Ik zoek iemand die de CoD MW2 spec-ops achievements wil halen. Voeg me gamertag toe en stuur me een xboxlive bericht
Iemand zin om de online achievements van Doritos Crash Course te halen? Voeg MilanXS toe en join me nu. *)
Is goed, dan moeten we even door alle levels heen rennen. Aangezien ik geen Quick Matches kan vinden. Iemand toevallig zin om de multiplayer achievements van TDU1 te boosten? 30 wins dus, maakt mij niet uit hoe of wat als ik die achievements maar haal. Voeg me maar toe met een berichtje er aan vast, ik wil wel weten we er in m'n friendlist komt.
@Chris: Ik probeerde je een berichtje terug te sturen, maar XBL faalde! Ik zei dat ik morgen in principe kan wel als je nu geen tijd had. En anders geef je me een schop wanneer ik online ben, ik kan in principe altijd. Als je nu niet kan, ga ik de overige achievements wel halen.
Ik zoek nog iemand (of iemanden) die het leuk vinden om achievements te boosten bij Midnight Club: Los Angelos. Het gaat vooral om de Capture the flag-achievements, maar ook de overige multiplayer achievements. Het zelfde geld ook voor Test Drive Unlimited, hier ligt alleen wel de server voorlopig nog op z'n gat. Ik weet ook niet precies wanneer deze weer terug komt, maar hier moet ik nog 30 online races winnen. Uiterraard doen we het boosten met z'n 2en.
Ik heb je een friend request gestuurd met een berichtje er aanvast. Top! Ik check de game toch wel zo'n beetje dagelijks, als de servers weer online zijn hoor je het van me.
Is er iemand die de Nightmare DLC van Red Dead Redemption heeft en wil helpen met de Kingpin achievement? Je moet 8 verschillende spelers killen terwijl je, je stukje land in landgrab verdedigd.