Net de demo van deze titel gedownload. Need for Speed wil hiermee terug naar de roots en dat is ze wat mij betreft goed gelukt. De lol is goed terug en ik vind de actie ontzettend tof. Het spel ziet er fantastisch mooi uit, de soundtrack is prima en het leukste aan deze demo vind ik de Autolog. Dit is een soort social network dat bijhoudt wat je vrienden op PSN voor tijden hebben gereden etc. Als je dan een record verbreekt kan je dat updaten naar je zogenaamde 'wall' en zo krijg je dus een soort Twitter pagina met alle updates van mensen die elkaars records hebben verbroken. Ik raad jullie allen aan even de demo te downloaden, mensen toe te voegen die in dit topic posten dat ze de demo hebben en vervolgens lekker elkaars tijden gaan verbreken! Ik ben al begonnen met HanTheMan even te verbeteren . Kom maar op HanTheMan, haha. \o/
Heb hem ook en hij is erg vet! Voeg me maar toe: PSN ID: Go_Ahead_Eagles Mijn tijden: Cop race: 1.14.?? Racers race: 3.28.?? Wat zijn jullie tijden?
Je moet voor die ander een vriend in lijst hebben die demo ook heeft gespeeld. Dus even een van ons toevoegen! Mijn tag is: Gosserrt
Iemand die de game al heeft? Ik namelijk wel! Hoop dat nog meer mensen elkaar gaan toevoegen voor optimale competitie
Had ik graag gewild, maar vanavond bezig geweest met het in elkaar bouwen van een playseat en stuur Van het weekend weinig niet, misschien morgenavond even. Jij ook?
WTF Dude. Respect voor jou . De tijden die jij neerzet zijn te ziek. Hoe de n*uk krijg je dat voor elkaar..
Haha thnx. Dat zijn eigenlijk allemaal tijden die ik in 1 of 2x neerzet. Het kan vaak nog (veel) sneller.