Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    SP voelt lekker, heb net de bestorming gedaan..
    Maar toch wil ik nu echt ff graag ACII gaan spelen.. Om er 100% in te komen.

2. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren ook even AC2 van tevoren gespeeld om erin te komen, en nu AC brotherhood sequence 1 net af. Man wat n game, nieuwe executions van Ezio zijn echt super.

MP ga ik na de SP eens checken, ma algemeen gezien valt dit me echt niet tegen, ben blij dat ik COD BO nog even heb laten liggen. Die pik ik wel op voor n stuntprijsje dadelijk bij Media Markt.

3. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi straksjes de codex edition oppikken:D.

4. jhesse

jhesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net opgehaald zo spelen !:D

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet ontvangen van Mediaoffer vandaag. :'-(

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik ook niet van bol.com ze hebben me lekker genaaid met hun "Op werkdagen voor 21:30 uur besteld, morgen in huis." voortaan maar gewoon weer bij gcshop bestellen.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je bij de 4de checkpoint in de race tutorial...?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik weeel, nananana! :p

Over de game: Ik vind m weer enorm tof. Multiplayer nog niet aangeraakt en dat zal ik voorlopig ook niet doen. Heerlijk dat ik eindelijk weer verder kan met het verhaal. Daarnaast is de gameplay weer vertrouwd met wat kleine nieuwe foefjes.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    The name is Raiden Ezio Auditore :cool:.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind hem ook erg tof, zoals verwacht. De gameplay is weer prima, speelt lekker weg en het feit dat het vechten wat makkelijker is maakt niet echt uit. Je kunt weliswaar combo's maken als je één persoon doodt maar er is ook kans dat je nog geraakt wordt als je dat probeert.

Zojuist ben ik aangekomen in Rome en wow, ik stond echt ff stil te kijken naar het enorme uitzicht. De stad is zo groot, zo gedetailleerd en als je op een hoge kerk staat kun je echt vrijwel alles van de stad zien. Het geeft je echt een gevoel dat de stad echt heel groot is.

Een pluspunt overigens vind ik dat de vlaggen (voor een achievement zoals je die kent in AC 1) gemarkeerd zijn op je map.

En dan nog wat over de MP:
    Ik vind het dope, het is toch best lastig om echt goede kills te scoren waar je veel punten voor krijgt en niet zelf dood gaat. Soms dan maak je een kill, en als je die persoon dood hebt dan wordt je zelf in je rug ge-assassinate.

Je moet soms echt goed plannen wat je gaat doen, hoe je te werk gaat en hoe je wilt ontsnappen. Want voordat je het weet kun je al dood zijn. Ook tof dat er heel veel ability's te unlocken zijn naarmate je hoger in level wordt.

11. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Het hele spel ziet er gewoon prachtig uit. _O_
    Graphics zijn ietsjes verbeterd vergeleken ACII volgens mij en die game vond ik er al zeer netjes uit zien. Speel weer net zo soepel als voorheen + een paar nieuwe moves erbij. Ja heb er weer zin in!

En Daz, als je een keer zin hebt in online mp, pm maar even! :+

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben zojuist opnieuw begonnen.
    Hopelijk over 2 weken aan Brotherhood beginnen 8)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met AC II neem ik aan? Waarom eigenlijk, je weet toch al waar het over gaat en wat er is gebeurd? Of ben je dat al weer vergeten? :+
    En, speel je nou zonder HUD? Lijkt me echt niet fijn werken.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Nou Daz, die intro van Brotherhood helpt je nou ook niet echt mee te herinneren. Die ging echt zo:

"Ik heb wat dingen gedaan. Oh, en toen was ik Ezio. En toen was ik opeens op magische wijze in Rome en ben ik waar ik nu ben"

Ja, suure. :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja man, plus ik heb wel zin om ff een lange marathon te houden.

En serieus, zet die HUD uit! Waarvoor gebruik je die nou? Maakt de beleving echt veel beter.

16. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    wie wil nu online met mij spele

voeg me maar toe

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, echt he! Ja dat was érg kort door de bocht. Maar goed, als je het eind filmpje van Deel II bekijkt voordat je de game start dan moet het wel goed zitten. Al was ik wel even kwijt wie Caterina precies was en waar Forli was, but I remember now.
    Dude, dan kan ik niets meer vinden in Rome! 8) Of gebruik je de map wel?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Viewpoints!

En beetje select ;).

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ieimand ook de special edition binnen met 2 bonus naps van mediaoffer? Had gewoon de normale besteld..of is dit normaal? Met een glimmende cover? Hij is echt sick!!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is idd niet de normale maar de special edition (zie rechtsonder boxart). Dat glimmende is gaaf ja, daggers van Ezio, knopen van een andere dude, ketting van een ander aan de rechter kant.. ziet er goed uit! En twee bonus missies inderdaad. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina