[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoezo afgerekend? gewoon niks van aantrekken en lekker spelen, je vind vanzelf manieren om meer te winnen en dan gaat je k/d vanzelf ook omhoog

    een k/d van 3 is leuk maar als je dan nog steeds verliest omdat je als een slappe drol in een hoekje zit en 6-2 speelt is ook niks aan
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    alleen sommige clans die het spel te serieus nemen :p
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zolang je maar plezier hebt! Het is echt geen schaamte om vaak dood te gaan door mensen die leven in hun console.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    So true:thumbs:, ik had net ook iets van, tja dan heb je 5-3 maar om nou te zeggen dat ik een leuk potje had? Vanaf nu af aan ga ik niet meer op mijn KD letten en gewoon lekker Black ops spelen\o/\o/

    En dus ook niet meer mijn KD melden :), das ook lame spam eigenlijk ;)
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta de laatste tijd gewoon netjes vaak 20-6 enzo.. met die Galil of een AK74u.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik lag eerder om de gasten de 36-3 halen met 0 objectives en dan liggen te patsen hoe goed hun choppers was...
     
  7. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een vriend van mij schept ook altijd op dat hij 30-3 ofzo heb gespeeld hij zegt ja wel met me chopper gunner! in Nuketown nog wel ik zeg ja duh! dat kan iedereen in Nuketown kan je spawnrapen, toen was ie stil haha.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb trouwens besloten om voor iets minder punten te gaan bij HQ. Ik switch, zodra ik 'Enemy spy plane/etc' hoor, over tot mijn Strela class. Meer hoef ik niet te zeggen :eek:.
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we anders zo ff gamen @PowerLines @GForce @MetalSonic @Edjuuuuuh
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hardend hebt haal je zo trouwens zo uit de lucht hoor.

    Trouwens, wat is Hardened pro een fijne perk zeg! _O_
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    i'm in ;)
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed ik zal je toevoegen tot zo..
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Met een normaal geweer bedoel je? In mijn standaard classes heb ik geen hardened, en ik ben bang dat ik mijn tier 2 perk niet ga omruilen voor Hardened. Ik heb trouwens lang gesniped in CT. Ik moet zeggen dat ik er nu wel gewend aan ben. Ik ga kijken of het lukt om gewoon online te snipen. Al moet ik nog leuke plekjes vinden ^^. De standaard snipe plekken zijn te standaard.

    Ik ben bang dat ik zo ga slapen. Misschien een andere keer een XBW avondje houden.
     
  14. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh jammer man!

    Edit: Speel met Edjuuuuuh en MetalSonicNL
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard met normaal geweer, je krijgt dus minder dat je crosshair omhoog gaat als je geraakt wordt en dat is dus erg chill. + deep impact, I'm loving it.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Beter fixen ze de dropplek van de pretpakketjes. Nou al zeker 5 keer gehad dat ze buiten de map vallen, ongeveer 8 meter naast de rookgranaat :{
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan gewoon aan jou hoor, als je ze beter neergooit is er niets aan de hand..
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ff wezen sniper weer, het is moeilijk, maar dat maakt het wel weer erg gaaf als je dan die kills maakt.
    Gewoon lekker claymoretje achter je en snipen zoals een sniper. vind het wel jammer dat de attachments voor sniper allemaal poep zijn, ik gebruik extended mags maar, met thermal zie je super weinig en duurt 5 seconde om die scope stil te krijgen. en met variable zoom ik steeds te ver of te dichtbij. Acog heeft helemaal geen zin meer.

    mijn cod rating is nog wel MW2>BO
    vind de gameplay van BO beter en prima gebalanceerd, maar 3 potjes per uur max. spelen omdat ik gewoon 10 minuten moet zoeken en vaak word gedisconnect en vaak party niet kan joinen verpest het spel best wel, maar ik ga ervanuit dat dit goed gaat komen. en dan word het BO>MW2. Ook erg fan van Zombies, Wager matches(zeer moeilijk te vinden) en theather mode.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Harrie, bij MW2 kwamen ze keurig netjes op de granaat. En hier vallen ze telkens meters eromheen. Dat kan je gaan ontkennen, maar dan laat ik het wel zien met Theatre.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina