als dat net zo gaat als met de ontwikkeling van Starcraft: Ghost denk ik niet dat we er deze console generatie nog iets van gaan zien
SR3 en die Guillermo del Toro game wat volgens de geruchten een sci-fi RPG zoals Mass Effect zou worden... De VGA's zijn nu al beter dan vorig jaar.
Bron: Andriasang Met z'n allen massaal Shenmue City kopen! (ook al moeten we daarvoor naar Japan verhuizen)
Ja, die Guillermo del Toro game wordt dat een scifi RPG? Dat is wel cool. Had wel iets gelezen dat het een trilogie zou worden, ook geruchten uiteraard.
Need for Speed Shift 2: Unleashed announced for spring 2011 – first video EA’s just formally announced Need for Speed Shift 2: Unleashed for PS3, 360 and PC for spring 2011. Like last time round, the game’s being developed by Slightly Mad Studios. A new engine will be included as well as an innovative helmet camera view and the next-gen version of Autolog, introduced in Criterion’s Need for Speed: Hot Pursuit. [yt]9erdXRTI_p8[/yt]
Nieuwe Assassins Creed staat nu vast voor eind 2011. Beter milken ze Assassins Creed niet té hard. Verder worden er woensdag 2 annouchments gedaan door Bioware dacht ik. 2 nieuwe games worden geannouched.
Microsoft was/is inderdaad op zoek naar een dev voor de volgende PGR. Mja, Bizarre was vertrokken bij MGS, dus echt logisch is het natuurlijk niet als ze teruggaan. Ik hoop natuurlijk van wel. Een betere dev dan de originele makers van PGR zul je niet vinden. Kunnen ze ook gelijk een nieuwe Geo Wars maken. \o/ ...Maar mijn Blur 2 dan?
Teaser voor het volgende Bioware project: Lijkt op een ME gun edit: Teaser: http://kotaku.com/5692132/a-glimpse-at-biowares-next-game Laat niet veel meer zien dan het plaatje.
Shattered Steel vervolg zou een leuk afwisseling zijn Van Mass Effect 3 weten we eigenlijk toch al wel zeker dat hij komt