[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is echt niet zo, dit ligt zeker aan de gamemakers zelf
    het is op xboxlive ruk maar ik speel het op de ps3 maar heb ook wel problemen hoor minder als op live dan (wat ik van vrienden op msn hoor dan mn 4e xbox is alweer naar de klote:'-() maar met een party een game inkomen is een drama.
    De eerste paar pogingen kan je er vanuit gaan dat je een paar mensen kwijt ben uit je party
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik had er geen problemen mee alleen nu ff :p
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze laatste paar uur veel last gehad van het feit dat ik geen games kan joinen. Kom wel in de lobby maar dan gaat hij de game laden, blijft hij daar op haken en dan lost connection orso.

    Ook 1 disconnect gehad van XLIVE. Geen idee hoe het komt.
    Vond het wel jammer, wilde graag 46 worden.
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp werkelijk waar niet waarom het de eerste weken altijd drama is met cod, maakt niet uit wie het maakt je kan er gewoon elk jaar weer vanuit gaan. hebben ze 2 jaar om een game te maken (zelfs een remake van iets wat er al is) en nog is het klote
     
  5. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt door de overvloed van mensen. Om nou zoveel servers te gaan ( kopen / maken ) alleen maar om het begin goed te houden is denk ik niet nodig. Er gaan toch spelers afhaken, en dan later zal het wel goed zijn.
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    uuhm wat dacht je van:
    ze testen de game met zo'n 5000 man en op 9 november zijn er in eens miljoenen mensen tegelijkertijd in game

    en het is niet alleen met call of duty maar elke game heeft zijn probleempjes na de release je kan eigenlijk pas over de game oordelen als die een maand uit is en er een stuk of wat dingen zijn gepatched .

    dat het zo moet is wel jammer maar dat is nou een keer zo ;)
     
  7. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja op deze manier gaan er zeker spelers stoppen ja;)
    Vind het ook niet echt een excuus eerlijk gezegd, als je iets verkoopt moet je gewoon zorgen dat het goed is en anders wachten tot je je zaakjes op orde hebt
     
  8. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    no problems with connections gelukkig , wel ietsje slomer dan mw2 en waw maar alsnog best snel.

    @ dleria, ja klopt, 55 tot 60 euro en dan voor veel mensen dat,komop beginnersfout is dat. Verwacht je niet als er zon grote druk voor treyarch in de mp ligt.

    patches komen wel.Anders zou ik het onbegrijpelijk vinden.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    updates komen er zeker ;)
    ze hebben nog een behoorlijke was lijst moet ik zeggen :p
    hier wat er al is en wat nog komt!
    LIVE FIXES

    11/5
    * - Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
    * - Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
    * - User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

    11/9
    * - Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
    * - Crash when viewing content (films, clips, etc) in the Community & Recent Games menu

    11/10
    * - Users’ rank and stats can get wiped under very specific conditions

    11/11
    * - Online number counts were not updating properly; these are now reporting exact online numbers
    * - Parties getting disbanded when host did not find a match quickly

    11/12
    * - Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
    * - Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
    * - Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option

    IN PROGRESS

    * - Improved matchmaking to find matches faster
    * - Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
    * - Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
    * - Additional improvements to party system
    * · Improved matchmaking to find matches significantly faster
    * · Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
    * · Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
    * · Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
    * · Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
    * · Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
    * · Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
    * · Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
    * · Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
    * · Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions
    * · Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions
    * · Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
    * · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
    * · Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
    * · Additional online security enhancements
    * · Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
    * · Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
    * · Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
    * · Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
    * · Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
    * · Disable ability to vote for a previous map twice in a row
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vandaag genoeg problemen gehad met verbinding e.d.

    Snap er geen reet van. Kreeg telkens de melding "Waiting for other players..." daarna werd ik uit de "map" gezet en kwam de melding : "Cannot connect to host ... blablaat IP blablaat"
     
  11. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    en alweer gekicked van xbl, toppie man.

    camp spel.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hou op met zeuren man. Jij vond Treyarch toch zo toppie? Jij bent de enige die iedere dag zo vaak klaag postings/topics plaatst. Tering zeg...
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Heel raar, als ik BO speel op de PS3 krijg ik soms witte/rode/groene puntjes in beeld. Dit is ook het geval bij MW2, maar bij de rest van mijn spellen niet. Waar kan dit aan liggen?
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin Black Ops nu al een beetje moe te worden, jammer genoeg... Terug naar good ol' CoD 4 :).
     
  15. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen mij? dit was mijn eerste post na een half jaar.

    ga feiten zoeken, want wat er nu allemaal gebeurd op xbox live is echt bagger ;)
     
  16. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind eerlijk gezegd van niet. Als je bijvoorbeeld een parkeerterrein aanlegt (vreemd voorbeeld, I know) krijg je ook elke maand de klacht dat het op koopzondag oh zo druk is.
    Ga je dan het parkeetterrein uitbreiden? Zeer waarschijnlijk niet, omdat je dan de rest van de maand maar 10% van je parkeerterrein gebruik maakt.
    Ik denk dat Cod makers er op dezelfde manier over denken en ik kan ze geen ongelijk geven.
    Het is idd de eerste maand afwachten en dan kijken wat ze te bieden hebben voor de rest van het jaar!


    *Hoopt dat iemand me verhaal snapt :+*
     
  17. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    constant problemen met verbinding, als ik een potje zoek laad ie de map maar daarna game lobby closed de hele tijd, en zo nu en dan kicked from xbox live... en dan 10-15min geen verbinding, laat maar.. kijk t weekend wel weer
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het mooie is is dat ze er mee bezig zijn jongens. Dus het komt allemaal vanzelf wel goed.

    Vandaag eigenlijk voor het eerst problemen gehad. Ach, hoort er allemaal bij.
    Heb tot nu toe geen enkele release gespeeld dit jaar die GEEN problemen had online :emo:
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap wat je probeerd te zeggen, maar dit blijft een game
    die hoort gewoon te werken en niet 60 eurie voor een beta die nog aangepast moet worden wil het goed werken, de single player is top maar de mp lijkt nergens op
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom moet je dus geen closed beta van een week houden...

    Uiteindelijk zijn er te weinig mensen die de game in een te korte tijd hebben kunnen testen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina