Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    - smacht ... =( -

I need my RPG fix :9

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe bevalt hij? Op wat voor game lijkt hij?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Email gehad van Dynabyte dat de game is verzonden, hopelijk morgen binnen,maar vast wel.

4. Ashavan

Ashavan Guest

lees de laatste 3-4 pagina's en je hebt het antwoord |:-

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mooie review heeft insidegamer.nl ook :p

Welke review?!!!

Ze zullen de game dan wel niet op tijd binnen hebben gekregen ofzo, het ging toch om insidegamer of ben ik nou in de war?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Misschien dat ik weer eens review ga schrijven dan eind van het weekend :p
    Alleen mensen vinden mijn reviews vaak te kritisch.

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik hoorde ook dat die op insidegamer.nl moest komen. Maar ja, hoe kun je zo'n game überhaupt recenseren na een of twee dagen spelen?

8. Ashavan

Ashavan Guest

vrij simpel. de meeste reviewers spelen een game in 1x uit. of komen in ieder geval ver genoeg om een goed inzicht te krijgen van alles. Ik zit tussen het gamen door wat aantekeningen te maken. en dan zondag even verhaaltje typen :p

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar voor je zo'n game echt uitgespeeld hebt, ben je makkelijk 40 uur verder...

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het wel apart om te horen dat er nog weinig sidequests zijn, al die reviews hadden het over 'plenty of sidequests'.....nou ja.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Dan heb je TW2 nog niet gespeeld. Er is een ernstig gebrek aan side quests e.d. Na 8 uur ben ik de lvl 20 al gepasseerd en zit er flink schot in het verhaal terwijl ik toch echt alle side quests dusver heb gedaan en elk stukje van de map heb bewandeld + bijna alles uitgemoord.

Grote open world my ass. Het is inderdaad open world, maar kleiner dan TW1. In TW1 ben je veel meer kwijt tijd om overal te komen en zien.

@Kabuto
    Side quests valt echt tegen in aantal. In TW1 had je bijna a la Oblivion hele quest lines in een bepaalde guild. Dusver heb ik 2-3 miezerige questjes gehad met de warrior en thieves guild. Dan heb je alla Dragon Age een bord met wat quests, maar dat zijn er ook niet bepaald veel en zijn ook zo gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat kan idd kloppen, heb TWII nog niet gespeeld nee.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar verder is het spel wel leuk, of valt het toch tegen?

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Totaal niet waar. Je bent juist sneller overal. ;)

Mijn order van Dixons is ook verzonden.

15. Ashavan

Ashavan Guest

het is vermakelijk anders zou ik niet in staat zijn om 6-8 uur aan 1 stuk door te spelen.

@Yellow
    inderdaad in TW2 ben je overal veel sneller. Gebieden zijn kleiner + je hebt in het begin een paard om 2/3 van het tweede eiland in no time te verkennen. Het 1/3 wat je dan te voet moet doen heb je ook rennend zo voltooit terwijl je onderweg al die Varn neermept.

In TW1 was het paard onhandelbaar dus moest je alles te voet doen. En dat duurde lang eer je weer een portaal had gevonden om te teleporten.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu eventjes gespeeld en het is ongelooflijk vet! \o/
    Had vandaag weinig tijd ivm een verplichte dag van de universiteit, maar wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me erg goed! :D

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn maatje die de game ook heeft, heeft het vanmiddag even gespeeld en hij klaagde over iets.

Hij zegt dat ie 'screen adjustment' nodig heeft, omdat het beeld uitgerekt is(is niet zijn tv, want daarvoor speelde ie nog Black Ops en dat was prima), hij ziet bijvoorbeeld zijn magic niet. Hij wil het scherm dus kleiner maken...dit klinkt wel tyfus-amateuristisch als dat in de game zit. Nog erger is dat hij nergens in de options het kan aanpassen. 360 versie dit...iemand anders dit ook?

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan je dan niet gewoon ff met de tv kloten om dit te verbeteren? Zo niet, dan is het wel erg slecht gedaan door de developer. Ook raar dat het bij andere games wel in orde is. Ik begrijp niet eens hoe dit mogelijk is. 8) mind is blown...

Ook al heb ik momenteel niet zoveel geld, toch ga ik morgen naar de winkel door jullie bitches. Het niet niet cool dat jullie allemaal praten over hoe tof Two Worlds is en ik me hier zit te vervelen. :mad: :+

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je kunt je tv settings altijd wel veranderen van 16:9 naar 4:3 enzovoort,maar niet echt screen adjust zoals je in sommige games kunt doen.

En over de sidequests....iemand op de Zuxxez TWII forum zegt juist dit...

200+ Sidequests. I believe you have to actually talk to people to find them, and some people just walk on up to you.

Hooooopppaa...het is opgelost!!!!!

Je moet in de options dit aanzetten...

Graphics > Use safe interface

IPV het gewoon screen adjust te noemen...aaaaah well!!!!!!

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dus als ik het goed begrijp krijg je dan zwarte randen en een afgekapt beeld tegelijkertijd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina