[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als je goed kijkt zie je op die foto wel gewoon sneeuw op/tussen de groeven zitten. Dat is iets wat ik dan gewoon jammer vind dat het niet in de game zit. Terwijl ze wel kentekenverlichting hebben bijvoorbeeld.
    Maar goed, kennelijk mag ik alleen positieve dingen noemen waar iedereen het mee eens is, hoewel daar direct overheen gelezen wordt. Er ontstaat zolangzamerhand een beetje een hetze tegen mij over alles wat ik zeg. Wordt de hoogste tijd dat ze daar eens iets aan doen.

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in, Vandaar dat ik in de eerste instantie ook niets wilde posten.
    Wellicht is het beter als we gewoon allemaal even 3 weken wachten en pas weer gaan discuseren over de plus en minpunten van GT5 als we allemaal ruim 2 weken speeltijd hebben gehad.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zou misschien het beste zijn, maar ik denk dat de meeste mensen hun ervaringen hier direct willen delen. Ben daar ook heel benieuwd naar, dus direct posten! _O_

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je mijn exemplaar al gekocht?

[yt]4BnCKdxSVGU[/yt]

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Lol, de hele discussie laat je me links liggen en zeik je me af en nu begin je over je exemplaar? Ik heb me voorgenomen het aan een goed doel te geven, screenshot volgt zodra de game uit is. _0/

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zeik je niet af. En laat je niet links liggen. Het zal gewoon altijd jouw woord tegen onze woorden zijn. ;)
    En heel goed! Laat me weten welk goed doel het wordt! :)

/edit: De versie die RDK op GTPlanet speelt blijkt niet de final version te zijn!

/edit 2: Is alweer ontkracht. Sommige aspecten (online) zijn nog afgeschermd.

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    leuk, ff kijken :)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij zit nu constant in de photomode. :+

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Slipgeluiden lijken wel verbeterd, vind alleen het geluid bagger van de betreffende auto.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    HIj zit nu in een sneeuwrace :) ziet er vet uit

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Geluid van die auto klinkt wel beter! Alleen jammer dat de sneeuw achter de auto zo snel optrekt. En ik kan het mis hebben hoor, maar het doet me echt zo enorm denken aan de Prologue qua graphics.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon even afwachten totdat het op je eigen HDTV tot leven komt. Dit is en blijft natuurlijk een online stream. :)

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja ben heel benieuwd naar wat de mensen er hier van vinden. Oh, en de reviews zometeen, wat de bladen er van zeggen.

15. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand wanneer de reviews binnenkomen? Op de livestream was er net een oude legerjeep van Volkswagen te zien :lol:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, auto wassen! En dat muziekje erbij, waar heb ik dat vaker gehoord.. :lol:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er een beetje raar uit wat die nu aan het spelen is.

18. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor Mr.Bubbels ;): Kenteken verlichting. (Alleen op premium cars helaas.)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm had wel meer verwacht van de track making. Hij zei dat wat die liet zien alles was.

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

:D

Wel leuk om te zien dat een Mercedes dubbele lichtjes heeft en deze bijvoorbeeld weer een enkele. Mooie details. :)
    Ben toch wel heel benieuwd naar de game hoor, ook om het zelf te zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina