[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. Peanut07

Peanut07 Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Kinect lijkt me wel leuk voor me broertje maar ik vroeg me even wat af. Ik game altijd vanuit bed en dan staat me tv op oog hoogte tegenover. ik zit ongeveer 4 m van me tv kan de Kinect dat dan wel aan ? zonder dat ik problemen krijg met het ontvangen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet actief bewegen voor de kinect.. dus de vraag is hoeveel ruimte heb je tussen je bed en de kinect

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dance central is niet op voorraad dus die wordt nagezonden. De andere games zijn onderweg

4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Zag het inderdaad ze hebben hem verstuurd naar het dhl afhaalcentrum, Dus neem aan dat ik hem morgen op kan halen.\o/ iemand er al een review van gevonden? (ea sports active 2)

5. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hem bij eplaza gekocht en daar kinetic animels bij gekocht voor 30 euro? Ik kreeg hem niet mee namelijk...

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, is bij mij wel gelukt. De verkoper sloeg eerst de Kinect sensor aan en daarna Kinectimals die hij veranderde naar 30 euro.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Niet zo heel moeilijk te vinden? ;)

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/ea-sports-active-2

Ik ben echt benieuwd nu. Moet Kinect nog binnen krijgen maar begin langzaam te twijfelen om hem gewoon nu al in huis te halen (zag hem vorige week nog ergens liggen). Maarja, beter heb ik gewoon nog even geduld. O-)

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank is groot:thumbs:

Zit nog steeds te wachten. Staat dat pakket vandaag geleverd word en dat chauffeur onderweg is, maar ik heb nog geen bevestiging van het dhl servicepunt:mad: Hoop dus dat ik hem vandaag nog kan oppikken. Maar is kinect inmiddels niet al overal verkrijgbaar?

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hij is hier in Rotterdam overal te krijgen. Helaas geen prijsconcurrentie. Overal is hij te vinden tussen de 140 & 150 EUR.

Zojuist ook opgepikt met Dance Central (Ik denk de beste game bij de Kinect, alleen al omdat Harmonix de ontwikkelaar is geweest en zij zijn echt geweldig in het omgaan van hardware).

10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb net mijn eerste training van de 9 weken er op zitten in ea sports active 2. Mijn freaking god, Ze konden me aan het einde van de grond afrapen wat vermoeiend. Ik zweer het in de fitnes school ben ik minder actief dan hier. Werkt trouwens allemaal erg goed. Ook je hartslag houd hij netjes bij enzo. Tot nu toe ben ik er erg positief over.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik heb hem ook net binnen ga er morgen ook aan beginnen .. ik ben ik kilo in 10 weken afgevallen .. als ik straks door gamen nog eens 5 kilo afval ben ik tevreden ;)

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik kreeg zelfs nog wat extra korting ivm de webactie van Eplaze. Daar krijg je de LE van Kinectimals met 30 euro korting als je de sensor kocht. Nu heb ik nog geen 150 euro betaald voor de sensor (incl. Kinect Adventures) plus Kinectimals.

13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen die mijn workout group wil joinen is welkom.

Groupname; dutch
    password; kinect

14. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi alle

ik heb kinect nu twee dagen gespeeld en eerlijk als ik het wist dat ie zo nep was zou ik het niet kopen.
    Microsoft belooft heel veel en als het op neer komt klopt er helemaal niks van.
    ik zal even de punten noemen dat zo goed juist zouden moeten werken.

1.stem herkenning: fucking bullshit xbox aan/uit zetten met je stem hahahahaha of een film naar voor/achter spoelen hahahah nog meer bs( niet eens in het engels)

2.het scant zogenaamd je lichaam uhm bs, want als je een fuist maakt je hand op tv blijft gewoon open zo is dat ook verder met benen, het lijkt soms alsof ik benen van rubber heb lol.

3. en tenslotte er zullen nooit maar dan echt nooit goede hardcore games op kinect komen. ze kunnen van die bullshit spellen niet echt goed laten werken laat staan dat ze een soort cod of gow op kinect maken.

Een plus punt dat is dat het wel beter en leuker is dan wii maar wii heeft weer dan meer spellen dat niet alleen voor kids en feestjes zijn.

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    1. Het klopt inderdaad dat voice comment nog niet werkt in Nederland. Dit komt nog, je kunt al wel je xbox instellen op US dan werkt het al wel.

2. klopt idd dat hij niet je vingers scant. Had je dit verwacht dan?

3. Dit is nog afwachten natuurlijk. Maar denk alvast aan games als steal batallion. zit wel degelijk potentie in.

Ik ben er dus wel erg tevreden over. Had wel laatst in ea sports active 2 dat iedere keer als ik hurkte mijn avatar opstond en als ik stond mijn avatar bukte:eek: Maar na het gaan van de kinect tuner en opnieuw instellen was dit verholpen.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    3 panzar dragoon, steel battalion .. ja er komen hardcore games

17. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ben vandaag terug gegaan met de bon en kreeg hem mee voor 30 euro -15% korting na even wat zeuren ;). dus was voor 25.50 was ik klaar

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, doe je goed! :b: Mooi dat het gelukt is!

19. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Punt 2: Hij scant wel zeker de vingers. Althans ik kon bij de demo van 'your shape:fitness evolved' een vuist maken.

Ik ben verder ook zeer tevreden over Kinect.

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Als ik Kinect zou kopen voor mijn oude Xbox360 moet ik dan nog een soort speciale kabel erbij halen of zit er al zoiets bij de Kinect?

Deel Deze Pagina