Vraagje voor jullie:
heb een tijdje geleden een Elements harde schijf van een halve terra gehaald heeft het altijd prima gedaan, tot op een gegeven moment de computer een keertje werd uitgezet en weer opnieuw aan, sindsdien kan ik de pc niet meer aanzetten als die schijf eraan zit, dan blijft de pc hangen bij één van de opstartschermen..als die pc zonder schijf volledig is opgestart kan ik hem er gewoon aankoppelen en hij doet het gewoon, dus dit vond ik allemaal niet zo'n probleem tot er gister nog iets bij kwam, als ik de schijf aansluit geeft tie zoals altijd aan Elements, (F: ) ik kan de folder prima openen en alle bestanden doen het, alleen zodra ik er iets groots in sleep zoals een paar .wmvhd files dan zegtie dattie vol is, en of ik ruimte wil creëren met het gebruik van schijf opruiming, vol zitten kan alleen totaal niet want de bestanden die erin zitten zijn in totaal nog geen 100 gig...als ik naar my comp en dan rechtermuisknop op F doe dan staat er ook dat ik gewoon nog ruim 450 gig over heb..heel weird allemaal,
muziek en kleine filmpjes kunnen allemaal wel doet ie niet moeilijk over, ik heb zelfs al ge probeerd die hd films in te pakken met winrar erin te slepen en uit te pakken hahaha maar zijn dan ook nogsteeds tegroot...iemand een idee?
Laatst bewerkt: 3 sep 2010