[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt bij sommige Prestiges custom classes erbij. Andere prestiges geven je golden cammo en nog wat andere dingen.
     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik snap er ook helemaal niks van dat mensen lopen te zeuren om de graphics, spelen die gene wel met een hdmi kabel? ik vind het gewoon net zo mooi als mw2 alleen de kleuren enzo zijn wat anders.
    Heb wel af en toe last van framerate maar wat wil je de xbox heeft maar 512 mb ram
    ik het vind juist een wonder wat ze eruit kunnen persen als je kijkt na de specificaties van een xbox 360
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou dan vraag ik me af of je wel goede ogen hebt ;). Ik speel met HDMI en bij mij zijn de graphics ook minder. Niet dat het mij wat uit maakt, gameplay over graphics. Maar het is wel wat minder mooi.

    Misschien is het niet dat anders zonder HDMI spelen maar dat andere met een betere TV gamen en beter de details zien en het verschil tussen de games :+.
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet echt de moeite, 1 gamemode dat is prestige tdm gewoon tdm waar je minimale rang prestige 1 moet zijn

    bij 1e prestige 1 extra custom class en bij 3e prestige weer 1 extra

    Dus buiten een ander icoontje en een extra custom class slot heb je er geen drol aan, de golden camo unluck je pas bij prestige 14
     
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga meestal toch wel voor prestige anders heb ik het idee dat ik voor niks speel! Ik wil toch altijd wel een doel hebben als ik speel :p
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    nou de tv zal het niet aan liggen (led full hd) ik speel wel altijd stoned misschien zal het daar aan liggen :+
    vraag me ook af of je de single player hebt gespeelt ?? die is echt wel bruut mooi dus misschien moet jij een nieuwe tv gaan halen :p
    en ook in meerdere reviews vinden ze de graphics juist een pluspunt hebben die dan ook allemaal slechte tv/ogen?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de gfx goed, maar niet meer dan dat. Ik word er niet door weggeblazen ofzo.

    En als ik dan dit artikel lees

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tech-comparison-cod-black-ops-pc

    en zie dat de PC versie in een veel hogere resolutie met 16xAA en hogere stabiele framerate draait dan begin ik toch wel te verlangen naar een nieuwe generatie console.

    ik wil ook echt HD met een goede framerate :mad:
     
  8. Forty

    Forty Guest

    Ik snap echt niet waarom mensen over de graphics zeuren?
    Ik vind het mooier dan mw2.
    Iemand uit m'n klas zei ook dat het er cartoony uitzag?
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is de game algemeen mooi. Soms wat mooier als MW2 soms iets minder. Maar meestal gelijk. Hangt van omgevingen af. Sommige zijn wat minder.

    De respawn plaatsen moeten echt aangepakt worden. Zeer slecht gedaan. Buiten de rest speelt het heel goed en vermakelijk.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn eerste dubbele kill met 1 kogel, ziet er niet echt pro uit ofzo maar was in de veronderstelling dat dit niet wou (blijkbaar wil het niet als je er een ACOG scope opzet, gewone of verstelbare scope wel).

    [yt]pXCdE3KSBsk[/yt]
     
  11. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen even kopen...

    Speel CoD al sinds CoD1 op de PC, MW2 vond ik veel te chaotisch online, grenade launchers / noobtube / kill streaks, is dat bij Black Ops beter?
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    Haha nog nooit chopper gehaald net in 1 uur 2 choppers,
    1 potje 24-0.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had er 4 volgens mij.. 4 potjes achter elkaar. :cool:
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Veel beter. Ik vind persoonlijk de maps heel goed. En het chaotische is wat minder. De perks voelen wat zwakker maar gebalanceerder aan. Er is ook minder explosief geweld en minder killstreaks tegelijk
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de maps best ruk.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ben rank 34 en ben mischien 8 keer dood gegaan door een tube :D
     
  17. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, mooi...

    Zometeen maar even bestellen dan, zit nu wat MW2 te doen om weer erin te komen, ik ga soms 10 keer achter mekaar dood door bullshit
     
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Best wel mooi hehe! gebeurd me niet zo vaak 1 kogel 2 kills...
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Tering zeg, sommige mensen zijn echt te slecht, wel zielig 8)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 14-05 gespeeld :), K/D is nu 0.83 :)...

    Hij was flink verpest toen ik 3 potjes achterlkaar verloor met dingen als 2-10, 2-15 etc :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina