Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds die nieuwe update werken mijn thema's alleen nog op het account waarop deze is gedownload? Dit geldt ook voor de gamerafbeeldingen en games :/
    Kan dit niet meer gedeeld worden op dezelfde xbox?
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in oktober voor 2400+ points aan Arcade games gekocht maar ik heb die gratis 800 points nog niet ontvangen ? Anderen wel ?
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik een nieuwe 360 heb en wil arcade games en DLC overzetten, is er dan nog echt een transfer kit nodig, of kan ik gewoon het account recoveren en opnieuw downloaden?
     
  4. evert99

    evert99 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik gewoon elke externe HD aansluiten op mijn Slim? En games dan daarop installeren en spelen (cd er nog in, ik weet).

    Op mijn externe HD van 120GB staat Serial ATA USB 2.0. geschikt en snel genoeg?

    Dank :)
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan maximaal een (ik geloof) 16GB usbstick gebruiken.
    ext HDD's ziet hij slechts als 'lees'medium, en kan je dus niets opzetten. Wel media vànaf spelen.
     
  6. evert99

    evert99 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen een stick? Kan iemand dit bevestigen? Moet ik misschien toch maar geen 4GB kopen :mad: Dacht dat je games ook op een externe HDD (USB) kon zetten en spelen.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat klopt ja. Je gaat echt geen spijt krijgen als je een 250 gb haalt ;)
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    lijkt me sowieso logisch. Als je n gewone externe hdd daarvoor zou kunnen gebruiken, werd er geen enkele Microsoft hdd meer verkocht ;)
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn achievments waren gereset omdat ik via de PC alles had geunlockt, heb ik nu een ban? of wat heb ik?
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    die krijg je pas rond 30 november of later :thumbs:
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Sneu.:emo:
     
  13. Killingskillz

    Killingskillz Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een turtle beach headset en ik wil hem aansluiten op mijn xbox 360 slim met HDMI, maar het probleem is dat die AV Cable de hdmi kabel in de weg zit:confused: wat moet ik doen?
     
  14. evert99

    evert99 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden 360 games automatisch geupdate/gepatched (indien relevant) als je ze opstart en online bent? En zie je dat dan ook in beeld?

    Dank :)
     
  15. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan ik sinds update van Dashboard niet meer bij Video Marketplace komen :confused: Als ik naar Video marktplaats wil gaan, dan krijg ik alleen lege achtergrond ( kleur rood/oranje ) te zien.

    Ik dacht dat het misschien geblokkeerd was, en ging naar instellingen. Ik hem hem ingesteld als Adult. Dus ik zou alle toegang moeten hebben, maar nee :mad:

    Wat ik ook vreemd vind, is dat als ik op lege achtergrond kom, dan werkt (B) niet. Om naar Dashboard te gaan, moet ik op Guide-knop drukken.

    Enige idee hoe ik dat probleem kan oplossen? Het heeft vast iets te maken met Zune. Ik heb idee dat Zune niet goed geinstalleerd is, maar ik weet niet waar ik Zune kan verdwijnen. En vervolgens opnieuw installeren.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja krijg je gewoon een pop-up of je wil updaten. ;)
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas een update gehad op mijn Xbox, nu heb ik een nieuw menu enz. maar als ik mijn xbox opstart start die niet direct het spel op, terwijl in de instelling wel staat dat die het spel moet opstarten.
    zijn er meer lui die hier last van hebben/hadden?
    en wat kan k er aan doen
     
  18. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje... Me vriend van Engeland komt naar nederland voor vakantie nou wilt hij paar spellen voor me meenemen vanuit engeland.. Alleen gaan ze het wel doen als ze uit engeland komen ? me xbox heb ik gewoon in nederland gekocht.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geen enkel probleem.
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Staat, naast de instelling dat die het spel moet opstarten, ook auto-start aan? Ik weet niet of dat helpt, maar je zou het kunnen proberen.

    Het kan ook een bug zijn. Probeer eens de instelling terug te zetten naar xbox dashboard, dan je xbox opnieuw aanzetten, en dan weer de instelling veranderen naar het spel opstarten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina