Heb een vraag. Zat net effe te spelen maar weet iemand hoe je die c4 moet neerleggen er stond volgens mij 2 x maar dat hielp niet. Iemand die weet hoe het moet?
D-pad omhoog en dan leg je de c4 neer met de linker trigger en je laat hem ploffen met de rechter trigger
Je kan de C4 ook laten afgaan door twee maal X te drukken. Dus je kan gewoon schieten en dan vervolgens snel twee keer x drukken. Werkt een stuk beter ...
Mijn neefje is hier bij me maar hij heb zijn GT gerecoverd maar we spelen nu samen online alleen aan de rechterkant en aan de linkerkant zie je een zwarte balk verticaal over het hele scherm wie weet hoe ik die weg kan halen of gewoon met de game kan vullen?
Vind de muziek bij het level met die gas aanval vet, en natuutlijk de stones als je in die boot zit Maar al met al is black ops vet, single player zeker beter als voorgaande delen maar toch zal ik de game niet zoveel meer online spelen, Niet omdat het slecht is maar ik speel dit nu al vanaf cod4 (2007) alles erna is iegenlijk gewoon telkens hetzelfde, als je na een weekje de nieuwe setting/maps gezien hebt ga ik me weer vervelen Als het komende deel niet vernieuwend is laat ik hem zeker bij de release liggen en haal ik hem pas als hij 30 kost ofzo Hoop eigenlijk op een concurent die wat vernieuwends brengt, en dan niet zo,n flop als moh, wie weet ghost recon volgend jaar...
Lees het net pas van die codes voor van die downloadable dingen. Ben nu gewoon een vrouw met die flight suit, niemand die het ziet.. hoop ik Maar als ik nu weer een man als avatar kies, is dat pak ook weg zeker?
Uhh...Nee. Je gaat toch ook niet tegen mensen van de PC zeggen dat zij hun monden moeten houden, omdat dit XBW is? Beetje zielig IMO .