[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Blijf maar komen met je high res replay plaatjes hoor. De feiten ingame liegen niet. :+

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wij speelden wel met de E3 build he. Dus niet vergeten dat ze dan nog een poos hebben om alles goed te maken. Maar als dit filmpje daadwerkelijk een gold-versie is, dan hebben ze daar niet veel aangedaan 8)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is meestal zo inderdaad.

Ik kan me maar 1 game herinneren waar het echt op een 24 uurs klok zat, volgens mij in metropolis street racer.

de belichting van de track was daar afhankelijk van je systeemtijd :)

die popup vind ik we;l wat kwalijk, zal wel aan de tragere streaming snelheid van de BD drive liggen. Als ze nou eens de optie gaven om het hele geval op de HDD te zetten..

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je wilt in een race van 5 ronden toch geen dag en nacht zien? Een dag en nacht cyclus moeten ze alleen doen voor de die hard racers. Als een echte beloning zeg maar. Dit heeft namelijk niks meer met de werkelijkheid te maken, dit is zoveel mogelijk opties in je game willen proppen.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat is daar mis mee?

ik heb liever een game waarin het allebei kan dan een game waarin voor mij besloten word dat ik niet diehard genoeg ben voor de dag en nacht cyclus :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja de ingame time staat gewoon op x20 ofzo, zal je wel gewoon kunnen instellen. :)
    Moet zeggen dat het er tof uitziet maar werd niet echt blij van het contact met de andere auto's. Hij ramt er paar keer op in en er gebeurd niks met de AI auto alsof die met super lijm vast staat. En zelf heeft die ook geen moment van controle verlies.

Edit: Heeft niks mee te maken om zoveel opties in de game te stoppen Bubbles. Als je dag en nacht cyclus hebt is het heel makkelijk om x2,x3,x4 etc erin te stoppen. Ik heb ook genoeg 12 uurs races gedaan met rFactor waar het time op x2 stond zo binnen 12 uur was je een dag verder.

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat denk ik wel aangezien ze er altijd prat op gaan de meest realistische driving simulator te zijn. Nou we hebben het gezien hoor. :emo:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar zeik je nou over er zit een dag en nacht cyclus in en dan ga jij zeuren dat je het op X2 kan zetten. Dat is bij iedere game kan die een dag en nacht cyclus heeft.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zeik niet, ik zet het realisme waar de makers het over hebben even in perspectief. _0/

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Onzin! Want als je de volledige 24-uur doet, dan heb je gewoon realistische dag/nacht cyclus. Als je in FIFA of PES een wedstrijd op 6 minuten zet, gaat de klok ook sneller omdat 90 minuten in 6 minuten moet! Dus dan is het in één klap geen realistische footie?
    Gast, hou nou 's een keer op.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt waar Bubbles. :lol:
    Ik heb ook kritiek op bepaalde punten maar dit slaat echt alles.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nee, ik hou niet op. Als je roept dat je realistisch bent mag je dat verwachten. Hou zelf eens op met je :+:+ posts overal en elke kritiek afwimpelen met een of ander kutplaatje. Ga eens op de kritiekpunten in zoals het schademodel, de physics. Daar hoor ik je niet over. Makkelijk punten willen scoren over de rug van een ander, daar ben je wel voor te porren.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe het zelf dan ook en ga dan niet lopen zeuren over de je de tijd kan versnellen met dag en nacht. Wat een optie is en in iedere game zit met dag en nacht cyclus.
    Ook met de rFactor of GTR2.
    Ja zoekt nu gewoon wat om over te zeiken.

14. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mr Bubble's 8)8)8)8)8)8)8)8)8)

Anyway, filmpje van die Supra op de ring is meesterlijk!!!
    Nog 8 dagen en dan eindelijk weer een goed race spel die langer leuk blijft dan een week \o/\o/\o/\o/

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zoek niks hoor, genoeg posts hier te vinden van mij waar ik uitermate positief ben over bepaalde graphics bijvoorbeeld. Dat kun je van Rivanov niet zeggen, als er kritiek komt komt hij met een nikszeggend plaatje met het bijschrift: " wat brandt dat achterlichtje mooi he!_O_ "

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar hebben we het toch niet over? We hebben het over de forward dag en nacht systeem. Geef gewoon toe dat het een nutteloos kritiek puntje van je is.
    En je hoeft Rivanov er niet bij te halen als je op mij reageert.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het is inderdaad misschien niet het meest belangrijke kritiekpunt, maar wel een die je best even mag aanstippen. :)
    En ik haal Rivanov erbij om aan te geven hoe een aantal mensen met kritiek omgaan. Ik sta open voor de plus en minpunten. Dat kun je van een hoop anderen niet zeggen. :)

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het mooier om die plus en minpunten te vergelijken met de rest van de concurrentie.
    Bijvoorbeeld vs Forza of rFactor achtige racing sims.

Tot nu toe is GT5 het beste wat ik als PS3 bezitter in huis kan halen aan racegame.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is die laatste zin niet een beetje in de trant van: In het land der blinden is eenoog koning?
    Ik bedoel, de PS3 heeft niet echt vergelijkbare racegames.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bubbles, ontspan nou even en denk nou even goed na waar je kritiek op hebt.

Je hebt kritiek op een versnel optie voor mensen die geen tijd en/of geen zin hebben om daadwerkelijk 24 uur te racen.. de optie om echt 24 uur te racen met een dynamisch weerseffecten systeem en een dag/nacht cyclus kan dus gerust, voor diegene die het realistisch willen hebben.

Maar het hoeft dus niet en je kunt het versnellen.. hier kun je simpelweg geen kritiek op hebben hoe hard je het ook probeert.. en je probeert het nu echt te hard, sorry.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina