Vind het eigenlijk wel prima qua gamma instelling. Het is donker, maar je kan nog wel genoeg zien. De Verita e.d. die in verscheidene grotten aanwezig zijn geven ook licht dus torches nog nooit nodig gehad. Door dat blur gedoe zie je niet ver in de verte en is het altijd een verrassing als er wat opduikt. Tenzij je op de mini map kijkt en precies weet waar alles is. Als is het met Stone guardians en sentinals toch vaak de vraag welk van de tig nu "leven" en welke niet hehe.
Trouwens ik zei paar pagina's terug dat chapter 1 eind met tig quests en lvl 22-25. Dat was nogal voorbarig. Zit nu bijna lvl 30 met bijna 100quests dusver en nog steeds in chapter 1 met een game tijd van zo'n 12:34uur. Heel het eiland van de tutorial en eiland 1 verkent en alle dungeons gedaan. Heb naderhand nog lading mage/necromancer quests gehad en gedaan waardoor je terug komt bij dungeons/huizen die eerst op slot zaten met onbreekbare sloten. Daarna is het puur main quest en heb ik weer het gevoel echt bezig te zijn met iets ipv losstaande verhaaltjes.
Dus de game uitspelen bij lvl 41 binnen 20 uur als je ALLES gedaan hebt, zoals beweerd op het andere forum klopt van geen kanten tenzij de overige 3 chapters heel kort zullen zijn. Wat ik betwijfel.
Me schild houdt zo'n 340damage tegen en me zwaard doet 370damage+40ijs damage hehe. En komt mooi uit terwijl ik in de onderstaande toren aan het werk ben.
Ok dit is fucking irritant. Als je nieuw Chapter op de pc begint moet je weer een serial key invoeren
Begon de game met een 8.5 als score...zakte naar een 7 en staat nu weer terug op een 8. geweldige game dus ver hehe.
Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2010