Alleen de DriveFX, maar die wordt niet meer gemaakt. Net zoals de Fanatec PWTS en het Microsoft wheel. Alleen de MatCadz of iets dergelijks wordt nog gemaakt.
heb via marktplaats een logitech voor de xbox360 gekocht hoop dat het wat is... thnkx btw!! ps. is bij F1 2010 wel in te stellen hoeveel rondjes je wilt rijden in campain mode? bijv: 16 of alleen maar 10% van de race of halve race enz...
Klopt idd , het minimum is 20% zodat je tenminste 1 pitstop moet maken. Daarna volgens mij: 30 - 50 en 100%.
Wow, net voor het eerst in een week of 2 weer F1 gedaan. Wat was ik slecht zeg Oh en het is trouwens 20,30,40,50,75,100
ik begrijp er niks van. Ben bezig met Kuala Lumpur. op Hard, 20% race, dus 22 ronden. Het gaat daar standaard na ca. 8 ronden regenen. Ik ben 10e gekwalificeerd, maar rij na een aantal bochten al meteen top 4. De eerste tegenstanders beginnen met pitstops rond ronde 6, en gaan dus over op Primes. Ik ging eerst ook over op primes, maar dan begint het dus een rondje later te regenen. Dus ik dacht, oke, weer pitstops, ik ga over op intermediates. Dan rij ik dus ineens achteraan, want blijkbaar veranderd geen enkele tegenstander zijn banden zodra het gaat regenen. Toen dacht ik, ik wissel bij mn eerste pitstop meteen voor intermediates, dan blijf ik de rest voor. Maar de rest pit echt niet zodra het gaat regenen, en rijden net zo hard door op hun primes. Iemand dit ook ervaren?
Je kan nog wel een tijdje op primes/options blijven rijden hoor met lichte regen. Zodra je engineer zegt dat het tijd is om te wisselen zou ik dat ook pas gaan doen.
Oke, dat dacht ik al, wanneer gaat ie het nou zeggen Maar ik vind het raar dat de rest ook nog niet ging pitten. Vanavond weer proberen dan maar...
Van mij hadden ze wel weerberichten over de boordradio mogen laten gaan. Reed vanmiddag in Hongarije. Beetje regen, genoeg voor intermediates. Bij het pitten was er nog geen teken van beter weer of en opdrogende baan, dus koos ik voor weer intermediates. Maar twee rondjes verder werd het snel droog. Schijnbaar wist iedereen dat, want iedereen reed op de option terwijl mijn intermediates wel heel hard begonnen te slijten...
Had ik dus ook bij dezelfde race als waar ik hierboven over vroeg. Ging nu doorrijden tot de engineer zei dat ik naar wets moest (5 ronden nadat het begon te regenen ). Was het gros van het veld al een ronde eerder gaan pitten, waardoor ik de ronde dat iedereen blijkbaar wist hoe kut het werd en ging pitten, superveel tijd verloor op mn slicks.
Man, ik moet dit spel ook weer oppakken, maar meestal krijgt relaxed een potje NHL of CoD toch de voorkeur in plaats van gefocust knallen voor m'n leven in m'n Lotus.
Beetje raar af en toe in F1. Ik pak pole position en in de race sta je opeens als 6e opgesteld. Terwijl ik geen eens een straf aan me broek heb gehad.
Klopt, heb ik ook een paar keer gehad, staan beide Redbull coureurs weer 1-2 op de grid, terwijl Hamilton Pole had na de kwali...
Net weer een race race gereden. Het was helemaal droog, het begon te regenen. Dus ze riepen me naar de pits in ronde 6, maar zonder naar intermediates te changen. Ik rij de pit uit, zeggen ze dat ik weer moet binnenkomen?! Gedaan en dan hebben ze nog geen intermediates eronder gezet. Pas in ronde 12 riepen ze er pas om. Niet gedaan. Ik lag ruim voor dus ik d8, ah wat boeien die 2 rondes nou... Veel dus! Ipv 1e 4e geindigd :'s Hoe kun je er zelf intermediates onder leggen, en zelf beslissen wanneer je pit?
Met Y beslis je zelf wanneer je pit. En met de onderste vierpuntsdruktoets (oid) kan je je banden kiezen voor je pitstop terwijl je aan het rijden bent dus. Gewoon intermediates selecteren dan.