[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Welke versie heb je?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Versie 2009

(build 14.0.8117.416)

maar het gestoorde is, gisteren werkte alles nog goed, ik heb dit nog nooit gehad. Een vriend van mij heeft exact hetzelfde nu ook. Dit slaat nergens op.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ach, als ik een link aanklik crashed hij gelijk :mad:

Hey, nu heb ik dat ook met die linkjes.. Vreemd..

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  4. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    BigKabuto: Ik heb het zelfde probleem, ook versie 2009! fout van msn? :confused:

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat probleem nu ook, ook met de 2009 versie.

Echt irritant en heb geen zin om naar die nieuwe te gaan, want volgens mij is die best wel slecht als ik de verhalen mag geloven.

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb dat met die linkjes nu ook. Hopelijk wordt dat nog opgelost...

Klopt, verschrikkelijk. Je kan je naam niet meer veranderen (WTF?), en alle groepen staan raar naast elkaar en vreemd gesorteerd. Echt dat ze dat een úpdate durven te noemen...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wel goed om te horen dat veel meer mensen het nu hebben. Zal wel opgelost gaan worden dan denk ik. Het is echter raar hoe de ene WEL een link active kreeg van mij en de ander niet.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Heb nu ook dat probleem.. gaan we nu weer langzaam afbouwen naar de functies van msn 1.0 ofzo?

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Pidgin werkt in mijn ogen heerlijk, ik ben dus ook daarheen overgestapt, je kunt zelf plugins installeren en allemaal extra opties erbij zetten. Heerlijk funcioneel. :)

Ik ga nou ook Digsby uitproberen, ziet er wat strakker uit.
    http://www.digsby.com/

Edit:
    Uiteindelijk omgeschakeld naar digsby en het bevalt me zeer goed, al mijn mail bijhouden, twitter, facebook en im in een!

10. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Pff rotte msn die nieuwe, kan ik niet terugstappen naar versie 8/8.5/9.0 oid ?.

Vind dit maar niks joh !

11. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook problemen met MSN de laatste tijd. Als ik ongeveer 15 minuten ben ingelogt Krijg ik een foutmelding over ' t Communicatie-platform. Waardoor ik opnieuw moet inloggen. Iemand een idee om dit te fixen?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog altijd niet gefixt ook he, ongelooflijk. Ben er klaar mee, ik ga met een andere messenger beginnen. Welke na MSN is het best en snelst? Ik heb Pidgeon ooit eens getest en vond het wel goed werken, wel iets trager dan MSN. Is er nog een betere?

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zag net dit:

http://windowsteamblog.com/windows_...y-turned-off-to-prevent-a-malicious-worm.aspx

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Juist dat verklaart ook gelijk waarom niet iedereen gelijk er last van had. Het ging vrij langzaam....maar ja, hoe lang nog tot het weer normaal werkt?

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik gebruik nou Digsby en ik ben er zeer tevreden mee, check www.digsby.com om te zien wat je ermee kan doen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb Digsby werkende nu. Ik kan zeker niet mijn naam veranderen in dat programma he? Dus geen stukjes songtekst meer of wat dan ook?

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Nee dat moet je niet doen, je hoeft niemand een invite te sturen. Je maakt een account aan en daaraan koppel je je mail, msn, yahoo facebook etc. Je kunt dan vanuit een applicatie met iedereen chatten over al die netwerken.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik zag het later ineens en toen wijzigde ik mijn bericht hier :). Maar je naam kun je dus niet veranderen?

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Jawel dat kan wel. :) Boven klik je in het menu op Digsby, daarna klik je daar op my account, je komt in een menu en daar klik je op je msn account op edit. Je display name is de naam die je gebruikt in de msn lijst.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, nice nice. Alleen pakt ie geen hoofdletters, maar ah well. Laat deze ook nog zien welk nummer je aan het luisteren bent, of dat niet?

Deel Deze Pagina