Ik hoop dat het goed is dat ik ff een eigen topicje start, omdat ik wat vragen heb die met elkaar verband houden en anders een beetje het overzicht kwijt is als ik de vragen in de verschillende topics stel.
De situatie:
Ik ben een happy 360 gamert, met sinds een jaartje een 360 elite met 120GB HD, nadat mijn launch box kapot was gegaan na 3 1/2 jaar. Ik game in de huiskamer op een eigen (2e) TV vanuit een lekkere luie stoel, vanuit mijn knusse hoekje.
Kinect trekt mij niet zo erg, maar de twee dames waarmee ik leef, moeder en dochter, denken daar heel anders over en zouden dit graag in de woonkamer zien komen. Ik ben dus gezwicht. Maar omdat het niet handig is Kinect op 'mijn' 360 te hebben, moet er dus een tweede 360 komen. Dat wordt dus een Slim!
Nu wil ik dan graag de Slim gaan gebruiken als mijn eigen 360 en de elite bij de grote TV neerzetten voor Kinect en andere local MP games.
Hierover heb ik dus de volgende vragen:
1) Ik wil dus een Slim maar geen arcade (4GB), maar met HD van 250GB. Klopt het dat er modellen zijn met interne EN externe 250GB HD? Zoja, hoe herken ik ze, want ik wil een interne 250GB HD!
2) Als ik een bundel koop (Slim 250GB + Kinect), bevat de Kinect dan ook een aparte voedingkabel die ik nodig heb om Kinect met de Elite te kunnen gebruiken?
Is er een transfer kit om de data van mijn elite 120GB naar de Slim 250Gb over te zetten, of is er een andere manier? Is die kit meegeleverd of moet ik die los kopen/aanvragen ?
4) Ik wil dan graag op BEIDE 360's gamen met mijn eigen GT (Gakkie). Kan ik mijn GT op een USB stick zetten en de USB stick inpluggen en gebruiken op beide 360's? Kan ik dan wel saves op de lokale HD (van de Slim voornamelijk) zetten?
Meer vragen weet ik ff niet, als ik me er nog meer bedenk (heb het gevoel dat ik wat vergeet) dan update ik mijn post!
Vast bedankt! :b:
Laatst bewerkt: 17 nov 2010