[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prestige 2 is wel n ernstige zaak:p

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja dat gaat wel weer wat ver inderdaad, als je zoveel tijd over hebt wordt het misschien tijd om een 2e studie/baan op te pakken :+

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hehe idd dan ben je zeker hooked.

4. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Jou comment ja :):

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    tja ik weet niet als ik nou met 2 gebroken benen thuis lag was ik waarschijnlijk ook al richting de 2e prestige geweest :+

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ook bugged zijn. Ik heb volgens die LB heb ik al 35.000 kills in Domination. Best netjes aangezien ik net 1000 kills in totaal gehaald heb ;)

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou maar slapen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij kloppen de LB wel als je ze op all-time zet. Op Weekly of Monthly klopt er geen zak van

9. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    :lol:

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    klopt daar zijn ze mee bezig las ik net hier

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie daar niks over improved hit detection, mag toch hopen dat ze daar wel mee bezig zijn

Niet dat het nu heeeeel erg slecht is maar als ik potjes van 27-3 en 30-6 waarin in mensen maar kwaad aan hoef te kijken om ze neer te krijgen afwissel met potjes van 10-10 en 9-15 waarbij ik soms na het leegschieten van een heel magazijn de benen moet nemen omdat de tegenstander nog steeds vrolijk rondloopt dan denk ik dat er toch nog wel wat aan de hit-detection ge-finetuned kan worden :+

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Mag wel even, net een potje Array gespeeld en opgeslagen in theater mode en duidelijk te zien dat ik een headshot maak (vijand gaat ook dood) maar hij registreert het als een "gewone" 1hit kill. Niet alleen ik had er last van ook iemand uit mijn team had het 2 keer zag ik bij het terugkijken (toch wel handig theater mode).

Moet wel zeggen dat het spelen met een variabele scope het snipen een stuk aangenamer maakt. Minder grote "kick" op het moment dat je inzoomt.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De patch komt eraan. Waarschijnlijk aankomende week ergens :) Staat op JD_2020 zijn Twitter.

Overigens vind ik de Mutliplayer steeds lekkerder lopen. Het zoeken van matches gaat steeds sneller. Overigens is het op Hanoi en Havana zo simpel om een tering hoge score neer te zetten. Care Package - Chopper Gunner - Gunship. Ik had mijn Chopper Gunner, maar faalde hard met mijn Gunship. Werd binnen 30 seconden uit de lucht geknikkerd :+

14. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Wel jammer met die chopper gunner dat die sensitivity zo laag is, heb hem op 5 staan en dat is al redelijk hoog vind ik zelf. Maar goed je kan natuurlijk snel naar menu gaan en hem hoger te zetten.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als je de linker trigger indrukt zoom je in en staat de sensitivity hoger.
    Ik zoom weer uit wanneer ik dicht bij een mannetje aan het mikken ben.

16. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ah oké thanks :thumbs:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou...

Vandaag 1,5 half uur geprobeerd met z'n 3en een game te vinden:

-mensen laggen direct uit de game
    -mensen konden de map niet laden
    -alle 3 meerdere vastlopers gehad tijdens het laden
    -party is no longer active
    -disconnect van XBL zodra ik op search drukte

Uiteindelijk 1x in een game kunnen komen waarin iedereen zo aan het warpen was dat we er maar uit gegaan zijn. Iedereen heeft trouwens een open NAT.

Tijd voor een patch FAILARCH!! Zelf leaderboards kunnen ze nog niet eens runnen. Als er iets makkelijk is, is het wel een statsrver draaien. Als je daarin failed hoor je gewoon van het toneel te verdwijnen!! Maar wel tof doen met je counters waar niemand een reet om geeft. Wat boeit het iemand hoeveel meter bolts er geschoten zijn. Zorgt maar eerst dat je game fatsoenlijk kan draaien kut kneuzen!!

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het zo ... ZO vreemd dat ik van al die problemen die jij hebt nou NOOIT last heb. Wees blij dat "FAILARCH!!" aan een patch werkt. Bij MW2 duurde dat maanden :+

Bovendien is zowat geen enkele game meer "perfect" bij release. Zulke games ( FPS ) zijn ALTIJD glitchy in het begin. Je kan maar een X aantal dingen zien in een BETA.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Glitches en fouten in het spel kan ik nog mee leven. Het is gewoon triest dat ik de game niet eens met vrienden kan spelen...

20. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nergens last van gelukkig.. Reeds level50, wat is de meerwaarde om prestige te doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina