1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Er is hier nog iemand anders geweest die dat gevonden heeft. Misschien even een tip waar de goudmijn te vinden is? :9
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ergens in het oosten, een grot met heel veel nightstalkers. En een legendary night stalker.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat gaat pijn doen dus. 8)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De legendary nightstalker was nog niet eens bij me en hij was al dood. Paar headshots met een sniper in V.A.T.S. en daar gaat ie. Zorg wel dat je Boone en ED-E daar bij je hebt. Want er zitten echt véél nightstalkers daar. Ik was 2 keer bijna dood. Moest er in voor een quest van Red Lucy van The Thorn.

    Maar goed. Die caps zijn dus gewoon verdwenen.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kwam ook eens een grot vol Fire Geckos tegen en één Legendary Fire Gecko. Dat was ook afzien. En het team ED-E en Boone is echt geniaal! ED-E is je 'radar' en met Boone kan je vijanden perfect spotten en dan snipen. Geweldig. Zorg wel dat je hoge Charisma hebt, dan hebben je Followers ook meer Health. En da's wel handig!
     
  6. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je Power Armor kan dragen, kan je Boone ook een Power Armor geven. Ik en Boone hebben allebei PA aan, en ik moet zeggen dat die kerel het erg lang volhoud. Net het kamp van Legion afgeslacht, Boone overleefde alles met PA:p.

    Mrjah, ik weet niet of het een bug is, maar Boone ript af en toe gewoon Wapens uit mijn opslagkist... Hij heeft ook 1x die speciale Plasma Rifle voor mijn neus weg gesnatched.... Ik kon dat ding nergens vinden in Repconn HQ, kijk ik later in Boone zijn INV om wat te ruilen, wat zit daar in? Het wapen waar ik me naar heb rotgezocht...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  7. James Pond

    James Pond Guest

    Sweet, welke cave is dat? Dan ga ik zo eens ff op zoek :9
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Sowieso is het echt onmogelijk om dit spel qua combat moeilijk te vinden. Vooral later in het spel. Tenzij je m natuurlijk op z'n moeilijkst hebt, maar wie doet dat nou. 8) Spel duurt al lang genoeg.

    En het is in Bloodborne Cave. Google. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, ik heb nu zoveel quests open staan dat ik geen idee heb wie ik nu aan het helpen ben :+ Ik wil gewoon zoveel mogelijk NCR fame hebben :p
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Oke silver peak mine moet je dus niet heengaan, vol met die cazadors ofzo kutvliegen :p. Zelfs met 2 companions en een dikke ballistic fist lukte het me niet :emo:
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat bijna iedereen boone meeneemt als companion, maar ik zweer echt bij veronica. Ze slaat ventjes echt hard neer met die fist, en trekt ook veel aandacht doordat ze op vijanden afrent=minder aandacht van vijnanden voor jou.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat wil ik wel ff weten ja, wanneer ik voor lessen PA kan gaan?
    Ik zit nu namelijk bij die gasten en zodra ik over een paar dagen hun plaats verlaat, word ik geexecuteerd door de NCR. Ik ben stout geweest en heb helemaal geen goede armor om Stimpaks te besparen.

    Dus als jij of iemand anders weet op welk punt ik bij de Power Armor faction kan trainen, dan hoor ik het graag.
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet voor de BrotherHood of Steel in de Hidden Valley alle Quests voor ze doen. Als je de questline van de BrotherHoods of Steel volgt kan je op een gegeven moment vragen of je bij de BrotherHood mag. Daarna moet je nog 1 quest doen als een soort test en loyaliteits shit, en dan krijg je PA training.
     
  14. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag de game uitgespeeld na zo'n 58 uur gespeeld te hebben was ook bezig met de achievements omdat ik deze game zeker op de 1000G wel hebben. Ben dan nu ook begonnen met de Hardcore mode die mij erg meevalt
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    van de week ook begonnen aan dit spel.
    Zeker vet maar tot nu toe denk ik dat Fallout 3 toch beter is. Ik ben ook zeer veel bugs tegen gekomen in die paar uurtjes die ik gespeeld heb, beetje jammer.

    Ik heb ook nog een vraagje.
    Ik kwam ergens een vent tegen die vol enthousiasme aan mij vertelde dat hij de loterij gewonnen had. Uiteraard heb ik direct zijn knieschijven aan gort geschoten en zijn lot afgepakt. Maar weet iemand hier waar ik die kan innen? (aangezien ik net 2000 caps heb moeten afstaan)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die loterij is niet wat jij denkt

    Als the Legion een loterij houdt mag de winnaar als enige blijven leven , beetje zuur dat je de winnaar alsnog hebt neergemaaid :+
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    dan lees ik het maar niet :D

    toch bedankt iig. maar ik kom hier voorlopig niet meer
    (bang dat ik iets lees wat ik niet wil)
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Ja ik deed precies hetzeflde. 5 minuten later ik loop dat huisje binnen en vertelde die ene dat van die loterij.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    2000 caps? Je bent opgelicht. :+
     
  20. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een vette wapens kan vinden. Ik wil graag een sniper.. maar andere wapens zijn ook welkom:)
     

Deel Deze Pagina