[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ook het snipen geprobeerd en het werkt een stuk beter. Ben nooit echt een sniper fan geweest in mw2 ofzo maar soms vind ik het weleens leuk. Quickscopen enzo kan ik toch niet en zoals meerdere keren hier al gezegd is ik heb nog nooit een quickscoper gezien die boven aan stond.
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    in clan dns wel:p:+als je er op oefent, dan kun je het hoor, beleive me. no scopen doe ik zo vaak, erg leuk.
     
  3. Munnie

    Munnie Guest

    Stel je niet zo aan joh..
     
  4. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als ik er echt mee zou oefenen dan zou het wel lukken maar ben nooit echt van de snipers geweest dus misschien ligt het daar wel aan.

    Maar persoonlijk is het enige voordeel wat ik ervan zie, mits je het natuurlijk heel goed beheerst, het eigenlijk altijd 1 shot 1 kill is. En dan nog wens ik iedere quickscoper veel succes tegen een AR of sub.
     
  5. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit gewoon tussen je oren kerel, ze hebben niks aan die sniper gepatched:+
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    no scopen is 100% geluk, zit totaal geen skill aan verbonden of wat dan ook. Check dit filmpje maar:



    En nee, de laatste patch (die van gisteren) heeft niks verandert aan het scopen/snipen.
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn vertrouwen in Treyarch is weer hersteld. Dolby surround werkt weer perfect, blijkbaar was het dus toch een vervelende bug. Zojuist een potje FFA met 30-3 afgesloten en een paar TDM potjes gebeest met een paar potjes over de 10 kd. Yeah!

    Nu quickscopen nog en de game is compleet, want ik geniet er wel van namelijk.
     
  8. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Quickscopen word volgens mij niet meer gepatched, zou het opzich niet erg vinden dat het er weer inkomt want nu zijn die sniper rifle`s echt waardeloos
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net nogal hard geownd op Nuketown, wat kunnen de pros adviseren voor deze map? Welke class? welke speelstijl? tips voor goede plekjes?
     
  10. Forty

    Forty Guest

    Ik heb er toch nog wel wat mooie kills mee gekregen die ik niet met een AR zou kunnen halen.
    Op Array is sniper nog wel goed.
     
  11. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor nuketown ben je ook een gedeelte afhankelijk van je team. Zelf speel ik hier met de ak74u met rapid fire. En dan niet als een gek beginnen te rennen maar gewoon lekker rustig aan bewegen en dan bedoel ik niet campen in een hoekje maar gewoon rustig van plek naar plek lopen. Dat helpt mij meestal aan een degelijke score. ik heb het hier wel over een normale team deathmatch.
     
  12. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    een sprintkitje gebruik ik daar met mp5/lightweight/stdyaim en marathon
    claymore
    en als je met 2 clannies speelt met zelfde kit kan je met genoeg smoke gelijk B cappen en claymores neer planten.

    en dan carepackge/choppergunner/hind/
    dan eindig ik meestal 60+ kills en onder de 5 deaths.

    gelijk al vanaf spwn kan je nades gooien naar de andere kant.
    en slimme mensen weten de rcxd shortcut. gegarrandeerd dat je 4 man stuk maakt met 1 waggie.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Spas met lightweight pro, sleight of hand en maraton. Pure fun.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 Nuketown is 1 van de weinige mappen waar je met een shotgun echt huis kunt houden terwijl je rond rent (en dus niet bang hoeft te zijn om van grote afstand al gespot te worden)
     
  15. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Patch heeft weinig geholpen wbt de servers, nog steeds disconnects etc, lost connention to host, lost connection dat je gelijk weer in game lobby zit
    lekker al heb je net een chopper gunner:'-(
    Wat een prutsers bij treyarch zeg, testen ze het niet als ze zogenaamd wat gepatched hebben? komen ze gisteren met een hele lijst fixxes maar het is nog steeds klote
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kun je nou ook ergens op een site je stats terugvinden? Zo ja, waar?
     
  17. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet vervelend overkomen maar kan het niet aan je internet provider liggen??
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    dat en hij speelt op ps3
    psn is sowieso kut en die lijst met updates die ik hier poste waren voor de xbox misschien is die er op de ps3 nog niet :eek:

    want hier is het gewoon zalig zo perfect :)
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zou dat kunnen dan? ik heb nooit problemen met geen enkel spel
    verbinding is helemaal vol groen, router is goed ingesteld etc. + het feit dat als het aan mij lag de rest van de gamelobby er ook geen last van zou hebben
     
  20. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad echt heerlijk nu. Gewoon lekker met volle party in de game komen en het beste ik ben in 9 van de 10 gevallen host:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina