[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    De Rock Band 2 on disc songs ;)
    Dus niet de DLC of RB1 liedjes.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ah, maar dat is toch wel gratis hoop ik??!!

Wauw, wat is dat nummer van The Smiths (stop if you've heard it before) geweldig om te spelen zeg!

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kost 800 MS points.

4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    800 pnts voor songs die je al op een andere disc hebt staan? Nou, dat doe ik dan maar niet ;)

5. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog niet of ik er iets van koop.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    HEEEHEE.

Eindelijk verzonden. :) Hopen dat ik m morgen heb. :9

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Wel jammer dat je geen rockband 3 pro kunt spelen op de Yourock guitar.

Dit is een electrische gitaar met ook alleen het eerste stuk waar echte snaren aanzitten, terwijl op de hals siliconen streepjes zitten en dus geen snaren.

Net als bij de Madcatz Fender controller, maar deze Yourock is weer meer een echt instrument. Er zitten 50 verschillende gitaargeluiden in, je kunt je mp3/ipod erop aansluiten en meespelen.

Je kunt stukken opnemen en je kunt m gebruiken als controller voor de guitar hero en rockband games. Er is een cartridge voor iedere console (30 euro) en de gitaar kost zelf ook maar 200 euro. Je kunt m dus wel gewoon gebruiken als controller voor rockband en guitar hero, maar dus niet voor de pro op rockband 3 zo te zien.

Kijk maar s op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=XGlPzyKWrpU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=KbwWD-ySKqU

Hier worden veel verschillende geluiden getoond

http://www.youtube.com/watch?v=K38sko-IE4M&feature=related

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  8. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties. Om nog ff door te gaan op die ene hand, hoe moet ik me dat dan voorstellen? Is het niet zo dat met een nummer je gewoon zelf kan bepalen hoe je je handen zet (en dan twee?) als je bijvoorbeeld aan de uiterste zijden toetsen moet aanslaan dan kan dat toch niet met 1 hand? Of komt dat misschien met een moeilijker niveau? Ik hoop het want de hele tijd met 1 hand spelen.... =(

@bassiej, ik hoop ook dat je 'm morgen hebt, zou leuk zijn na dat lange wachten ;)

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die hier ervaringen heeft met het RB3 Pro drumstel. En dan voornamelijk hoe de cymbals zijn :)

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb niet zo heel veel meer gespeeld door tijdgebrek, maar je speelt de melodie die je normaal met rechts speelt. Natuurlijk weet het spel niet of je een hand of twee of met je neus of jonge heer speelt ;)

De noten kloppen echter wel goed, omdat je meestal aan twee octaven per hand genoeg hebt.

Ik zal morgen eens wat andere nummers op exper spelen/oefenen om te kijken of het zo blijft. Dit neemt niet weg dat het zelfs met een hand verdraait moeilijk is ;)

En je leert redelijk met een piano omgaan, zeker als je al wat ervaring hebt. Vingering leren ze je niet echt, maar aan de andere kant geloof ik wat dat betreft dat je ook gewoon moet doen wat goed voelt ;)

Laatst bewerkt: 20 nov 2010
  11. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel nu een week, voornamelijk om te drummen op pro

maar god, wat een kut nummers tot nu toe, heb nog niet alle nummers gehad

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Kut nummers? Ik ken geen gitaargame met zulke goede nummers zeg!

Tears for fears - Everybody wants to rule the world
    The Smith - Stop me if you've heard this before
    Amy Winehouse- Rehab
    David Bowie - Space Oddity
    Deep Purple - Smoke on the water
    Elton John - Saturdaynight's alright for fighting
    Foreigner - Cold as ice
    Golden Earring - Radar love
    Huey Lewis - the power of love
    Inxs - Need you tonight
    J. Geils Band -Centerfold
    Joan Jett - I love rock and roll
    Steve Miller - Fly like an eagle
    Whitesnake - Here I go again

The Police, Roxette etc etc.

Dlc met BB King, heel veel van Bon Jove en the Doors (riders on the storm).

Ik vind het ongekend goed deze keer, maar smaken verschillen natuurlijk ;)

13. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet primus...maar ik bedoel de onbekende nummers, zijn er ontiegelijk veel van
    vooral als je een carriere speelt vanaf makkelijk naar moeilijk en dat je speellist hebt van ongeveer 12 nummers.

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat vond ik met vorige versies veel erger: nummers die ik nog nooit had gehoord en een partij baggermuziek pffff

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yay ik heb m!

Meteen Imagine op expert pro keyboard gedaan. :9 Vet.

16. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhhhm... hoe kan je een nummer gelijk op expert doen?!?!

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heel veel oefenen. :+ Ik heb iets van 3 uur gespeeld, en heb nog maar 3 nummers gehaald.

Everybody Wants To Rule The World is ook echt leuk. :D Vet dat ik 'm nu ook gewoon op m'n broer z'n keyboard kan spelen.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Everybody wants to rule the world is sowieso 1 van de allerbeste songs ooit gemaakt, maar ik denk dat die op gitaar echt ongelooflijk mooi en moeilijk zal zijn op pro.

Op youtube zag ik de bass op hard en pro en die is best te doen lijkt me. Pro Madcatz gitaar is in pre-order, want toen ik dat filmpje zag moest ik het zelf ook proberen!
    http://www.youtube.com/watch?v=gg0Rlnl985k

Ook ga ik de Yourock gitaar bestellen zodra ik zeker ben dat die op de xbox kan. Ik ben daar zeker van maar op de site van consoleshop.nl (hij is toch in NL te bestellen!!!), stond de xbox cartrigde niet vermeld.

Daarna in januari de Fenser bestellen.

edit: de cartridge voor de xbox is nog niet mee te bestellen bij consoleshop.nl maar ik heb de gitaar toch besteld. Als ik dan de Madcatz Fender binnen heb, ga ik meteen s kijken hoe dat werkt.
    Ga s beginnen met Everybody wants to rule the world op bass en daarna speel ik m op de Yourock guitar. 's Kijken of dat gaat lukken.
    Gisteren aangemeld op het forum van yourockguitar.com en het blijkt dat ze er mee bezig zijn om deze gitaar werkend te krijgen op Rockband 3 promode. Heeft blijkbaar met licenties te maken en minder met technische problemen.

De yourock gitaar lijkt ook op de madcatz Fender, maar daar waar de Madcatz knoppen gebruikt in de hals, heeft de Yourock gitaar sensoren.

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb twee vraagjes :)

1. Ik heb een hele tijd geleden mijn Rock Band.com account gekoppeld aan mij XBL account, maar heb nog steeds geen achievement. Op de RB site is het wel al bevestigd.

2. Ik neem aan dat je ook gewoon met twee handen kan keyboarden? En is het overall moeilijk?

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Voor de Achievement het linken van je Gamertag naar Rock Band.com is blijkbaar een bug wat bij iedereen gebeurd, wat ik gedaan heb is hem 1 keer linken en dan weer unlinken en dan linken, ik deed me Xbox 360 aan en uit en ik kreeg de Achievement =),

En natuurlijk kun je met 2 handen ''keyboarden'' je kan hem op je schoot zetten en het instrument spelen of een stand erbij kopen, en natuurlijk moet je het instrument leren dus bij het begin is het altijd moeilijk maar hoe meer je speelt hoe beter je wordt.

Laatst bewerkt: 22 nov 2010

Deel Deze Pagina