Ik speel het op normal, ik vind de gevechten redelijk pittig enzo. Ik probeer vaak op zij te rollen amar het valt mij op dat vijanden toch veel schade doen. Anyway kom ik bij
Chapter 3, part 2
moet ik tegen de Lord of Shadow vechten, nou die eerste vorm is al hardcore, ik had al mijn items gebruikt, al mijn white & shadow magic..... Komt er nog een 2de vorm
Ik zat echt zo naar mijn beeldscherm te kijken van WHAT THE FUCK_!
Misschien dat er nog ergens een health upgrade is die ik kan pakken, qua combat gaat 't met zulke bosses wel erg vet. Ze verwachten combo skills van een ervaren Tekken speler ofzo, shiiiiit
Ja hoor boss gekild, verloop en mening hiervan in spoiler
lang geleden dat ik zoveel voldoening had gekregen na het killen van een boss, de eerste vorm ging steeds beter maar de 2de was nog irritant. Grote boss dus je denkt ook van, ik blijf op afstand etc. En dat is het hem dus, de truuk is juist dat je aggressief moet zijn, zoek hem op, parreer veel. Dat laatste lijkt ingewikkelder dan het is.
Ik heb de sleutel gevonden, en dat is dat je 1 seconde moet wachten als je bij hem in de buurt bent en merkt dat hij wat gaat doen en dan LT ingedrukt houden. Hij is stunned, als je White balkje vol is kan je je hp helemaal terug krijgen, en als je shadow balkje vol is kan je ontzettend veel schade doen!
dat voelt dan zo goed, als je dan voorbij zo'n stuk bent