nee hoor, dit ligt aan de bron. Ik zie t namelijk ook bij deze game (gta4), terwijl andere games dit totaal niet hebben.
En Richard: op mn ps3 zag de game er hetzelfde uit, al heb ik dat met die lantaarnpaal niet getest. Heb de ps3 versie aan n vriend gegeven.
Ghosting of engine is niet de oorzaak, want dan moet je dit bij iedere game en film hebben!
Nou heb ik Fifa niet, maar bijvoorbeeld bij Assassins Creed I en II zie ik het ook wanneer de camera ronddraaid, wanneer hij op een toren zit.
Dat ligt aan de bron want ik zag t zowel op mn 50 inch Panasonic plasma alsook op mn Pioneer (en iedereen weet dat de Pioneer een high end hdtv is).
Aan de andere kant is t ook realistisch. je ogen focussen ook maar op 1 punt en dat is dan scherp, terwijl de rest wazig is. Omdat je nu echter naar t beeld kan kijken waar de focus niet op ligt, zie je de onscherpte. In real life kan dat niet, maar nogmaals: in games zou dat beter kunnen.
Je kan bij n ander testen of jouw tv er meer last van hebt of dat je gevoelig bent voor motion resolution.
Dat is het behoud van scherpte bij bewegende beelden. Een full hd lcd zoals jij hebt zal n motion resolution hebben van 300-550.
Een full hd plasma doet 1080, maar zelfs ik zie het nog. dus is t de bron.
Laatst bewerkt: 14 nov 2010