[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Met andere woorden zeg je dus eigenlijk dat ik hier alleen ben om te trollen?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is natuurlijk wel een beetje in het land der blinden is eenoog koning, zoals Bubbles al aangaf. GT5 is de enige racer die echt beweert een simulatie te zijn op de PS3. Als je dus fan bent van realistische racegames dan is GT5 inderdaad het beste -en het enige- alternatief.

Ik heb ook een 360 met Forza 3 en ik vraag me echt af of GT5 -afgezien van het grafische gedeelte- het racegenre naar een hoger niveau gaat brengen. Dat is wel iets dat ik zou willen, niet gewoon een racer met absurd veel auto's en mooie beelden.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, dat weet je zelf wel het beste, opvallend is wel dat je steeds de aandacht weet te trekken.. soms terecht, soms niet.. dat terzijde.

Maar in dit geval is het toch nutteloos om iets wat overduidelijk een optie is, te bekritiseren alsof het iets is wat niet optioneel is.. nietwaar?

4. JeePee

JeePee Guest

Jezus Bubbles, nou doe je het erom hoor... Weer een die we weg kunnen strepen op het 'mensen die serieus genomen kunnen worden' lijstje.

Overigens is -los van contact met andere wagens wellicht- die spel echt geen arcade qua physics. Het zit niet in het straatje van de beste PC sims, maar niet heel ver daar onder. Zeker realistischer dan GT4 ook. En dat je niks voelt als je gras mee pakt is onzin. Ik was positief verrast toen ik op het gras kwam, en ipv ineens stil stond (Forza) de wagen niet meer onder controle had en gewoon door gleed.

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog 7 dagen mensen \o/
    Het laatste kritiekpunt van Bubbles vind ik ook flink aan de flauwe kant.
    Bedoel komop, als je zelfs dat een kritiek waardig punt vind...vraag ik me af wat de gebreken zijn van andere race spellen met die hyper strenge kritische blik.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

het is echt TE moeilijk om een haalbare datum te kiezen blijkbaar

8. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst afwachten of het echt zo is :)

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat de 24e klopt. :)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    26e zou wel ruk zijn want dan staken de postbodes weer :+

11. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gelukkig besteld bij dimensionplus, die sturen hem dan een dagje eerder op i.v.m met de staking.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan moeten ze hem de 23e al sturen denk ik want de 25e en 26e staken ze. Zou betekenen dat jij hem alsnog gewoon de 24e hebt

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je haalt hem in de winkel, waar je zeker bent dat je hem op de release dag hebt. ;)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mja, ik heb hem een paar maanden geleden al besteld bij Mediaoffer. En die paar dagen kan ik nog wel wachten, morgen eerst AC:Brotherhood halen heb nog een stapel spellen liggen waar ik nog aan moet beginnen (maar door Black Ops niet aan toe kom)

15. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Very true.
    Heb nog nergens gelezen over een eventuele vertraging, dus ik denk dat we nog op schema liggen \o/

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    hmm bij wehkamp 53,99 deze week. Iemand nog een cheapere site? tja blijf een hollander:p

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Interieur view settings!

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=132738

Da's netjes voor een console racer, zie je meestal alleen met PC games via mods.

Nog steeds ERG jammer dat die HUD aan moet staan, maar hopelijk dat ze dat via een patch gaan veranderen.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Volgens mij had Shift dat ook, maar inderdaad fijn dat het kan. :thumbs:
    Jammer genoeg komen de graphics totaal niet uit de verf, jammer dat hij niet wat beter zn best heeft gedaan met de foto's.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ff serieus, kijk die belichting man

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina