Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook vreemd, vind ik gewoon 2 zwaarden die 30 damage doen..en toch krijg ik een bepaalde Grom er amper mee dood. Lijkt wel iets niet te kloppen nu. Vond het al raar ik zo vroeg in de game al een zwaard vond die 30 damage deed.

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Toen ik mijn rondje om dat savanne eiland begon was ik level 8. Maar er is genoeg te doen daar. Hele hoop caves etc. Heb wel al aardig wat van die quests voor die orcs gedaan. Kijk nu al uit naar dat grote eiland. Dan ga ik ook een rondje lopen ^^.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zoveel vond ik uiteindelijk niet te doen op dat eerste eiland... 3 caves geloof ik...

Zit nu in de 3e tomb. Pikzwart. Kan de uitgang niet meer vinden. Dool al 20m rond. Ik denk dat ik zo maar ff de gangetjes moet gaan tekenen, anders kom ik er nooit uit. Wat een doolhof :)

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je geen toorts ofzo?
    En ik ren gewoon rond als kip zonder kop tot ik hetgene gevonden heb waar ik naar op zoek ben. :+

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik gebruik wel een toorts, anders is het helemaal shit. Met vechten kan ik dan ook maar 1h + toorts doen, ipv dual wield, anders zie ik niks.
    Vind die tomb erg cool!

Bij stats staat dungeons explored:2 ???? Ik heb er echt al veel meer gedaan? WTF?

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    In een dingeon gewoon een beetje met de gamma spelen ^^ dan heb je geen torch nodig. En er zijn wel meer dan 3 caves hoor op dat eiland. Heb net een super mooie gehad!

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel jammer dat veel dungeosn/caves/houses op slot zijn met zo'n rood slotje. Neem aan dat je daar via quests ooit nog komt ?

Mss is het wel helemaal niet zo slim wat ik nu doe, gewoon explorern. Mss moet ik meer direct quests gaan doen ...

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Al heb je daar weinig aan als je nog maar level 6 bent. Persoonlijk vind ik dat niet erg, want het is reden om te blijven verkennen. Aan de andere kant vind ik een stukje vrijheid, zoals in Oblivion, ook wel eens relaxed in RPG's.

Ik moet morgen ff flink stevig gamen, maar het komt niet goed uit. Ik had een review beloofd voor EG, maar er komt ook een vette patch aan voor WoW. 8)

Wat moet ik doen? :+

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De review doen en je dan vol storten op TWII, WoW loopt niet weg :+

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wow is zooooooooooooooooooo 2005 :D

Ik heb nu ook lekker wapens met elemental damage, op alle twee :D

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik gebruik voornamelijk mijn spear maar als ik nog 1 lekker zwaardje ergens kan vinden doe ik gewoon dikke dualwield. Rennen met je spear in je hand en dan lt op het randje van een hoge Cliff.... Kan je landen zonder dood te gaan heb ik net gemerkt _O_

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Veel is MP content.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar heb al besloten van beiden wat te doen. Het is geen nummer 1 game, dus kan wel wachten tot het weekend. ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is best verneukerig, en ik snap de boze fans op de TWII forums wel. Het grootste fucking eiland is gewoon een MP only eiland, echt serieus...sinds wanneer is MP uberhaupt belangrijk voor een RPG? Ik zat daar echt niet op te wachten. Wat ik van de berichten begrijp is dat je het begin eiland hebt, de savannah die heeeeel erg veel van de SP content inneemt (helaas vind ik dan) en dan nog één of twee kleine eilandjes en that's it. Dat is best wel heel triest ja.

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet!? :eek:
    Ik dacht: Wow dit kleine eiland is al supergroot, dat grote eiland wordt echt een hemel. Maar nee dus :mad:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep, en sinds ik dat weet (nog vlak voordat ik de game zelf binnen kreeg) speel ik de game toch anders. Nog rustiger dan ik normaal zou doen, omdat ik het niet te snel wil uitspelen. Wat verwachtten de makers....dat de meerderheid van gamers online gaan met deze game? Blijkbaar...maar dat betwijfel ik zwaar.

17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg, ik ben echt al superver op dat kleine eiland. (nog niet de main quest, maar wel al heel erg veel side-quests gedaan) :mad:
    Misschien kunnen we met een paar mensen van dit forum de multiplayer spelen?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Goed om te horen, dat betekent dat ik deze game dus toch niet ga halen!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Not everything from this map is used for Multiplayer or Singleplayer.

Blue:Multiplayer
    Red:confused:ingleplayer
    Black: ???????

So,why is so much of this island unused and why didn't they filled this "black" landmass with quests,dungeons and so on?
    This is not only "some places" in the map being unused,this is HUGE landmass which is unused.

DLC much!?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina