Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 29 sep 2010.

?

Welke iPhone en Provider gebruiken jullie ??

Peiling gesloten op 31 okt 2010.
  1. iPhone 3G

12 stem(men)
    19,0%
  2. iPhone 3GS

23 stem(men)
    36,5%
  3. iPhone 4

28 stem(men)
    44,4%
  4. T-Mobile (i-abonnement)

38 stem(men)
    60,3%
  5. T-Mobile Relax

8 stem(men)
    12,7%
  6. KPN

6 stem(men)
    9,5%
  7. Vodafone

10 stem(men)
    15,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Good for you! Heerlijk toestel waar je geen enkel moment spijt van zult hebben, hoe hoog je maandlasten ook worden ;)

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn maandlasten gaan omlaag. :+ Twijfel nog tussen 300/300 voor 12,95 of 190/190 voor 10,95, beide inclusief internet offcourse. 8)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb m'n iPod Classic binnen, super blij mee natuurlijk! Maar, ik zoek nog een hoesje. In principe iets van rubber ofzo, dat lekker in de hand ligt en voor wat grip zorgt. Het hoeft niet perse het scherm te beschermen, als de achterkant maar bedekt is. Ik doe m'n iPod toch in de binnenzak van mijn jas, dus daar is ie prima veilig.
    Iemand tips?

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb deze voor mijn Classic:

InCase Snap Case

De achterkant heeft een soort van anti-slip laag dus dat is wel fijn. Verder is de case maar iets van 1 a 2 mm dik, waardoor je iPod niet onnodig dikker wordt. Achterkant van mijn Classic ziet er nog net zo mooi en blinkend uit als toen ik m 3 jaar geleden kocht ;)!

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Mn headset van mn iPhone is kapot, draadbreuk denk (1 oortje doet het nog), dus ik moet een nieuwe. Weet iemand waar ik ze zo goedkoop Mogelijk kan kopen?

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou ze bij de online Apple Store kopen. Misschien niet de goedkoopste plek, maar dan heb je wel topgarantie. Heb 1 setje ooit gekocht en nu al 3 keer gratis nieuwe ontvangen nadat ze kapot gegaan zijn. :)

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zat eraan te denken the sims 3 voor mn iphone te kopen... lijkt me wel leuk!
    maar hoe vinden jullie de simsis het spel een aanrader?

en welk deel moet je dan hebben the sims 3 of the sims 3 ambitions?

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    beetje jammer dat ik net een bestelling had geplaatst deze week :'-(
    volgens mij is hij in de apple store het goedkoopst: 29,- (alleen 8eu verzendkosten)
    heb hem bij andere shops niet onder de 29,95 gezien eigenlijk

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de mijne bij de MM gekocht voor € 29,95

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist mijn iPhone 4 binnengehad, simkaartje bij de Vodafone winkel gehaald, maar nu: De sim-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund, oftewel ik kan helemaal niets met hem. Was er toch echt van overtuigd dat het een simlockvrij toestel was, anderen gebruiken hem van dezelfde leverancier met KPN.

Enige oplossing is zeker jailbreaken? Wat zijn de gevolgen voor toekomstige updates hiervan?

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Waar gekocht ? als het een online winkel is die zeggen dat het simlockvrij is zou ik zeker verhaal halen.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Via het werk van mijn pa. Stond niets bij over simlockvrij of iets dergelijks, maar zijn collega's gebruiken hem met KPN. Verder had hij oorspronkelijk gewoon de prijs van een simlockvrij toestel.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus laat je vader maar contact opnemen met de leverancier die de toestellen hebben geleverd.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar simlocked zou nergens op slaan. Ze gebruiken op de zaak KPN en het gaat om toestellen voor zakelijk of privé gebruik. KPN-simlock bestaat volgensmij nog niet eens, en zijn collega's hebben hem al ruim een maand. Kutapple, je gewoon niets voor activatie in iTunes. :F:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kut Apple? :emo:
    Laat jezelf gewoon 's eerst goed informeren voordat je tot aanschaf overgaat. Iedereen gebruikt KPN en jij wilt Vodafone gebruiken. Misschien zijn die KPN modellen wel software-matig geunlocked? Kijk dat eerst 's na.

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Come on, jij denkt dat een groot concern telefoons aan zijn werknemers levert die KPN software-matig unlocked zijn, zonder dat er bij te zetten? Not really.

En kut-Apple, omdat ze alle functies blokkeren voor gesynchroniseerd met iTunes te zijn, niet kunnen bellen OK, maar hele toestel onbruikbaar maken vind ik nergens op slaan.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt de iPhone gewoon gebruiken hoor.
    En wie heeft de iPhone's dan geleverd?

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, was net even heeeeel gefrustreerd dat het niet werkte. :+ In mijn optiek was er de afgelopen maanden namelijk nog maar één mogelijkheid, bestellen via T-Mobile, of simlockvrij. Zou er naast kunnen zitten hoor, maar was er van overtuigd dat het zo was, dus was net beetje boos. ^^

Toestel is onbruikbaar, omdat je eerst sim er in moet doen, en dan aansluiten op iTunes. Dan vind hij hem in iTunes en zegt hij 'Simkaart ongeldig' etc., oftewel hij is niet simlockvrij is me zojuist verteld in de Apple winkel. Verder kan je er dus niets mee, want dat bericht blijft staan, enige mogelijkheid is ontkoppelen, maar dan blijft hij vragen om met iTunes te connecten.

Hij is besteld via de Phone Shop van Atos (bedrijf), keuze uit enorm veel toestellen, waaronder iPhone 32 en 16 GB. Je rekent af met de prijs voor korting, oftewel €1.000. Hierbij staats niets vermeld over een of andere sim-lock of iets dergelijks, collega's van Atos hebben hem enkele maanden geleden al besteld, en gebruiken hem met KPN.

De reden dat het niet werkt zou dan zijn dat hij alleen werkt met KPN-simlock, maar dat bestaat toch helemaal niet?

Ga mijn pa nu maar op die collega afsturen om te achterhalen hoe het nu precies zit, baal hier wel flink van. :+

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is theoretisch mogelijk, maar zou wel vreemd zijn aangezien alleen T-Mobile de iPhone mocht leveren en alleen hun een simlock erop kunnen krijgen.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb je eigenlijk ook voordelen als je een I abonnement verlengt? dus korting op de phone ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina