[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    De eigenaar van de post boven je, of de mediamarkt Alkmaar (zaterdag laatste check, stuk of 20)

2. Filmpjer

Filmpjer Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey bedankt..

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

In Enschede ook nog zat..

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Straks even bij Alexanderium kijken of er toevallig nog 1 ligt....

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Goed nieuws!

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Fok dat!
    Ik wil Alan Wake 2!!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hebben jullie een Nederslandstalig doosje?

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien is het wel Alan Wake 2. ;) Maar dan met wat toegevoegde Kinect functionaliteit. bv dat je zelf met de zaklamp moet schijnen ipv met de controller.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Nah, Alan Wake verkocht veels te slecht helaas.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was Kinect niet gamen zonder controller cq hulpmiddelen ;)

Ik wil Black Ops spelen met mijn vingerpistool :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, MS heeft vaker gezegd dat er ook 'ervaringen' zouden komen waar Kinect en controller gecombineerd zouden worden. ;)

edit: Even snel een quote opgezocht:

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heeft Richard Marks (Senior Researcher at Sony Computer Entertainment) toch gelijk gehad :+

Een click van een knop vergroot de game-ervaring.

Vanavond bijna de Kinect gekocht maar wacht toch nog maar eventjes.
    Eerst bezig gaan met Black Ops , AC Brotherhood en GT5.

13. CrazyD

CrazyD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb Kinect nu een paar dagen in huis en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het functioneert allemaal prima. Adventures is grappig om te ontdekken wat je met Kinect kan doen. Kinect sports vind ik geweldig. Het hele weekend flink lopen sporten. Mijn favorieten zijn Beach volleybal, tafeltennis en atletiek. Vanmiddag even alleen online gegaan en dat wekt ook heel goed. Het is gewoon erg leuk om ook eens met het hele gezin te gamen. Er zitten al een hoop mensen in mijn omgeving er aan te denken om een xbox met kinect te halen. ( de reclame en goede reacties werken).
    Nu wil ik voor mijn dochter van net 4 graag Kinectimals kopen. Maar is de gesproken taal nou nederlands of niet? Ik heb vandaag met het hoesje in mijn hand gestaan maar er stond niks over op (tekst was wel in nederlands op hoesje) en kan ze het ook goed spelen als het engels is? ( geweldig om te zien hoe makkelijk ze kinect oppakken op die leeftijd, vooral het aquariumspel bij adventures is favoriet)

Alvast bedankt

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  15. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat alleen MrX hier een antwoord op kan geven.

Had topic toen ook gezien en staat 'Omdat deze game volledig gelokaliseerd gaat worden in het Nederlands en dus ook op Nederlandse stemmen moet reageren, zijn wij op zoek naar stemmen!'; waar hebben ze anders die stemmen voor ingesproken dan? :confused:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat ik een vermoede heb wat het probleem is, maar ik moet het nog uit testen.

1. Hij is niet gelokaliseerd
    2. De game kijkt naar de language settings van de xbox

Ik denk dat het optie 2 is en die is niet leuk.

Wat er gebeurt. Hij checkt de localle voor de subs en de language settings voor de taal. Dus als je de language settings op bv op italiaans set dan krijg je Italiaanse stemmen met nl ondertiteling. Als je de language op engels set en de localle op Italiaans dan krijg je Engelse stemmen en Italiaanse ondertiteling. Probleem er is geen Nederlandse language setting, dus de game moet gepatcht gaan worden. Ik heb het nog niet kunnen testen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ergens heeft die Sony dude wel gelijk. Wel jammer dat ie zelf niet met een beter/innovatiever product is uitgekomen dan. :+

Het enige waar ik btw een controller voor zou willen (bij de huidige games) is voor de navigatie door de menu's. Verder mis ik het totaal niet, en zou het natuurlijk ook niet passen. Ligt dus echt aan de game. Kinect heeft tenminste ook de mogelijkheid om het zonder knopjes te doen. :p
    _

Kinect verkoopt 1 Miljoen keer in 10 dagen:
    http://www.microsoft.com/Presspass/press/2010/nov10/11-15NineMillionPR.mspx

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yesssssssssssssssssssssss!!! Heb dan eindelijk een Kinect!!! Na een week zoeken vond ik met mazzel nog een losse sensor bij Eplaza. Ook nog eens met 10% korting, dus was maar 135 euro! Heb gelijk Kinectimals erbij gekocht. :)

19. Aqui89

Aqui89 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een losse kinect vinden is nu echt een speld in de hooiberg vinden, ik heb gister ook heel amsterdam praktisch afgeraced, maar de aanhouder wint haha. :p

Dance Central en Kinect Sports zijn trouwens wel errrrrugggg vet. Your Shape ook btw! _O_

20. jayb

jayb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je de usb kabel onbeperkt kan verlengen? Mijn xbox staat helemaal niet dicht bij mijn scherm. OF het liefst zelfs via wireless usb verlengen?

Deel Deze Pagina