Ben trouwens nu alleen maar aan het sniperen. Gaat echt super! Echt veel vetter dan modern warfare 2! \o/
Spoiler campaing is eindelijk weer goed wel verwarend eerst is reznov dood dan is ie er weer en daarna blijkt hij doodt te zijn omdat hij gewoon in je hoofd zat /Mod Denk aan spoilers aub. - Pim.
doe daar s even snel een spoiler op, als je zoiets wilt posten moet je dat in de SP thread met '[spoilers]' in de titel doen..
Wat een aanfluiting voor COD is deze game, echt alles is slecht. Graphics zijn niet van deze tijd, het geluid van de wapens lijken bij allemaal wel klapperpistolen ( misschien ben ik verwend door MOH ) , respawns zijn helemaal bout . Een heel magazijn in iemand zn rug pompen en deze draait zich doodleuk om en knalt jou met 2 kogels af, als je met meer als 2 personen een game in wilt, wordt de helft eruit geknikkerd , enz. Ik snap nu waarom er voor de release geen reviews geplaatst mochten worden en alle filmpjes van youtube werden verwijderd. Ik had me nog wel zo verheugd op deze game.. Jammerrr
Over die wapens heb ik niets op aan te merken, die klinken wel gewoon zoals ze horen te klinken hoor,m Maar over dat omdraaien terwijl jij een magazijn op hem schiet is 100% waar.. Moet Treyarch echt wat aan gaan doen..
Je overdrijft nu wel heel erg vind ik. Ik vind het een geweldige game SP is top imo, wel een beetje rommelig, maar wel erg krachtig! Multiplayer is gewoon gebalanceerd, perfect aantal killstreaks, challenges etc. en het is echt zó ingesteld dat alles netjes gebalanceerd blijft \o/ En zombies... dat ook gewoon perfect Tuurlijk zijn er wel punten waar Treyarch verbetering in kan brengen, maar vooralsnog vind ik het gewoon erg goed hoor
mij boeit die hakenkruizen niet zo, als ze tof willen zijn laat ze lekker doorgaan. in single player en zombie mode zijn het meer feiten en bij emblems meningen. wat zou zombie mode zijn zonder hakenkruizen?
Ik hoop serieus dat de volgende CoD wel weer wat vernieuwender is. Modern Warfare 1, 2, Black Ops en World at War(?) zijn in feite bijna niks verandert. Hier en daar wat perks en killstreaks verandert, nieuwe wapens en maps en that's it. Opzich geen groot probleem, maar vernieuwing zou welkom zijn. Vooral qua singleplayer. De AI is echt om te janken en de engine begint ook outdated te raken.
Guy, je weet wat we 6 jaar geleden speelden? en nu; Graphics zijn echt niet alles, ze zijn de means to an end, niet zalig makend.
Ik moet zeggen dat ik Blops wel aardig balanced vind. Tuurlijk zijn er dingen die soms wat overpowered zijn en hit markers werken niet altijd even goed maar opzich vind ik hem aardig balanced. Zeker in tegenstelling tot bijvoorbeeld Halo Reach (armor lock, hint hint) of al helemaal Modern Warfare 2.
Wisten jullie dat als je bij het startscherm, uit die stoel komt en je op die computer gaat, dat je dan 3arc unlock moet typen en dan unlock je een extra zombie map.