[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    we weten na 1 reactie van jou ook wel dat je het een kut game vind :+
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb geen woord te veel gezegd toch? :)

    Hij vraagt om een mening. Mogen er dan alleen positieve berichten gegeven worden? Denk niet dat hij daar dan wat aan heeft.
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Nope niet kopen. Het spel klopt van geen kanten.
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is jou mening, ik vind dat je hem wel moet kopen ondanks de paar fouten die erin zitten.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke fouten? Sommige dingen konden wel beter, ja. Maar imo speelt het gewoon heel erg lekker. 't is gewoon een mix van World at War en MW2, en dat is gewoon tof :)

    Ik vraag me dan wel af wat jullie precies bedoelen met 'fouten'?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet zo triest gaan doen.....je weet goed welke fouten erin zitten. Met mix bedoel je de slechte dingen en fouten uit WaW en de goede dingen uit MW2?
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op man, jullie kijken alleen maar naar de slechte dingen. Kijk ook eens naar de goede dingen zoals:
    - Zombies
    - Gebalanceerd
    - Geen noobtubers
    etc. Er zijn genoeg goede dingen..
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Allemaal leuk en aardig wat je daar zet. Maar als ik heel mijn magazijn op iemand loop te schieten en diegene niet dood gaat en ik wel door 1/2 kogels dan klopt er iets niet. Ik krijg zoveel hitmarkers en schiet vol op iemand's lichaam en toch blijft de tegenstander in leven. Als ze dat FIXEN zijn we een grote STAP verder. Dan heb ik het niets eens over Spawnpoints, lag, matchmaking, connection interupted, als je killstreaks rewards hebt kun je het niet gebruiken als je van CLASS veranderd.

    Die paar fouten zijn wel CRUCIAAL voor het spel. En zorgt bij vele voor irritaties. Dit had je trouwens niet bij WaW. Wel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    noem die fouten op dan :+
    want ik zie ze ook niet vind het juist heerlijk spelen ;) en waarom:

    geen gastjes meer in je team die proberen te QSen en na 10 matches een montage maken met 8 Qscopes er in :+

    en ga eens naar je leaderboards en dan weapons volgens mij. killed by noobtubes 14 rpg 9 :9

    iedereen loopt weer echt te schieten :)
    de maps hebben ook allemaal een leuk sfeerdje vliegen wat vogels rond soms vliegt er eens een vlinder voorbij
    loop je door een huis staat er een radio aan stukje muziek erbij
    vuur dat nog een tijdje blijft doorbranden op de grond.

    zo kan ik nog wel ff doorgaan hoor ;)
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Speel hardcore.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zombies is precies hetzelfde als WaW alleen 2 nieuwe maps....
    Balans begint steeds minder te worden. Zeker beter als in MW2 maar ook nu zijn er wapens die veel te OP zijn tov de andere (grip op een SMG...:emo:).
    Ik had liever een noobtube gehad dat iemand wel in 1x dood ging dan dat ik ze met een AR 7x moest raken...

    Al 100x hier gedaan. Jullie weten precies wat we bedoelen dus ga nu niet de fanboy uithangen...
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Na de laatste patch hebben ze de matchmaking zwaar verbeterd. Kom nu altijd in een match met een volle party. Top dus.

    @ Edjuuh

    Ze hadden dat quickscope er gewoon in moeten laten. Niet net als MW2 maar zoals het was in COD4. Daar had je wel degelijk skill voor nodig.
    En als ik alleen speel of met een vriend ( Domination, HQ ) ben ik altijd de enige die captured. Krijg zelden hulp van de andere teammaten. Laat mij dan lekker QS.

    Btw

    Killstreaks 3,4 en 5 zijn de beste icm hardline pro. :+
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet alleen de matchmaking maar ook de hit detection lijkt beter (kan ook zo lijken omdat je gematched word met spelers waar je een betere verbinding mee hebt)

    al met al een hele goeie eerste update
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hit dectection is niks aan veranderd. Check de patch notes. Waarschijnlijk beschikken ze niet eens over de kwaliteit om het beter te maken. Ik zou zeggen breng dan geen shooter uit als je het niet kunt...

    Al deze problemen zaten in de beta en toen hadden ze het gewoon aan moeten passen. Ze durfde hem niet open te maken omdat iedereen dan zag dat er een game op de makrt zou komen die nog vol fouten zat. Dat wilde ze natuurlijk niet omdat het geld ging kosten. Dan maar een game vol fouten op de markt. Failarch heeft het voor mij helemaal verpest. Nooit zal er meer een game van dat kutbedrijf in mijn huis komen!
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Al deze dingen die jullie opnoemen kunnen gepatcht worden........ En je weet dat Treyarch qua support nr.1 is! Veeeel beter als Infinity Ward. Dus die dingen gaan opgelost worden, dat zeker!

    En er bestaat ook nog zoiets als DLC, wat er ongetwijfeld zal komen waardoor we meer (Zombie) maps zullen gaan krijgen. Dus ik zie nergens problemen :)
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb je misschien de volledige lijst voor me ? Want de zombieglitch hebben ze ook gepatcht maar dat stond volgens mij niet op de lijst.

    Ik heb nu btw geen last meer van die hitmarkers.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als die dingen al in de beta bekend zijn waarom wordt het dan niet meteen gedaan? Als alles gewoon klopte had ik de game nu nog gehad...


    Patchnotes t/m 16/11 + In progress. Niks over hitdetection....:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362

    is altijd up to date :p
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iig geen hitdetection fixes.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daarom zeg ik ook, misschien lijkt het maar zo omdat de matchmaking verbeterd is en ik minder lag ervaar. Voelt in ieder geval lekkerder aan dan in de eerste week.
     

Deel Deze Pagina