[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook geen last van gehad, en treyarch patch het vast nog wel..

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik heb er ook geen last van :)

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook weinig last van connection problems, wel af en toe een keer dat je eruit ligt door een lag ofzo of dat de de matchmaking fftjes duurt maar meer niet

4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hop prestige 1 lvl 14:) 2 easy in deze game vergeleken met mw2... had wel 70 mogen zijn 15x:) rondje 82-4 net. had 3x choppergunner in hardcore domination. ziekelijke ronde

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Extra wapen slots, meer plaatjes voor je gamertag of hoe dat ook heet. Owja en camo's geloof ik, vast nog wel meer...

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Chopper Gunner is zo vet. _O_
    Het verbaasd me dat ik bijna nooit één tegen mij krijg. Terwijl ik samen met een vriend minimaal wel 1 chopper gunner per game had.. En vaak 2 cobra's.
    Ook toenstraks 21 op 0 gespeelt, en 18 op 0. :)

7. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat praat je allemaal met failarch? infinity ward faalt hard, misschien moet je keer iemand anders laten hosten? |:- treyarch heeft alles juist goed aangepakt wat IW verneukt heeft. quickscopen, killstreaks alles.

8. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

9. Munnie

Munnie Guest

Stond net 12-0 in nuketown,
    Me eerste chopper is het potje afgelopen.
    Best raar 0 deaths in nuketown en rende best vaak door de map *)

10. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook last van al 3 keer vastgelopen tijdens de multiplayer. Balen man
    Een game zoeken duurt soms echt lang.
    Online valt er hier en daar nog wel wat te verbeteren.

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat ze quickscoop hebben gepatched kun je ook niet meer normaal sniperen.\
    Ging net voor de grap met bots proberen, echt verkracht...

En nee, ik ben/was geen quickscoper..

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet wat er aan de hand is, maar zelfs als ik een 4 bar heb stotter ik nog over het scherm alsof ik iets aan het downloaden/uploaden ben. Kogels die niet registreren, mensen die letterlijk achter me spawnen, geluid wat voor geen meter klopt en wapens zijn ook niet gebalanceerd naast de ar's en smg's.Knife range alsof je standaard commando hebt, graphics zijn van het jaar nul, mappen zijn inspiratieloos, matchmaking wat parties continu opsplitst. Ik blijf wel BO spelen maar vond/vind mw2 overall een betere game.

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  13. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel bizar, ik speel dit spel nu op ps3 maar heb al hele dag nergens problemen mee. wel soms na een match dat je eruit gedonderd word maarja mw2 was de eerste weken ook niet top. zowiezo weinig problemen meegemaakt behalve woensdag dat het veel te lang duurde om een match te joinen...

Zelf vind ik mw2 ook beter maar om het nu meteen failarch te noemen? elke cod is de eerste weken gekloot geweest online

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren was het ook weer zover, ik samen met een vriend en mijn broertje willen zombie's doen. Eerst 5 pogingen gedaan om samen in een lobby te komen, vervolgens zitten we erin doet mijn mic het niet! Dus weer uit het potje en in de lobby doet de mic het weer. Dus toen weer 3-4 keer voordat we weer met ons 3en in de lobby zaten...

Ook raar als je team deathmatch doet dat je het eerste potje wel met je vrienden in dezelfde party zit maar het volgende level worden mijn vrienden doodleuk bij de tegenstander ingedeeld...

Dacht dat ze hiervoor een closed beta hadden om alles uit te testen.

15. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe denk je dat ze in real snipen? denk je dat ze binnen 3 sec kunnen richten en een kill hebben? gewoon beetje proberen na een tijdje gaat het gewoon goed ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk je dat ze op 100 mtr een sniper gebruiken? Meeste rond de 500+ en dan heb je altijd een spotter bij...kun je dus niet vergelijken.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    iedereen open NAT? Ik heb gister nog via teamviewer bij een paar vrienden de NAT open gezet , dat hielp wel bij het bij elkaar houden van de party

18. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    in array heb je gewoon lange afstanden. en in real snipen ze soms ook rond de 150 meter.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yup allemaal. Heb dat zelf nog bij hun thuis gedaan bij wie het niet was. Als eenmaal iemand in de game zit kunnen ze wel gewoon joinen. De ene keer is het probleem er niet en speel ik de hele avond met ze samen en de andere dag lukt het gewoon totaal niet :mad:

:lol:

20. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van de SWAT die op daken liggen en een gebouw onder schot nemen? |:- dat is soms minder dan 100 meter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina