Is geen secret chivo... is gewoon eerste 3 op Veteran Wow ik zit nu in vietnam.. heb over het eerste deel ongeveer 45 minuten/ uur gedaan.. zonder dood te gaan ofzo. Vindt het tot nu erg makkelijk
makkelijk zeg tie! over de chivo.... Je heb gelijk Edit: ben het zat! Stop er maar ff mee voordat ik me controller door de tv smijt
Heb per ongeluk het verkeerde email adres gebruikt om een account op de call of duty site te maken, hoe kan ik dit ongedaan maken?
Er zijn killstreaks, er zijn soort van stealth levels in de SP, maar voornamelijk 'actie' levels, geen spec-ops, wel zombies, MP maps zijn verschillend voor iedereen?
Vind deze cod net als MW2 zwaar tegenvallen op Veteran, vroeger was het pas moelijk met COD 1, 2 en drie. Daarna is Veteran helaas een beetje afgezakt! Maargoed wel leuk. \o/
Persoonlijk vind ik veteran best moeilijk. Maar ik kom niet meer verder gezien mijn nieuwe xbox slim een mooie ronde kras heeft achtergelaten op mijn black ops cd.
Ik vond het op sommige punten pittig zat om eerlijk te zijn, maar nergens onmogelijk. Ik ga nu Modern Warfare 1 weer eens oppikken voor veteran en daarna COD2 of 3.
Veteran is best te doen ,beetje snel run&gun naar checkpoints... voorkomt unlimited waves van vijanden. Moeilijkste vond ik nog CoD WaW! Het regende daar met grenades, nergens was je veilig
Heel netjes!\o/ Ik ga vanavond weer verder. Ik zit nu even vast in Chapter 2 in de tunnels vlak nadat je: Spoiler de lancering heb gesabotteerd
Dat was ook echt achterlijk in WaW. In deze COD van Treyarch gooien ze een heel stuk minder. Alleen granaten in bepaalde gebouwen vind ik nog wel wat te, maar dat is meer de plek dan de hoeveelheid.