Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, offtopic even een vraagje !

Ik ben nog een "noob" op vlak van XboxLIVE ... kost dit eigenlijk iets of kan ik "gratis" op XboxLive chatten enz ... ?
    (mits ik wel een high speed internetline kan inpluggen op de xbox, maar die heb ik en daarvoor betaal ik al, zodoende)

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wel kwalijk dat de devs gewoon keihard hebben lopen zwetsen hoor.

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=36241

Mirek Dymek: Players who strictly follow the main story will need around 20 hours to get to the final Boss fight. And after that the game can still be played! If, on the other hand, a player wants to play all the side quests too,
    we're talking about 100+ playing hours. There's a heck of a lot of side quests in this big world of Antaloor (60 square miles)

En een reply later zegt iemand

Took me 19 hours to beat the game including doing 90%+ of all the sidequests.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb ook gelezen dat je eerst alle 4 de chapters moet voltooien voordat het hele Antalor 'open' gaat.

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    speel je hem nu al bigkabuto?

Want vind deze game vele malen toffer dan arcania of risen, en zag dat je op het tw2 forum ook wel actief was ;)

en ik snap echt niet dat er mensen zijn die gelijk de hele main quests er doorheen knalllen,.. dit soort games zijn juist zo tof omdat je het lekker in je eigen tempo en vaardigheden kunt doorspelen.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is dus duidelijk een leugen....helaas.

http://board.zuxxez.com/showpost.php?p=466864&postcount=23

Lees die post maar eens en check die pic, idioot gewoon. in Oblivion kon je ALLES exploren.

Arcania heb ik alleen de demo gespeeld maar tot nu toe vind ik Risen veel toffer. Werd veel meer in die wereld gezogen, de quest tot nu toe vind ik nog steeds beter in Risen en de algemene sfeer ook. Ik vind dat het savannah gebied in TWII onnodig groot is en ook eigenlijk helemaal niet zo cool. Maar dat is persoonlijk. Ik doe het zo rustig mogelijk aan met de game, ik jaag er echt niet doorheen. En veel van de mensen op die forum hebben zowel de main als side quests afgemaakt, en zijn zwaar teleurgesteld in veel dingen. Ik begrijp ze wel.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien leuk als die wat goedkoper is.

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Of ik TW II toffer zal vinden dan Arcania (waarschijnlijk wel) of Risen (nog niet zeker van) dat zal ik later zelf wel ervaren .. maar één ding weet ik nu al zeker: ik ga genieten van TW II ! :)

En ik ben heel blij dat jij TW II leuk vindt en ervan geniet ... rustig tempo spelen, niet "rushen" ...
    Soms heb ik de "indruk" dat er gamers zijn die bij de relaese van een nieuwe game om ter eerste die game willen uitspelen, precies een "race tegen de tijd of elkaar!" :eek: ... en dan vergeten om te genieten van de game (tenzij "rushen" voor hen gelijk staat aan genieten :confused: ?)

Ja allstyles, ook ik kan het niet echt begrijpen waarom sommigen doorheen een RPG razen ...
    Ik kan wél enigsinds de teleurgestelde gamers begrijpen die een veel grotere SP wereld in TW II hadden verwacht (ik ook trouwens) en nu ontdekken dat dit niet zo is(?) ! :):

Al bij al zal het best kunnen dat het uitdraait voor mij op :
    Top RPG game of the year 2010 and beaten all other RPG's :
    The Dragon Knight Saga ! _O_

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is mooi kut, ik ben mijn paard kwijt en ik kan ook niet fluiten om het paard terug te krijgen. Wat nu? Ik heb overal een beetje gekeken maar kan hem nergens vinden. In Oblivion werd je paard automatisch op een bepaalde plek gezet, hier niet?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee inderdaad niet. Ik had het ook al toen ik die paardenrace wilde doen. |:-

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Bij die varn kampjes staan ze altijd. En i teleport overal heen haha.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Of het paardrijden in TW II nu leuk is of niet, mij zegt het niet zoveel, al zal ik het zeker wel eens uittesten !
    Iemand al ervaring met het "zeilen" ?
    In Oblivion ook al wel gedaan, maar vind wandelen/lopen veel leuker ! Of teleporteren !

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is ook leuker, dat teleporteren.

In deel I had je zo'n hele leuke serie side quests ervoor. Hier hoef je er niks voor te doen eigenlijks. :cool:

Jammer in deel I was dat je persoonlijke teleport stone achterbleef waar je hem gebruikt had. Hier is dat dus wel beter gedaan.

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    paardrijden is zooo overrated :p

ben hem alleen nodig gehad voor die rusty race, daarna niet meer nodig gehad...

@ Kiromo, inderdaad Divinity vind ik ook helemaal geweldig!!

DKS heb ik wel, maar begin er wel keer mee als ik wat minder games te spelen heb :p

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is echt zoooo idioot...wtf is going on?!!!!

Question : How many hours can we count on, while playing the game?
    Answer : Finally I can answer that question, which has been asked in so many interviews. Our fastest testers needed about 24-27 hours just to beat the main quest and that does NOT include sub-quests and world exploration. After 2 months of testing, there was no one who completed all quests and visited every location. At the moment our best tester has 112 hours of gameplay and about 70% of world map explored. And that is only for singleplayer, let's not forget that the game also offers complex multiplayer mode.

Chief van Reality Pump

15. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Wel, mijn vermoeden kan wel eens waarheid worden .. er zijn té veel ongeduldige gamers die (misschien ONbewust!) deze game zo snel mogelijk willen uitspelen en hééél veel content mislopen!

Ofwel zijn die van Reality Pump zwaar aan het liegen!
    Maar waarom zouden ze zoiets doen? Snijden ze echt in hun eigen vel mee mocht dat zo zijn!

Ik persoonlijk geloof NIKS van al wat er op het zuxxez forum geschreven wordt !
    Ik zal ZELF wel TW II gaan spelen en zien of me deze RPG kan bekoren en me zéker niet laten opjutten door al die tegenstrijdige geruchten!!

En ALS het waar is wat die van Reality Pump schrijft dan is dat toch fantastisch nieuws, niet?
    Dat betekend dus ook dat er vast erg véél "verborgen geheimen/quests" in het SP gedeelte verstopt zitten die je ALLEEN ontdekt als je geduldig je tijd neemt ... en je ogen/oren en denkvermogen laat werken ! ;)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een moderator wijst mij er net wel op dat het allemaal met je speelstyle te maken heeft. De ene gebruikt alleen maar teleports en is dan zo klaar, de ander loopt alles te voet en dan doe je er veeeeel langer over. Dat is absoluut waar. In Oblivion heb ik vreselijk veel gelopen en weinig fast travel gedaan. Pas later gebruikte ik dat wat vaker....het is eigenlijk heel logisch.

Al blijft het kut dat het grootste eiland niet voor de SP bedoeld is, ik snap dat dat nogal verwarrend kan zijn.

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien geen goede vergelijking, maar Divine Divinity heeft ook Teleporterplekken (die je wel eerst moet activeren (= scroll zoeken/stelen of verdienen met quests!) en met die game moet je TOCH veel exploren, ook al zijn er die Teleporters! Plus in DD heb je ook nog eens 2 Telporterstones die je kan gebruiken (en meenemen in je inventory)!
    En toch ben ik met DD héél lang zoet!

Ik blijf erbij dat je, ondanks dat je altijd het teleporteren gebruikt, je toch ook alles "moet" exploren, te voet! Maar dat die teleporters wél handig zijn bij het oplossen van quests e.d. en dat je dus niet onnodig vaak reeds bewandelde paden moet platlopen (dit kan gaan vervelen!).

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb mijn paard ook niet aangeraakt. Staat gewoon nog bij die Alima. Ik doe alles te voet, alles verkennen, plantjes pakken, wildlife de stuipen op het life jagen. En af en toe teleporten om terug te gaan om dingen te verkopen. Hoeft ook niet zo veel, want ik kan nu 150 gewicht dragen :D

Zoals ik al zei eerder, als ik 100+ uur kan halen in de content die er is en er is voldoende afwisseling, bevrediging, dan vind ik het prima. Dan is er toch genoeg content?! Ben nu L14 en als ik hoor dat je to 40+ kunt, dan heb ik nog wel ff te gaan en ik heb nog niet eens 1/3 van het tweede eiland gezien...

En ik vind het tot nu toe erg gaaf, lekker craften, gems toevoegen, upgraden, etc... Ik vermaak me er prima mee en daar gaat het toch om. Ik denk dat er iets te hard wordt geroepen op de officiele forums.
    Er zitten genoeg schoonheidsfoutjes in de game, maar het blijft, imho, een lekkere game.
    Ik denk alleen dat dat zeilen (heb ik nog niet gezien) weinig nut heeft, omdat je overal ook met teleports kunt komen ?

@allstyles: wat is je GT ??

EDIT:
    Ik ga Dulle ff PM-en, zodat ik een nieuwe SP kan maken...

19. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Gakkie, I like you style of playing a RPG ! :)
    ;)

Als ik het zeilen ontdek ga ik gewoon wat zeilen, puur voor de fun! In 't echte leven heb ik géén centen om een zeilboot te kopen LOL ... zodoende ...

Of ik speel de eerste keer ALSOF er geen Teleporters bestaan om van eiland naar eiland te gaan, dus moet ik wel m'n zeilbootje nemen ... is toch véél romantischer, niet?

Gewoon even inbeelden dat ik er samen met m'n liefje inzit en uren vrijen en natuurlijk zorgen dat ik niet overboord totter of slagzij maak of tegen de rotsen te pletter sla of vastloop op een zandbank of .... :+ !

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga een nieuwe Startpost maken, deze gaat asap dicht.... stay tuned!

EDIT:
    we gaan hier verder:KLIK!

@Mods: deze mag dicht!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina