Materiaalkosten Kinect ongeveer 41 euro Nieuws | 12 november 2010 - Kinect is een bijzonder stukje technologie, en dat brengt meestal een prijskaartje met zich mee. Microsoft heeft de prijs van het apparaatje echter goed weten te drukken, blijkt uit een analyse van UBM TechInsights. Volgens dit productanalyse-bureau zijn de materiaalkosten van Kinect slechts 41 euro. In de Europese winkels ligt Kinect voor 149 euro in de winkels. Het Israëlische bedrijfje PrimeSense dat verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van Kinect heeft volgens UBM TechInsights op innovatieve wijze de kosten weten te drukken; ondanks dat het apparaat vier microfoons bevat, een infrarood camera en twee beeldsensoren.
Ik zal wel kippig zijn, maar ik heb echt engels als gesproken taal. Zover ik weet is mijn account Nederlands. Gekke is: in dashboard staat language op Engels (ik kan daar geen Nederlands kiezen!) en Locale staat op Nederlands. What to do?
Zo ver ben ik niet gekomen. 1 dag geprobeerd waar de goal was om 100cal op te branden. Volgens mij is er wel veel variatie aangezien hij je vraagt wat je doel is zodat het de trainingen er op afstemt. Als de spierpijn weg is kan ik meer hierover vertellen. Het menu bedienen gaat heel goed, veel beter dan in het Xbox dashboard. Wel raar want dit is al het 2e spel waarin menu besturing beter werkt dan het origineel van ms.
Oke. Kinect lijkt me best geinig. Maar heb gewoon een tv met een 2 persoons bed ervoor en datis mn gamehok. Dan is Kinect gewoon onmogelijk.
kijk, de koopjes stromen al weer binnen.. nog ff wachten en je koopt de launch games voor 20 euro pst! maar ik heb t zelfde als mikkel.. kinectimals in t engels met nederlandse subs.. zou t erg leuk vinden voor de kleine als t nederlandstalig zou zijn.. gisteren fitness shape gedaan, en dat werkte wel erg goed.. zag er niet zo mooi uit, maar wel grappig om jezelf als energiemannetje te zien.. en als je dan buiten t vlakje komt verdwijnen je ledematen in bubbels leek wel een Mutant van de X-mannen..., of op die reclame van fanta...
Jammer dat Motionsports (en Fighters Uncaged) zo bagger zijn. Waarom nou niet een bundel met bv Kinect Sports en Your Shape. En dit topic is eigenlijk voor gamesgerelateerde troep http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4028212&postcount=931 ?
Liet mijn vriendin laatst wat filmpjes zien van Dance Central & Kinectimals. Denk dat er toch binnen afzienlijke tijd er hier ook 1 staat.
Hier ook hetzelfde als Mikkel NL; Engels gesproken met NL subs. Locale kan je instellen op Nederlands op je xbox maar taal kan alleen op Engels (of een andere taal maar NL staat er niet bij) dus meer kan je niet doen volgens mij. Is ie bij jou wel volledig in het Nederlands?
Ook hier staat de kinect inmiddels aangesloten, ze bleken er nog een bij de locale Dixons te hebben staan. Moet zeggen dat het zeker potentie heeft, werkt verbazingwekkend goed en alles bij elkaar valt het me bijzonder mee. Nu nog wachten op spraakherkenning en wat andere games.
Ik kan echt niet geloven dat ze bij sommige review's over een zogezegde "bepaalde lag" spreken. Ik merk er echt niks van...
Jawel hoor. Vooral bij Rallybal merk ik het. Niet veel lag, don't get me wrong, maar het is er wel degelijk! Gisteren ook het probleem dat ie mijn sprongen bij Reflexrichel iedere keer niet oppikte. Geen idee wat er aan de hand was. Ook de eerste keer dat het gebeurde. Laat ik het er maar op houden dat ik door de vermoeidheid niet hoog genoeg sprong. iig wel jammer dat zo een hele sectie opeens buiten mijn schuld om mislukte
Kan iemand dit mysterie oplossen? MrX en Fardo beweren dat Kinectimals volledig Nederlands zou zijn (dus incl. GESPROKEN tekst door dat vliegende beest), maar verder lijkt het niemand te lukken om dat voor elkaar te krijgen (dus: Nederlands menu en subs). Ben erg benieuwd, want Kinectimals is het enige dat echt werkt voor mijn 3-jarig zoontje
bij mij is deze ook engels, mischien moet je de subs uitzetten zodat de game naar ned talig springt, het valt te proberen.
In de mediamarkt Alkmaar waren er gister nog een stuk of 20. Maar ook heel veel debielen die door de demonstratie daar de gekste vragen stelden. (en vervolgens ook kinect kochten waarschijnlijk)
Nope, dat is niet de oplossing er voor. Ben zelf ook op zoek naar de oplossing want ik vind die Engelse stem best irritant worden.