Via Wireless USB zou ik het niet verlengen, hij moet niet voor niets op de achterste poort worden aangesloten omdat hij de volledige bandbreedte nodig schijnt te hebben.
Dan ben je afgezet hij zou 127.50 moeten zijn volgens de folder Ik heb maar meteen de 250 gb met kinetic gekocht. Echt een leuk ding kost wel veel energie
Weet niet of dit nu de beste publiciteit is.. http://www.nufoto.nl/fotos/175899/m...tje-gamen-bij-signeersessie-in-den-haag-.html
Hmm ik heb nu meerdere talen van kinectimals geprobeerd duits, portugees, italiaans allemaal gelocaliseerd
Ja, ik heb het nagevraagd, maar het klopt dat wij geen nl voice over hebben. Enkel subtitles. Hij reageert op NL stemmen als je je beestje roept, daarvoor waren de stemmen nodig. Maar de voice over is niet gelokaliseerd. Ik merk dat mijn dochter van 7 die nog niet kan lezen er toch wel mee weg komt, maar ideaal is het niet. Je moet er als ouder toch bij blijven staan. Althans in het begin.
Sinds gisteren heb ik dan Kinect en ik was erg huiverig over het hele gebeuren, maar ik moet eerlijk toegeven dat het mijn verwachtingen heeft overtroffen. Het werkt allemaal echt heel goed! Ik heb er nog niet zo lang mee gespeed, maar wat ik tot nu toe gedaan heb was tof. Ik moet de huiskamer wel even anders in gaan richten zodat ik ruimte genoeg heb. Tegen alle verwachtingen in gaan we hier in huis veel lol met Kinect beleven. Erg mooi dat ik mijn Wii voor 175 Euro heb kunnen verkopen! Die zullen we niet gaan missen in ieder geval!
Jammer, ik had eigenlijk verwacht dat er ook een voice over zou zijn. Mijn vrouw vond de game trouwens tof. Ik ga vanmiddag als ik tijd heb Dance Central, Kinect Sports, Ea sports active 2.0 en Zumba (26 november) halen
Erg jammer inderdaad. De op de verpakking vermelde 3 jaar als minimum leeftijd is dan ook ietwat optimistisch, ik denk ook alleen gericht op 'geweld' etc? Want mijn zoon van 3 kan erg weinig met dit spel: hij verstaat het niet, hij kan (uiteraard) niet lezen, en "erbij blijven staan als ouder" is niet mogelijk: Kinect neemt dan mij als speler over. Kortom: wij komen niet verder dan liggen, rondjes draaien...
€ 80.94 incl verzendkost Maar dan nog wel ontiggelijk duur... Zou het er niet voor overhebben voor een paar extra dingetjes erbij..
ik moet zeggen dat de kinect nu super reageert met de grotere afstand(2,9-3mtr).. scheelt erg veel Kinectimals is wel de mooiste/leukste om te zien.. zeker omdat t beestje zo mooi reageert... en dan de reactie van mijn dochter.. vandaag had ze de waterspuit vrijgespeeld.. ze bleef maar lachen om de reacties van de tijger toen ze hem nat spoot...
Ik moet zeggen dat microsoft het volgens mij heel goed doet in reclames maken ik heb volgens mij afgelopen week echt bij elke reclame wel die reclame van kinect gezien met dance central volgens mij echt erg gewoon. En vandaag die van kinectimals... Volgens mij word dit een grooooooooot succes denk ook maar eens aan te schaffen binnenkort.
Hoe laat ik voice commands werken dan? Ik krijg standaard de melding dat voice niet werkt als ik Kinectimals opstart. Maar ik ben erg blij dat ik mijn oude xbox nu heb vervangen (mooi kerstcadeau voor anderen) door de kinect + xbox 250gb bundel. Het reageert super, herkent mij en mijn vriendin perfect in donkere situaties en ook de dashboard voelt niet onnodig langzaam (als je aan het kinecten bent). Top apparaat en hoop er nog veel leuke games voor te zien en hoop dat het niet dat het zo'n stille dood sterft als de xbox live vision.