Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die sets zijn zeker cool, alleen zou je ze ook in de invetory moeten kunnen herkennen. Nu zie alleen van de active set welke dingen equipped zijn, zodat je makkelijk per ongeluk dingen van andere sets kunt verkopen/dismatlen...

Ik vind ook allemaal ringen en amuletten zonder magic properties. Alleen maar slots en item level.

Wat is eigenlijk het nut van dat item level ?

EDIT:
    ook zo'n lekker sadistisch lachje van je character als je iets killed :D :

Geef eens een voorbeeld in een spoiler ?

EDIT: volgens mij krijg je ook verschillende prijzen afhankelijk van het type trader. Een weaponstrader geeft meer voor wapens dan een alchemytrader. Dus niet alles zomaar lukraak verkopen ...

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    je kan op de daken komen en wat potions vinden, om vervolgens af te dalen naar een geheime ingang voor een gesloten gebouw.

Er zit buiten het dorp achter wat struiken een Luik verstopt daarin vind je een aantal gesloten kistn met loot!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja is opzich lachen , maar toch vind ik over het algemeen zijn stem nogal lame en zeer saai en ongeintresseerd. Vooral in het begin, en ik heb slechter gezien in games (TWI) toch blijft zijn stem gewoon wat 'meh' ...maar ach ja.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo, l7 nu en terug naar het eerste eiland. Nu slacht ik alles lekker af :)

@cliff: ik ga er eens naar op zoek!

EDIT:
    ik kom nog een weapon setje te kort: heb nu blunt, slashing en bow en heb er nog eentje voor magic nodig :)

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen magic set, heb alleen range, 1 handed melee en 2 handed melee

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ook wel jammer dat je geen skills nodig hebt voor dual wield of 2h.

Volgens mij klopt de tijd (speelduur) bij de savegames totaal niet. Hij zegt dat ik 5u heb gespeeld, dat is echt langer ...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

De TWII forums hadden het hier ook over,maar zodra jij in de game in je inventory gaat of een kist opent met locking etc...dan pauzeert de game, en dit rekent ie dus niet. Hoewel, in jou geval....dan klopt dit niet helemaal.

Anyway....ik doe nu die quest

Dat je met je paard die trophie moet ophalen en terugbrengen voordat de timer stopt. Het is die Rustler's run....ik faalde dus net. Moet je dan elke keer weer terug om die quest te starten? Restart kun je niet doen he?

8. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n gevoel dat het niet klopte had ik ook al, ben level 13 na 5 uur spelen 8)

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit heb ik al vaker uitgelegd. TW serie berekend de exacte speelduur. Hij rekent niet, zoals bij Oblivion en Fallout, de tijd dat je de game op pauze hebt staan mee. ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet nu een quest doen waar je veel Varns tegenkomt maar ik ben echt nog niet sterk, dus ik loop ze op afstand af te knallen met de pijl en boog , maar jaaaa hoor, dan komt er ineens achter mij zo'n giant ant en die slaat mij 1x en ben gelijk dood.

Ik had op de TWII forum gelezen dat de game hardstikke makkelijk was , ook op hard, dus ik denk...dan ga ik wel op hard spelen. Pfffffff.....hoe pakken jullie die Varns aan als je nog niet veel klappen kan hebben?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het moet haast wel dat hij alle tijd in de inventory enzo niet meerekent. En ik zit veel op de map en in de inventory. best veel bezig met disassemblen, craften, alchemy, map verkennen etc.

Maar goed, ik denk dat ik nog wel ettelijke uurtjes zoet ben met de game. En dan heb ik straks nog niks gedaan met magic, terwijl me dat in deze game ook erg interessant lijkt. Maybe zelfs een 2nd playthrough dus...

Ik zit pas op 8 :D

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Oké ik zit dus in die Cave op het beginner eiland!
    Je krijgt die quest vanzelf ;)

Het is een super vette quest maar ik zit er helemaal mee vast

de boss in die Cave is op level 11 iets te veel van het goede alleen ik kan de Cave niet verlaten dus ik ben vanalles aan het proberen hem te verslaan, zo'n necro dude die maar skeletons blijft spammen en ook nog eens ice aoe doet op een klein oppervlakte.... Zeer lastig. Morgen probeer ik het weer verder

Wat een vette game zeg!

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Iemand enig idee? Want dit begint zeer irritant te worden, ik zit als een of andere camper bovenop een rots pijlen op die Varns te schieten want ik ben in no time dood als ik dichtbij kom. Begint aardig irritant te worden, snap niet waarom ik niet eens een normaal gevecht met die Varns aankan.

En ik zag net dat ik dus twee zwaarden tegelijk kan vasthouden, dat is VET!!!! Maar ik probeerde ook een Varn te assasinaten, ik sneakte op hem af maar ik kreeg niet de mogelijkheid om hem te killen met A. Moet ik persé dat ene mes ervoor hebben? Ik zie die niet eens in mijn inventroy.

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had precies hetzelfde in het begin, tot i erachter kwam dat ik nog ongebruikte points ter beschikking had, na die ingezet te hebben werd het al een stuk makkelijker.. Mocht je die niet hebben dan kun je altijd ergens anders ff farmen tot je levelled. En wat je als laatste zei, ook dat heb ik meegemaakt, waarschijnlijk heb ik per ongeluk die dagger gedissed en ik ben nog geen nieuwe tegengekomen helaas

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Net dat gevecht toch gewonnen! Was een hele toffe quest! Heeft me wel een hoop potions en denkvermogen gekost om een goede tacktiek te bedenken tegen 8enemies in een kleine ruimte maar het was het zeker waard. Dikke grijns na die quest haha.

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje waar ik deel twee wil vergelijken met deel een... Hoe ligt die verhouding? Deel een vond ik namelijk niet zo heel erg goed... Is dit deel beter/anders?

17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Wie wil deze online spelen??

Adventure mode???

Vanavond tussen 1930 en 2300!!!!

ben in mijn eentje level 5 geworden, maar eigenlijk is dat niet te doen in je eentje, veel te veel undeads en grote monsters die op je af komen.....

enige mensen die ik online aantrof waren allemaal level 30 en hoger :eek:

(je hebt 10000 aura's nodig voor je eigen village... daar wil ik me eerst maar eens op richten...)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil best online, maar pas als ik meer van de SP heb gedaan. Die bevalt me tot nu toe te goed om MP te spelen.

Er wordt gewerkt aan een patch!

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    even een vraag, ik wil nog niet echt de main quest doen. welke quests kan ik dan doen uit mijn quest log? moet ik dan gewoon niet aan die chapter 1 quests komen?

20. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er in TW II dan niet op de een of andere manier aangestipt ofzo welke de MAIN quests zijn en welke de SIDE quests zijn?
    (in Divinity II hebben de main quests een andere kleur van tekst, handig!)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina