It was previously reported that Remedy was working on an unannounced AAA project for the xbox 360. New information on their site reveals that Remedy will be using the Alan Wake engine once again along with some type of Kinect support. bron
Kwa cijfers Kinectimals, Dance Central en Kinect Sports. Joyride valt nogal tegen en die andere sports game is ieg niet zo goed als die hierboven.
Spijtig, die joyride leek mij wel plezant. is het Sonic racegame ook slecht? Dance central zou me wel interesseren als het niet zo gay zou zijn voor mezelf. Het minigame gehalte van kinect sports steekt me wat tegen...
oke ik heb een beetje een probleem ik heb geld voor kinect alleen waar ik mee zit is dat ik eerst een apparaat van 150 euro moet kopen en daarna moet je ook nog elk spel voor 50 euro kopen is dit het waard?? en komen er de komende tijd nog leuke spellen op uit of is het gewoon nu zo gereleased en komen er 10 spellen op en is het dan voorbij. werkt het goed en is het een betrouwbaar systeem want voor dat geld wil ik toch echt wel kwaliteit in huis halen en niet zomaar een apparaat wat na 2 maanden er weer mee ophoud owja is er ook multiplayer online?? alvast bedankt voor de antwoorden Wouter
Of het een betrouwbaar systeem is zal nog moeten blijken, vooralsnog maakt het wel min of meer waar wat het beloofd en lijkt het met de kwaliteit wel goed te zitten. Het werkt eigenlijk verbluffend goed maar lang nog niet overal; ik bedoel lang niet overal in bijvoorbeeld het dashboard. Feitelijk ga je naar een soort Kinect Dashboard en daar werkt het wel, alleen dat deel is nogal beperkt. Zal de komende tijd wel beter worden lijkt me. Hebben zelf Sports en Adventures geprobeerd en de demo van Joyride, die laatste was een afknapper. Sports is wel weer leuk en kun je online spelen tegen vrienden of een willekeurige andere tegenstander. Adventures zit trouwens bij de Kinect inbegrepen. Voor mij was het een gadget, was erg benieuwd hoe het werkte en dat valt dus niet tegen. Alleen zijn er nog erg weinig games. Misschien toch even wachten?
Zolang het maar niet Gears 3 is! Doen dan maar een spin off oid. edit: http://twitter.com/#!/therealcliffyb/status/4387793136525312 Maar hij zegt niet dat er geen Gears Kinect komt. Nu ben ik benieuwd.
Ik vind die adventure die er gratis bij zit eigenlijk wel erg vermakelijk ondanks de slechte commentaar op de game.
Hier dezelfde mening. Ik ga wel op kort termijn sports even halen voor wat variatie. Ik ben blij dat Adventures tenminste in een echt game doosje zit. Wat een gekloot met Wii Sports was dat altijd destijds.
Ik heb gelukkig Wii Sports wel in een doosje (eerste lading Wii-consoles kreeg je de game gelukkig gewoon in een doosje) Vandaag voor het eerst met de Kinect gespeeld. Begonnen met Kinect Adventures, en dat is best een leuk spelletje. Ook even met Kinectimals bezig geweest. Ook wel grappig. Vanavond even Kinect Sports uitproberen.
http://kotaku.com/5693953/your-first-brief-look-at-kinects-panzer-dragoon naast Child of Eden nog een Kinect game die me wel leuk lijkt nog een paar van dit soort games en dan moet ik er toch ook echt maar aan geloven
Gisteren vanaf half 6 tot half 12 's avonds bij mijn vriendin Kinect gespeeld met de games Kinect Adventures & Dance Central. Toch voornamelijk Kinect Adventures gespeeld, omdat dat toch in het begin iets toegankelijker is. Maar we hebben een lol beleefd. Ik vind het behoorlijk goed werken, beter dan verwacht. Hij herkent je goed en hij reageert ook best goed op al je bewegingen. Alleen op detailniveau niet en dat vind ik dan wel een klein beetje jammer. Zoals bijvoorbeeld je vingers. Maar ik heb van beide games genoten. Zonder twijfel zit hier zoveel fun in, dat we nog wel even zoet zijn.