[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missykim

    missykim Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ach het is gewoon k*t want dan heb je weer zin om ff lekker te gamen doe je 1 pot mee en dan kom je er weer niet in en worden we weer sjaggie:lol:
    maargoed het zal we goed komen
    hoop van wel anders word het weer battlefield bad company spelen
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laat maar zien, want ik heb het nog nooit meegemaakt.
     
  3. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja anders maar weer Battlefield spelen.
    Ik zie dat je tukker ben waar kom je vandaan?
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet dat hier besproken worden? Mij boeit het in ieder geval niet, om het maar even bot te zeggen.
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Connectie is weer goed en ben bijna level 45,zal blij zijn als ik in de prestige zit,levelen gaat nu weer wat trager.

    Heb er een goede 31 uur opzitten.
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had je wel al prestige mogen zijn :p
    zit nu aan 28 uur met 1e prestige lvl 32.
     
  7. Forty

    Forty Guest

    Ligt het aan mij of is de anti quickscope patch veel minder met een variable zoom?
    Is me daar toch weer mee gelukt om aardig wat quickscopes te halen \o/
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even de Famas geprobeerd, toch maar weer toch terug naar de M16. De maps met sneeuw zijn toch wel mijn favoriete maps. En als het geen sneeuwmap is, het liefst firing range!

    Nuketown deze avond niet gezien, maar goed ook want dat is echt lame online. Met bots is 't wel tof :D
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is elk jaar hetzelfde. Constant dezelfde mensen die over Treyarch zagen en constant dezelfde die zagen over Infinity Ward. T'is nooit andersom :+

    Ik bitch op beide... laat dat duidelijk zijn.

    MW2 was verre van perfect maar ik heb er wel HEUL VEUL van genoten!

    Anyway, genoeg gekut. T'is en blijft een nutteloze discussie. Ik vind dit ... jij vind dat ... :+
    Hoop dat Treyarch snel met een patch komt waarmee ik WEL fatsoenlijk een game kan spelen. De lag op Ground-War komt me af en toe me strot uit. Lijkt ( zei iemand anders in dit topic al ) net alsof me 360 het niet meer trekt en gaat ontzettend haperen. Overigens is het op Launch, Array en Fire-Range wel leuk om de LS... LS ... die groene bolt-action sniper te gebruiken. Het is even wennen met aanleggen, maar als je eenmaal bezig bent ga je als een speer! Als ik nu vaak word neergeknald door eenzelfde persoon heb ik daar geen wrok tegen. Pure skill dit keer ...
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    koop alle assault rifles en test de G11 uit zou ik zeggen :p
    M16 vind ik echt een kut wapen
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dont bitch on the M16! Dat ding is goed genoeg in de juiste handen.

    ... kom maar schat, t'is al goed :+


    Ik vind de AUG HBAR echt een bitch van een recoil hebben. De FAMAS is wel cool ... maar ook zo inaccuraat als je echt even wil sprayen. De G11 heb ik nog niet ... schijnt een beest te zijn.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    G11 is echt een beest. Net als de M16 maar je schiet heel snel bursts achter elkaar.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah hijs erg onbetrouwbaar die g11. Soms heb ik binnen 1 burst iemand dood en de andere keer knal je op (ongeveer) dezelfde plek 3 bursts om hem te killen. Met variabele zoom is het wel lachen :9 beetje rustig aandoen en soort van half snipen.

    Beste assault rifle blijft voor mij de Galil.
    Daarnaast zijn de Commando,Famas, Enfield, FN Fal ook chille assaults.


    edit: vanavond voor het eerst tegen een gehele clan een potje demolition gespeeld.
    Wat is dat toch kut zeg 8).. Prestige 2,3,4 waren ze al en allemaal marathon, lightweight en sleight of hand pro.
    Dan lukt het je echt niet om te winnen gewoon, wat je ook probeert.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  14. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    In Black ops vallen ze tenminste meteen Bam stil, in MW2 gingen ze alle kanten op en stuiterde hij wel is tegen je gezicht aan, en dood was je toen en spawnde je opeens aan de andere kant van de map..
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kut M16, gelijk weg gedaan toen ik er 3 (!) hitmarks mee kreeg (hij was dus nog niet dood) :mad:
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wtf. Ik deed gister me RC-XD aan en toen ontplofte die gelijk.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik met de M16 speel is deels sentiment, ik heb het bij MW1 voornamelijk gebruikt. Toen was hij wel sterker, 1 burst, max 2 en je tegenstander was dood. Nu moet ik hem ook wel eens 3 keer raken, met silencer soms zelfs 4(!) keer.

    Toch, ik vind 't om te zien, en om mee te schieten een prachtig wapen. Mijn nieuwe favoriere wapen (had ik in de singleplayer ontdekt) word denk ik de commando maar het duurt nog wel even voordat ik level 44 ben ;)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja dan vraag je er ook om. Dan kun je wel zeggen dat je silencer altijd gebruikt, maar M16 + silencer = gewoon kut.
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    maakt eigenlijk niet uit famas met silences op lange afstand ben ik bijna een heel magazijn kwijt :eek:
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ipv je stick gebruikte je zeker RT om gas te geven? ;) Zoniet dan kan het ook zijn dat iemand erop schoot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina