Chapter 13 is in mijn ogen nog saaier. Het verhaal maakt het dan op het laatst wel weer een deel goed. Het spel heeft gewoon een goed verhaal. Ik ben nu weer terug bij de steppe. Ik ga nu alle achievements verzamelen. Ik zit een tijdje op de chocobo. Best grappig. Ik ga denk ik zo snel mogelijk die missie doen waar je zo´n voorwerp krijgt waarmee je CP dubbel zo snel gaat. Het duurt dalijk echt eeuwen om te levelen.
Olifant ? huh, welke bedoel je ? er zijn veel rare beesten in Eden, maar een olifant heb ik nog niet gezien
Als je Vanille gebruikt als party leader dan kun je haar death spell gebruiken, dan lukt het je wel, maar je kunt later nog terug keren in Eden om Trapezohedrons te halen *) bij dezelfde olifant haha.
Je moest volgens mij direct je Eidolon oproepen, waardoor dat beest op de grond valt en daarna kan je Death spammen. Het is al een tijdje geleden, dus ik weet niet of ik het goed heb.
Pfff, dat krijg ik nou als ik een spel heeeel lang niet gespeeld heb; ben een beetje aan het zoeken naar hoe alles ook alweer werkt..... Kom niet voorbij Spoiler Bahamut. Iemand tips?
Begin met Paradigm Combat Clinic en gebruik constant auto cover! Als je doomcounter op ongeveer 700-1000 zit moet je switchen naar Delta Attack. Mocht je healing nodig hebben kun je ff snel naar Combat Clinic weer switchen. Debuffs zou ik niet doen in dit gevecht.
Wat een tof spel! Eindelijk weer een FF, dat doet goed. Zit nu in chapter 3, maar wanneer krijg ik mijn eerste summon?
Bijna nooit? Maak daar maar nooit van in de main game. Edit: Stom, verkeerd gelezen. Maarja, Summons zijn idd nutteloos, behalve tegen die Dino-schildpadbeesten waarvan ik de naam vergeten ben.
Ik heb zelfs het idee dat ze zelf zwakker zijn dan je party. Enige nut van ze wat ik toe nu toe heb gezien is dat je party erna weer volle HP heeft Je kan trouwens alleen die van je partyleader gebruiken
Ach, is niet het enige en zeker niet het ergste tegenvallende punt in deze FF game zullen we dan maar zeggen.