[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan zeggen van dat spawnsysteem wat je wilt maar het houd je wel in beweging :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De boel hier opnaaien ben ik goed in. Er happen er altijd wel :)

Het systeem presteert de persoon die ik net dood schiet binnen een seconde achter mij te laten spawnen :thumbs:

3. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Spawn system is idd lachwekkend en bedroevend tegelijk. Ongelofelijk dat Treyarch niet leert van de fouten. Je verwacht anno 2010 dat ze met een redelijk goede gebalanceerd spel komen. Maar nee hoor. Alweer zoveel bugs, glitches en lags.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zie helemaal geen bugs, glitches en heb geen lag. Spawnsysteem is wel kut.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet alleen TreyArch die deze fouten maakt anno 2010 (geen fanboyism als daar iets over wordt gezegd).

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het probleem met het spawnsysteem niet. Het gebeurd alleen wanneer ik aan de ene kant van de map sta, en mijn teammaten aan de andere kant, maar dat is gewoon onvermijdelijk.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het heerlijk als je bij HQ 250 - 0 krijgt en je alles captured en maar 1x doodgaat _O_.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb redelijk vaak dat mijn Willy Pete's niet afgaan. Lijkt me ook een bug. Als je trouwens een SAM Site haalt en je gaat daarna dood en je gooit de granaat en je haalt daarna een nieuwe SAM Site hoef je die niet meer te callen en kun je hem meteen neer zetten. Bewaar je ze allebei dan moet je ze 2x incallen. Kleine bug :)

Krijg trouwens in Domination heel vaak niet de message dat er een punt overgenomen wordt. Ineens zijn we hem gewoon kwijt...

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  9. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar als mensen twee meter naast je gespawned worden gaat echt nergens over. Op een redelijke grote map als Array gebeurd het zelfs..
    Ben dus niet de enige die last heeft van een vreemde hit detectie. Het loont daardoor vaak niet op wat te rushen.

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Je kan trouwens je opgespaarde Killstreak rewards niet meer gebruiken als je van CLASS veranderd. Dit is zo belachelijk.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    We gingen van 5 vs 5 ofzo naar 2 vs 2 met HQ :eek:. Achja, IIG niet gequit en mijn teammaat en ik werkte goed samen. Uiteindelijk gewonnen.

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wow, net begon het eindelijk lekker te lopen, op Domination 21-8 gespeeld en de ene na de andere challenge. Stond eigenlijk al een tijd op 20-6, maar was met die Valkyrie rockets aan het kloten, en werd daardoor een paar keer gekilld :p Ik had een killstreak van 9, ben nu level 15 pas :p

Wat kun je trouwens met die Valkyrie Rockets? Je hebt er meerderen, en je kan ze gewoon afschieten op een doel door te richten? Ik kreeg er niet echt iets mee gedaan, maar richtte dan ook niet echt op iets, dacht eerst dat het een soort predator was. De eerste keer ging ik zelf dood, mss door dat ding of door een tegenstander, dat weet ik niet :p

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Net een paar enorm lekkere potjes gehad! beste score was op domination 48-4 captured: 7 defended: 4 :D

Heb trouwens toenet ook voor de fun een custom match gedaan waarbij we de marathon en lightweight op zijn hoogst hadden gezet, the fuck zeg! dan ren je echt gewoon te hard 8)
    Als je sprint ben je gemiddeld iedere map binnen 5/10 seconde overgestoken :9

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had net dus een lekker potje, ik wilde hem terugkijken, was het laatste potje, maar alleen de eerste 4:01 staat erop, kan je de rest niet terugzien? Want daarin zit het belangrijkste deel eigenlijk :mad:

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    is er van host geswitcht? dan staat hij een game verder;)

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    neej, is niet geswitched, toen we klaar waren stond er wel iets van game lobby ended ofzo, maar we bleven wel gewoon in de lobby en gingen weer naar de volgende match. En er staat ook geen nieuwere file.

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben hier meer mensen trouwens last van connectie problemen met grote party's? (lees 3 man of meer)
    Want met een paar (en ook verschillende mensen) lukt het gewoon haast niet om een game te joinen.
    Is toch gewoon te leip dat het voortaan spannender is om in een match te komen dan de match daadwerkelijk te spelen!8)

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nooit last van. 8)

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    :lol:

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier duurt het in me eentje al moeilijk lang voordat ik een game kan joinen. Staat er 50 games found! ... en dan gebeurd er verder niks. (NAT en UPnP shizzle staan allemaal open)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina