[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Net? 8)
    Omdat ik wist waar je zat te campen wachte ik je gewoon netjes op.
    :+ En zealot is gewoon kut omdat ze je van allerlei kanten kunnen beschieten, en de spawns ook heerlijk zijn. Vindt je het gek dat ik dan vaak bij de trap in de buurt ben. :p

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, jullie zijn gewoon allebei campers. :+
    Alleen in het weekend Halo spelen raadt ik je niet aan Cooks, speel gewoon af en toe wat mee in de avonden. ;)

Maar zelf ben ik Halo ook wel af en toe zat hoor. We zijn toe aan een hoop nieuwe maps en leuke modi.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In de avonden (maandag, woensdag, donderdag en zondag) kijk ik altijd series, dus dat gaat hem niet worden. Maar ik ben Reach ook wel een beetje beu nu en ik wil niet meer tot een moment komen dat ik hem weg doe omdat ik het te veel speel, dus daarom hou ik het lekker bij de weekenden en af en toe nog doordeweeks. Want het is na H2 (imo) de beste online Halo en dan is het zonde dat ik het alleen zat wordt omdat ik hem niet vaak genoeg weg leg. Dus hopelijk komt de Sims begin volgende week al binnen want Sims > alles :cool:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sims. :lol:
    Ach, ik ga me ook vermaken met Assassin's Creed: Brotherhood en Fifa 11 hoor. Maar Bungie mag wel wat SWAT maps erin gooien, en dan geen Forge maps. O-)

5. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Spijtig dat er ook maar een (hopelijk) goede SWAT map bij de aankomende map pack zit. Misschien dat ze nog met wat goede forge maps komen. BTW: AC:B ga ik ook zeker doen, heb er al helemaal zin in! _O_

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Sims <3. Ik ga mijn motto ook maar veranderen naar "haters gonna hate" als ik hem heb, want ik ga geheid messages krijgen, net zoals met spongebob destijds 8)

En inderdaad, ALS er nieuwe swat maps komen dan geen Forge maps. The Cage is ruk voor swat, Pinnacle is een spawn ramp, Asylum speelt zich meer af in de basis van het andere team dan in de eigen basis en Cliffhanger is de grootste multiplayer faal in een shooter ooit. Daarnaast is het toch alleen maar Sword Base, Sword Base, Sword Base, Sword Base, Sword Base enz. en dat mogen ze van mij ook wel veranderen. Je hebt zelfs tig keer dat Sword Base er 2x tussen staan, zowel met magnums als met normaal swat.

7. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Naast Sword Base heb je nog Reflection en Countdown die over het algemeen wel aardig te spelen zijn maar meer ook helaas niet. Zie liever wat oude Halo 3 maps terugkeren maarja, wie ben ik. O-)

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Begin er ook steeds meer klaar mee te raken.
    Iedere keer de zelfde maps.
    Als zou nou tof zouden zijn , maar helaas is 60% crap :mad:

Die nieuwe maps beloven niet veel soeps voor de Arena liefhebbers :mad:
    Hoe moeilijk is het om asymmetrisch maps te maken Bungie !!

9. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Sorry, maar hier kan ik echt niet bij. Vorige halo games waren allemaal prima gebalanceerd, voor zowel de casual als competitive gamer was er wat wils.

Halo reach zal waarschijnlijk nooit zo groot worden als h3 en h2 qua langdurig actieve spelers. Ik zou hier een heel verhaal kunnen neerplempen waarom dit niet zo zal zijn, maar het komt er op neer dat Halo reach teveel de nadruk heeft gelegd op de casual gamer. Zaken als bloom, het timen van je DMR-schoten, de armor abilities en de lage springhoogte hebben nooit in de vorige delen gezeten en imo gejat van andere games (COD, Shadowrun, gears of war) en zijn hiernaast matig uitgewerkt.

Competitive stelt HR bar weinig voor en dat komt natuurlijk ook omdat er nog geen MLG playlist is en de game nog niet compleet is qua maps en playlists, maar ik heb er weinig vertrouwen in als ik kijk naar de waardeloze maps die er nu zijn, de spawns, de AA's in arena en het hoge camp gehalte en de snelheid (HR is een stuk minder fast-paced dan vorige delen).

Als je nu kijkt hoeveel mensen er al weer BO en andere FPS spelen dan geeft me dat weinig vertrouwen voor de toekomst van Reach. Ook zijn er al weer een hoop gamers terug gegaan naar H2 en H3 na de teleurstelling van Reach. Bungie doet altijd goed zijn best voor de community, maar ik denk dat ze dit grote lek niet kunnen dichten. Het enige waar ik Bungie props voor kan geven is de redelijk vermakelijke campaign, firefight en customization mogelijkheden, Forgeworld en hitscan zoals in H2. Zo, deze rant heb ik ook weer even gedaan, deze Halo fanboy gaat terug naar BO maar zal af en toe ook nog H2 en H3 uit de kast halen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Goede analyse, ben het ermee eens. Ik ben een opper casual gamer, ik speel af en toe en als ik speel, speel ik altijd met 1 of 2 guests Halo. Ik heb Halo 1, 2 en 3 wel veel meer gespeeld en ik moet zeggen dat de punten die jij uiteenzet ook merk. De balans in de multiplayer is er niet, soms kunnen skilled players door omstandigheden nog steeds dom verliezen. De maps zijn gewoon niet zo goed als vorige Halo's, Coagulation/Beaver Creek uit Halo 1 waren top, Lockout uit Halo 2 is een supermap. Het is gewoon jammer dat ze dat soort maps niet verfrissen en erin laten. De powerups zijn leuk, de Jet Pack voegt een extra dimensie toe, Active cammo en hologram zijn leuk maar armor lock verstoort de balans. Ten eerste duurt het te lang, heft 't het effect van stucken op, zorgt het voor tactisch spelverlies. Soms is het slim om nog net even jezelf te suiciden op iemand zodat deze weer opnieuw moet spawnen, maar door armor lock krijg je dit vaak niet meer voor elkaar. Kortom, de balans is verstoord en dat verkleint de replaywaarde.

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De hoofdreden dat ik Reach tof vind/vond is dat ik deel 3 tergend slecht vond. Ik had daarom ook helemaal geen verwachtingen van dit deel, mede omdat ik de beta verschrikkelijk vond, en kocht hem vooral voor de SP. Uiteindelijk viel de MP nog best mee en ik heb het daarom ook veel gespeeld, alleen is het nieuwe er na een tijdje af en ga je (ik althans) steeds meer letten op de foutjes. Daarnet probeerde ik ook weer even swat te doen en de eerste 2 potjes waren gelijk weer enorm laggy en ook werden we weer keihard gespawnkilled en uiteindelijk stonden mijn teammates weer dik in de min waardoor we verloren. Dus ik had het na 2 potjes alweer gezien. Maar nogmaals, ik zie ook dat Reach geen "briljante" shooter is want daarvoor is het te karig en zijn er te veel balansfouten, maar ik heb me er toch best mee vermaakt na het drama (IMO) wat zich Halo 3 noemde.

12. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Waarom vond jij halo 3 zo tergend slecht dan? Ik weet ook dat h3 weinig vernieuwend was, maar de balans en het speelplezier maakte een hoop goed imo.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Laten we het er maar op houden dat ik het daar 100% niet mee eens ben :+ De balans vond ik compleet waardeloos in deel 3 samen met nog 100 andere zaken waar ik me enorm aan heb lopen ergeren. Ik heb dit alleen al zo vaak gezegd dat ik het niet nog eens ga doen, maar laten we het er op houden dat ik het vreselijk vond allemaal en ik speel een spel voor mijn plezier en niet voor mijn ergernis.

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Cookie ben je woensdag middag online? Want ik wil graag de weekly challenge halen, en in me eentje lukt dat nooit. Tenzij ik Rumble Pit ga doen, maar om dat nou een week te doen. Gister wel 5 potjes gedaan, 5x gewonnen, en me 'slechtste' match was 25 - 11. De andere vier 25 - 6 etc. Na die 5 potjes had ik echt voldoening_O_

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Is goed :) Net een tijdje met Neo gespeeld en we hadden 20 van de 25 potjes gewonnen dus ik ben al bijna op de helft nu :+ We kwamen ook de eerste Field Marshall tegen maar die gast bakte er echt helemaal niets van, gelukkig zat hij in het andere team.
    http://www.bungie.net/stats/reach/default.aspx?player=Crow3112

16. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Hahaha, dat was echt een pannenkoek met z'n inclement weather. 8)

En je citaat is inderdaad juist. _O_
    Ik blijf op sommige maps in een gebied zitten omdat je dan het overzicht houd. Alleen op Pinnacle, Asylum en The Cage zit ik meestal op een spot te campen, maarja wie stemt ook op die achterlijke maps! 8)

17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb een Halo Reach guide, en daar staat een heel hoofdstuk in over campen. En elke alinea eindigt met: And yet again, you're not defending, you're camping! But it's all right, because war is not about making new friends.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah wel geniaal zo'n regel.
    werd er met halo 3 altijd helemaal gek van dat iedereen weg ging. was je in je eentje tegen 5 enzo. van die mensen die niet tegen hun verlies konden ;)

binnenkort maar eens een maandje live nemen zodat ik online kan spelen, heb hem nu uitgespeeld, dus dan mag het :)

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    dat leaven is best kut ja, maar laatst had ik met Swat gewonnen in mn eentje tegen 4.

met 48 kills 8)
    en 46 deaths

20. Forty

Forty Guest

Wat staar er in die spoiler?
    doet het voor mij niet.
    :+

Deel Deze Pagina