Wat me opvalt, is dat diverse games slechte beoordelingen krijgen vanwege de vaak tegenvallende besturing. Had toch beter verwacht. Niet dat ik het dan zou kopen, maar kan me nu geen goed spel voor me houden. Mn broer en zn vriendin blijken Kinect ook te hebben gekocht. Wellicht dat ik eens langs ga om het uit te proberen.
Bij rallybal en dat spel met die vissen zeker dat laatste werkt soms echt niet goed,voor de rest eigenlijk geen last van.
Kinect werkt niet meer zo fijn mee laatste dagen. Hij herkent me niet, zo erg zelfs dat ie me als mijn zusje herkent. Heb nu genoeg plaats iig zodat ie me helemaal kan zien, maar lijkt wel of ik dan te ver weg sta ofzo, ben 1,90m. En als ik dichterbij kom, ja dan ziet ie mn voeten niet meer en begint ie ook te flippen..
Misschien eens het Kinect ID proces eens opnieuw doorlopen? Misschien heb je opeens een baard laten staan? Opeens wel/niet een pet op. Totaal andere verlichting in de ruimte waar je speelt.
Dit vind ik ook best vreemd. Maar in bijvoorbeeld kinect sports vind ik het best goed werken, Licht het dan niet meer aan de game makers dan aan kinect zelf? Want waarom werkt het dan wel in kinect sports?
Dat ligt ook deels aan de ontwikkelaars. Maar ik vind het ook de verantwoordelijk om van de platform houder (geld ook voor Sony want bij de Move zijn dezelfde wisselende recensies wat betreft input lag) om voor goede middleware te zorgen
Even een tweetal vragen ter voorbereiding op mijn Kinect die ergens volgende week binnen gaat komen. Wij hebben in huis 2 Xboxen. Uiteraard zal Kinect aangesloten worden op de Slim versie en de grote televisie. Ik zal regelmatig blijven switchen van Xbox met mijn profiel op USB stick. Kan dit problemen geven met Kinect op wat voor manier dan ook? Ik las namelijk dat je Kinect moet configureren bij het eerste gebruik. Moet dit dan telkens als ik van Xbox wissel? (beetje vaag verhaal, ik weet het ). Stel dat er vrienden op bezoek komen die willen spelen, hebben deze dan een eigen account nodig? Of kan dit op een gastaccount / zonder account? Ik heb er geen zin in om voor iedereen een account aan te maken die een keertje op bezoek komt. Alvast dank!
Kinect staat bij ons aangesloten op de zolder, terwijl ik mijn 360 gewoon op mijn eigen kamer heb staan. Ik zeul dus de hele tijd heen en weer met mijn HDD (USB stick zou wat handiger zijn, maar goed ). Levert geen problemen op. Kinect blijft me netjes herkennen; ik hoef niet iedere keer een 'install' oid. te doen als ik de HDD ontkoppel en weer aansluit. Ook als mijn HDD niet in de 360 zit en mijn zusje gewoon speelt werkt Kinect prima en zijn er geen verdere instellingen nodig. Voor die profielen kan ik alleen praten over Kinect Adventures. Daar log je 1 hoofdgebruiker in, en dan kunnen random mensen zonder in te loggen gewoon instappen. Kinect herkent de 2e speler en voegt dus een 2e avatar op het scherm toe zonder verdere vragen te stellen.
De lamp staat gewoon aan, misschien dat ie niet fel genoeg is. Heb 'm nu ook iets hoger gezet, lijkt wel wat beter te gaan.
Zit hem warschijnlijk in het licht. Wat ik zelf heb gedaan is de 2 lampen (spotjes) die we hebben naar de speler gericht. Dat werkt een stuk beter. Of zit er achter je een raam? Dat werkt ook niet echt lekker met gordijen open
Omdat mijn xbox kapot is ga ik een nieuwe halen, als ik de versie met Kinect haal kan je die Kinect los een beetje goed verkopen?
ja klopt.. en je betaald 100e voor die kinect.. weet niet of het rendabel is om hem door te verkopen voor bijv 120euro want die mensen die em kopen hebben dan geen garantie...
Bedankt voor de reactie jongens! Garantie moet geen probleem zijn, kan gewoon een kopie van de bon maken. Ik heb het inmiddels op de x-bazar gezet.
Iemand nog een adresje waar je Kinect kan kopen.. ? Lijkt hier totaal uitverkocht.. ben te dom geweest om eerst af te wachten.