[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die ACOG is echt irritant. Duurt veel te lang voordat je gescoped bent.

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    uhhm nee, gold camo krijg je pas na de 14de prestige (dus 14 keer level 50). In splitscreen is gold camo en alle wapens wel gelijk geunlocked.

Net zoals in MW2 voegt de ACOG weinig toe, vaak is een red dot zelfs beter ook op lange afstand.

Even voor de startpost, momenteel staat daar dat je andere ammo voor de SPAS hebt in multiplayer. Dit is echter niet zo, Dragon's breath zit alleen in de singleplayer.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Leaderboards kloppen wel als je het op all time en everyone zet.

4. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de verschillende viziertjes? Red dot, Reflex, ACOG e.d.

En valkyri rockets, hoe kan je deze het beste besturen? Deze te gebruiken als een javalin/predetor, om hoog schieten en dan weer naar beneden laten komen?

Als je in prestige gaat houd je dan je aangekochte emblemen en titles?

Hoor graag van jullie.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ACOG geeft meer zoom, verschil tussen red dot en reflex weet ik niet. Vind zelf de red dot beter doordat je een groter vizier hebt. Valkery rocket kan je idd beste omhoog schieten, wel uitkijken voor boomtakken e.d. Bij prestige verlies je alles behalve wat er op je playercard staat, dus emblems houd je, titles zitten niet meer in dit spel. Als je gaat prestigen kan je beter al je geld opmaken aan playercard achtergronden en emblems aangezien je ook je geld verliest.

6. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nog niet helemaal uit wat ik van BO online vind. Waarschijnlijk omdat ik veel MW2 gespeeld heb, en dat heel anders speelt als dit. Ik vind het BO geld om je wapens, perks, atechments ed te kopen leuk verzonnen, en de Wagermatches zijn goed. Ook is het leuk om je eigen emblem te maken. Maar ik heb de feelings nog niet helemaal om lekker te spelen. Ik geef het nog wat tijd, wellicht dat het vanzelf komt. Levelen gaat overigens wel erg snel vind ik. Heb nog niet heel veel gespeeld, maar ben al level 35.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zo extreem als jij het omschrijft heb ik het nog niet gehad maar ik merk in Ground war wel dat (ook wanneer ik de host ben) de xbox het soms niet helemaal trekt.

vreemd genoeg lijkt het niet voor game-breaking lag te zorgen maar vertraagt/hapert het voor iedereen op zo'n moment.

ze hadden ook eigenlijk een dedicated optie erin moeten doen voor dat soort gametypes (zoals in RSV zat)

dan zet je dus 1 xbox aan als server maar speel je niet mee en daar logt dan iedereen op in.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  8. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze binnenkort een goede update uitbrengen, ik hoop het iig, het loopt nog niet allemaal lekker online, speelt btw wel lekker, alleen idd anders als mw2 je kunt het niet verglijken

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    behalve als je een ak74u met grip pakt, dan schiet je plotseling wel ineens iedereen zo makkelijk neer als in MW2:+

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel zelf met de Famas + red dot

Scavenger pro
    Hardened
    Last chance pro

Last chance vind ik zo sick, hoevaak ik wel niet wordt gerevived door mijn mede speler of nog iemand neer knal in last chance die mij nog niet gezien heeft!!

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je leert richten met de iron sights kan je ipv red dot dual mags doen, je begint dan met twee keer zoveel ammo waardoor je scavager niet meer nodig bent. Kan je bijv leight weight of hardline doen.

12. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Of je neemt warlord. Dan kan je ze beiden.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb echt een hekel aan mensen die Jungle constant achter elkaar willen spelen.. wat een kutmap is dat zeg.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fixed :D

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha helemaal waar :+

Laatst nuketown wel 10x achter elkaar gespeeld , dan ben je het wel een beetje zat.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan vanaf level 16 ook weer je gekochte embleem gratis op je wapen zetten als je die al gekocht hebt :D

17. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    ik quit tegenwoordig meteen als Nuketown komt op Hardcore Teamdeathmatch.. Schijtmap Veel te klein! Die map moet echt uit de playlist...

Ik heb volgens mij nu een uur of 6 gespeeld en gister voor het eerst de map 'Cracked' (ofzo) gehad... Ik dacht dat ik alle maps al gehad had:lol:=( Raar die pas voor het eerst... Een andere map nog maar 2 of 3 x gehad...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij hoeft niet perse uit de playlist maar ik snap al die mensen niet die er maar voor blijven voten

1 keer op een avond is leuk maar bij de 3e keer haak ik wel af

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    En je kan ook je clantag op je wapen zetten!

20. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina