wel een paar keer gehad. Dat ik spawnde en gelijk verrot werd geknald, omdat die gast 2 meter naast me stond
Die is er voor mensen die quitten zoals jij Goede regel, ze moeten het zelfs aanscherpen vind ik 1x leaven = ok 2x leaven = niet meer doen 3x leaven = 15 minuten ban 4x leaven = 1 uur ban 5x leaven = 24 uurs ban 6x leaven = permanente ban
Dat rode/groene is de armor ability. Als je spawned dan "schiet" dat vanuit het niets je rug in, daar zit ook dat groene ding op je rug. Die quitban mag van mij ook wel worden verhoogd. Volgens mij hebben we vandaag 2 potjes gehad waar niemand quitte, erg irritant als je continu 4 tegen 2 speelt en je de hele tijd aan het zoeken bent naar de tegenstanders.
Leave nooit maar als ik met z'n 4e tegen 1 iemand moet dan leave ik sowieso, want dan verpest je gewoon 12 minuten van je leven
In welk tijdsbestek is die 6x leaven? Van een 15min of 24h ban voor Reach op Live wordt ik niet warm of koud, maar ineens een perma ban er achter aan. Soms moet je gewoon kunnen quitten. Als je alleen overblijft met Firefight, ga ik echt geen 20+ min oid alleen door, dan quit ik ook gewoon.
Zo, net met Cookie een aantal potjes Swat gedaan. Voor het eerst en bakte er wenig van. Op den duur ging het wel iets beter, maar is wel te merken dat ik niet gewend ben om puur voor de headshots te gaan.
Jouw eerste 2 potjes vond ik toch wel vrij bizar, 0-19 en 5-23 Maar verder ging het wel goed, alleen het eerste potje verloren en daarna alles gewonnen, wat me nog steeds een raadsel is
Leuk als je een kapotte Xbox heb (zoals die van mij Xbox 360 een tijdje geleden) elke keer als ik online bezig was (met F.E.A.R) viel me Xbox een paar keer uit tot dat ik een rode ring kreeg. :{ Developers moet de games niet zo serieus nemen, Microsoft moet zich meer de verantwoordelijk nemen om de kwaliteit te verbeteren door de Rep -/+ system te verbeteren. Dan is die ban helemaal niet nodig.
Leuk, 99% van de keren dat we in een party van 5 zitten ben ik degene die wordt opgesplitst om daarna volledige te worden afgemaakt door een campende neo, dus lekker oldskool mijn xbox uitgedrukt, pure bagger Kan niet wachten tot the sims binnen is Ik heb het sinds deze week trouwens ook wel redelijk gehad met het spel, het heeft op zich nog lang geduurd. Normaal slayer vind ik verschrikkelijk door de armor lock en bijna niemand speelt het meer sinds black ops, dus ik kap er ook maar mee en speel het alleen in de weekenden nog wel. SWAT is het enige wat ik nog tof vind en dat word je na een tijdje ook wel beu, helemaal na daarnet.
Heatmaps zijn alleen roder omdat ik meer gespeeld heb. Ik heb iets van 300 potjes normaal slayer gedaan waar ik nooit campte en dat zie je niet meer terug op die maps, alleen door de vele potjes swat is het zo. Daarnaast camp jij net zo hard als ik, waarschijnlijk vind je daarom zealot zo bagger. Op Sword Base verschillen de heatmaps trouwens helemaal niks, dat was net ook wel te merken.