Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    Waarom dat dan?
    IMO:
    + goede sfeer
    + veel humor (zoveel humor zie je niet vaak in combinatie met dit soort games)
    + leuke actie
    + leuke co-op fun
    + hele goede muziek _O_
    + door items die versprijd liggen hoog replay gehalte

Imo gewoon een dikke 10 zoals enkele andere XBLA games :)

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe Pinball is echt wreed!!

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ben weer begonnen met Assault Heroes 2. Ben nog niet zo heel erg ver en vroeg me af of iemand het nog op co-op wilde spelen. Vanaf waar ik zit (of de hele game) en dan natuurlijk wel op hard.

Reply/whisper/voeg me maar toe.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de ps1 ps2 xbox, nintendos ds en psp heb je allemaal van die verzameldvdees met arcadespellen.

bv namco essentials, of taito legends. En je hebt vast nog meer van dergelijke verzamelingen van oude arcade klassiekers.

Betsaan deze ook voor de 360 PAL? Of misschien voor de ps3? (namco essentials heb ik al)

Wat ik eigenlijk zoek zijn de shmups 1941 en de rest van de serie. Maar het liefst wil ik Phoenix hebben. Een oude arcade shooter in galaga style.

Kan iemand mij helpen? Phoenix op mijn 360 of ps3 zou echt geniaal zijn.

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Weet er iemand nog een leuke arcade game voor 800 punten?

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Shank, Worms Armaggedon, Super meat boy \o/

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nu het nog kan idd Super Meat Boy voor 800 punten!

Heb btw ook de 800 punten teruggekregen van de actie van vorige maand.

8. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog geen punten terug ontvangen. :mad:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Damn, Pacman DX is awesome. :D Misschien die maar eens kopen als ik toch punten koop voor de Trials HD DLC.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zag er geweldig uit maar denk dat het toch iets te veel highscore gerichte game wordt.
    En daar heb ik geen tijd/zin in tenzij er vooraf gestelde doelen/objectives zijn om te halen.

Wel een 10 gekregen van IGN.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, eindelijk Yugioh op Arcade. Eens proberen, vroeger toen Yugioh nog een hype was speelde ik het altijd met echte kaarten, geniale tijden. _O_

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    XBLA is nu ook al flink lang dood, XBLA heeft een flinke boost toppers nodig:
    - castle crashers 2
    - diablo 2 remake (diablo 1 was op de ps2 verschenen)
    - Warcraft 3 port
    - Unreal of UT99 remake
    - en zo kan ik wel even door gaan

maar wat komt er, een flipper spel ( niet mijn ding, maar ik respecteer de fans), een yu gi oh, en straks keflings world (1ste was leuk, had 'm ook gekocht) maar ik wil echte toppers:F::F::F::F:

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oh begin nu niet weer omdat je zelf gewoon alle goede games slecht vindt... :/

Afgelopen maanden zijn er genoeg goede games met een aantal geweldige games uitgekomen. MNC, Lara Croft, Limbo etc.
    Komende maanden is wat onzekerder voornamelijk omdat een aantal juweeltjes nog geen vaste releasedates heeft en meer Q4 2010 en zo is zoals Might and Magic.

Maar Auditorium komt binnenkort, Crazy Taxi zal fun worden. Fez/Raskullz maybe (again releasedate gedoe) en begin volgend jaar komen nog meer echte juweeltjes uit zoals Bangai, MicroBot, Radiant Silvergun, BattleBlock Theater etc.

edit; Verder nog The Dishwasher: Vampire Smile, Torchlight ("hopefully out by the holidays").

edit2; Pac-Man Championship Edition DX, Meat Boy en zo en als je nog wat verder terug gaat Sonic Adventure, Serious Sam, Deathspank(s), Comic Jumper/Costume Quest/Shank (niet DE toppers maar absoluut prima/redelijk/goed afhankelijk van je smaak), Plants vs. Zombies, Scott Pilgrim.

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    MNC: wel tof (ook gekocht)
    Limbo: erg goed (ga 'm wellicht nog kopen)
    maar verder=(

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Degene die de meeste minigames koopt vs degene die de minste minigames koopt! Let the battle begin! :+

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop geen enkele minigames. Ik koop alleen goede XBLA games. :) En der zijn der hier met lijsten die veel langer/groter zijn als die van mij.
    Kan me nog een mod herinneren met een lijst van 40+ games en dat was meer dan een jaar terug.

ps. die Yu-Gi-Oh! 5D's Decade Duels moet nogal flink zuigen... jammer genoeg.

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  17. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie nog een leuk spel wat 400 punten kost (heb er namelijk nog maar 400 :p)

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wat mij betreft is het wachten op IloMilo, en hopelijk die Muramasa-port waarover de geruchten gingen dat die naar XBLA en PSN zou komen.

Daarnaast heb ik een aantal games nog op de must-have lijst staan, maar dan alleen zodra ze in de aanbieding gaan, zoals Outrun, Limbo, Lara Croft, PinballFX, Alien Breed 1-3, etc etc.

Hopelijk dat we in December weer 3-4 weken lang dagelijkse aanbiedingen krijgen, alhoewel dat vorig jaar maar op een paar dagen de moeite waard was (zat ook veel avatar meuk tussen enzo...)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is Shank de moeite waard voor 800 points? Destijds vond ik de trial tof, en de game kan ook online met co-op. Maar ik weet niet hoelang precies de speelduur is en of het de moeite waard is..

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dead Rising Case Zero.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina