1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij Gun runners vlak onder New Vegas, gaat je wel serieus geld kosten
     
  2. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ook iamand hoe je aan de key komt voor die huisjes en trunks op black mountain?
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die update/patch nu al beschikbaar op de xbox360?
     
  4. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt weten waar het geld ligt, moet je het gebouw van de Majoor daar inlopen. Daar lijden de computers en dagboeken tot de goudmijn:+
     
  5. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de robot fixen die daar op een tafel ligt. Daarna naar buiten waar Tabitha op je wacht. Van haar krijg je de sleutel voor de trunks. Voor het huisje moet je 1 van de computers hacken (easy geloof ik). Daar staat de locatie van die sleutel in.
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet ik heb de legion nog maar weinig gezien, maar het lijkt erop dat ze een hoop historische feiten toepassen.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vault 3 ingang
    Ik wil Vault 3 in gaan voor die filter shizzle alleen kom ik er niet in. Nu zag ik op de Fallout Wikia dat ik een Ranger moet helpen die mij dan een sleutel geeft, alleen waar is die Ranger? 8) Heb het hele gebied drie keer rond gelopen :+
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo kom je er niet in? Je gaat gewoon naar die Vault, haalt die hendel over links van de deur, en je bent binnen. Dan moet je nog ff zo'n fiend overtuigen dat jij een drugshandelaar bent en je kan zo doorlopen.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zat met m'n neus te kijken 8)
     
  10. spybunny

    spybunny Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Bug!

    Lekker hoor.. Er zit een hele grote Bug in fallout new vegas, met die quest Talent pool. ik al die mensen opzoeken, en bij de laatste, die cowboy, als je barter van 45/50 mislukt, dan kun je hem nooit meer aanspreken voor die kaart.

    Fallout Wik:

    If you fail the barter speech check with The Lonesome Drifter, he will proceed to The Tops without ever taking the talent card, rendering the quest broken. No known fix.

    Beter gaan ze dit fixen ! is er een manier om dit te melden aan xbox ?
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aan xbox nog wel.

    Maar je kunt toch gewoon een save terugladen? :confused: Ik zie het probleem niet.
     
  12. spybunny

    spybunny Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duh dat dat kan, moet ook wel anders kun je m niet uitspelen ;)

    tgaat er toch gewoon om dat er een fout in het spel zit :confused:
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    De ene keer pakt ie hem wel de andere niet. Ik kreeg hem gelukkig wel maar was wel op de hoogte van die bug.
     
  14. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mooie bug in Ceasars Fort

    Ik heb iedereen daar afgeknalt en geloot. Als ik uit het kamp ga, en weer naar binnen, heeft iedereen alle wapens en armor enz weer in hun Inverntory zitten. Waardoor ik alles tot max kan repairen, kan verkopen, en weer terug kan gaan en looten.

    Erg slordige Bug moet ik zeggen:p
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar kan je spulletjes goed verkopen? Wil even wat caps innen namelijk :D
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    bij gun runners + trading post 188 (onder de brug ene alexander). die hebben iets van 4-8k caps en ze verkopen wapen mods.;)
     
  17. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even paar vraagjes..

    Kun je op een of andere manier zien wie jou nou wel en niet aardig vinden? Ik heb bij die huppeldepupcove al die legion gastjes koud gemaakt en kon daarna nog wel gewoon in de buurt van caesar komen. En soms loop ik ergens en begint de ncr ineens op mij te schieten. Misschien kies ik niet zorgvuldig mijn missies uit ofzo. ik lees wel iedere keer infamy gained, maar kan dat ook weer terug komen.

    Ik sta nu op level 20 op het punt om voor yes man naar de dam te gaan. Maar dan is het spel afgelopen denk ik daarna. Kan ik nu dat nog gewoon niet doen en nog een beetje gaan exploren en side quests doen? En kan ik ook nog een andere verhaal lijn doen of zit er dat niet meer in zonder opnieuw te beginnen.

    Ik vind het echt een te vet spel, maar ben het spoor soms helemaal bijster ;)
    de chainsaw is trouwens echt te lomp!!
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij stats zie je wie jou aardig vind en wie niet. Het meest rechtse 'tabblad' van het stats gedeelte van je PIP boy. En op de map zie je ook bij het dorp oid staan 'Vilified' of 'Ideolized' of 'Accepted' oid.

    Chainsaw is echt vet idd. :D Zeker als je een hele kamer vol met vijanden hebt. Ik heb heel Vault 3 uitgemoord met m'n chainsaw. Op een gegeven moment lag heel de vloer bezaaid met lichaamsdelen en ingewanden. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren maar begonnen met de game en wat is fallout toch heerlijk. Ben net aangekomen in Primm nadat ik het dorpje goodsprings had geholpen. Vond de mensen wel aardig waardoor ik dacht laat ik ze maar eens helpen.

    Beetje in de buurt al lopen ontdekken en ben nu goed uitgerust naar Primm gegaan. Wou eerst naar Vegas maar toen ik die kant op liep zag ik bord met WArning Deathclaws dus toen ben ik maar snel terug gerend.

    Wel Hardcore mode aangezet en ga voor me eerste playthrough geen guide gebruiken. Leuk om alles zelf te ontdekken en niet meteen even naar een gebouw rennen om daar bijvoorbeeld als in fallout 3 de xiloang assault rifle te halen en voila je wint!

    Heerlijke game. Kan niet wachten hoe Primm uit gaat pakken. Ziet er cool uit die achtbaan!
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Na een week weer es Vegas opgestart en alleen maar bugs en vreemde dingen terwijl ik er daarvoor nooit problemen mee had, bijna ook de game uitgespeelt.

    Wezens die ik helemaal dood schiet maar niet dood gaan, terwijl hun levensbalk allang helemaal leeg is. Van die vlinder motten die gewoon in de lucht blijven en je niks doen. Wapens die je geselecteerd hebt en dan ineens een heel ander wapen schiet terwijl je die niet ziet. Had een golfstick vast maar begon met dynamiet te gooien, in mn inventory zag ik dat ie beide tegelijk geselecteerd had 8) En daarna liep de game met 5 frames per seconde =( Toen de game maar uitgezet. Vreemd dat je ineens in een uur zoveel bugs en shit hebt, terwijl ik daarvoor nooit wat had op een enkele scorpion die onder de grond ging.
     

Deel Deze Pagina