DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Geen rewinds bij Daft Punk en Eminem / Lil' Wayne? Had je makkelijk m'n high score kunnen uithalen, volgens mij.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Doe ik altijd als ik een filmpje voor YT maak; geen rewinds. Je hebt vaak mensen die het gewoon willen beluisteren, en dan verpesten de rewinds het nummer.
    Als de capturecard uitstaat ga ik uiteraard weer gewoon voor de highscores. :9

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Moet nog steeds DJ hero 1 uitspelen. Vond het wel leuk maar toch zet ik me er nooit aan. Misschien zometeen weer eventjes spelen :)

4. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, leuk om eens te zien in dat eerste filmpje hoe m'n naam daar links stond, ook al verpulver je hem natuurlijk met gemak :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deze zijn eindelijk klaar met het verwerken:

Die wat ik als eerste had geupload is nog steeds bezig. Ben bang dat ik die morgen opnieuw kan uploaden.

[yt]XBzHXPI611I[/yt]

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Dulle: Nog 1 Challenge nodig voor de achievement O-)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Komt voor elkaar! ;)
    Alleen dan wel morgen. Vandaag voel ik me niet zo lekker.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je wat challenges gestuurd. Al is het volgens mij al te laat. :+

Net deze gehaald:
    You're Golden
    5 star Galvanize on Expert difficulty.
    18 [​IMG] (30-10-2010)

Niet gedacht dat ik het zou kunnen. :p Goede deck uitkiezen maakt heel veel uit. Kwam zelfs in de buurt van mijn highscore op Hard. (980k)

Deze ook gehaald, maar die is relatief easy:
    Supreme Master Of The Empire
    Complete DJ Shadow's setlist in Empire mode on Expert difficulty.
    100 [​IMG] (30-10-2010)

Die 100 (G) wat je ervoor krijgt is een beetje overdreven veel. Maar je hoort me verder niet klagen hoor. O-)

edit: Nu ook Firestarter op 5 sterren. Nu ga ik ook gelijk alles op 5 sterren proberen te halen. Galvanize en Firestarter schijnen de moeilijkste te zijn.

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  9. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Neem aan dat je hiervoor alles op 5 sterren Expert moet halen? Heb net die setlist uitgespeeld op Expert maar kreeg geen achievement.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je moet minimaal 12 sterren halen in die setlist.

11. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    van het weekend verder gespeeld bij Empire Mode. Shit was is die multiplier deck goed zeg:9 die sterren toren schiet omhoog bij momenten van x10:), op de helft van het nummer heb je je balk al bovenaan.

12. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem ook sinds een dag en moet zeggen dat ie beter is als 1 qua muziek voor mij dan.

Alleen snap alleen niet zo goed wat je met die freestyle(crossfader) stukken moet???

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    freestylen lijkt me? Rammel maar wat met die crossfader. Hoe beter je het in het ritme van de muziek doet hoe meer punten je krijgt aan het einde van zo een sectie.

14. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe logisch :+ vind het eigenlijk nutteloos :)
    Maar leuke game :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind er ook niet veel aan. Maar goed, ze willen je wat vrijheid geven.

Wat ik wel wel een goede verbetering vind is dat je niet meer willekeurige samples kunt spelen tijdens die rode stukjes. Nu hebben ze ervoor gezorgd dat je als je op de rode knop drukt ook een geluid komt wat past bij het nummer.
    Niet meer de hele tijd Yeah Boyyyyy! spammen dus. :+

16. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is inderdaad een hele verbetering :thumbs:, nog maar even een vraagje weer over de freestyle.

Als je online tegen iemand speel en je heb bijvoorbeeld een freestyle scratch dan zie je bij je tegenstander een soort X betekent dat dan dat jij die scratch heb of kan hij als nog scratchen?????

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet 100% zeker, maar dat ligt aan de mode die je speelt. Als het een star battle is dan is/kan hij ook gewoon scratchen, maar hoor jij het gewoon niet. Bij bv. een Checkpoint battle betekend het kruis dat jij eerder was begonnen met scratchen dan hem en dat hij dus op dat moment niks meer kan doen. (tenminste... zo werkte dat in de offline checkpoint battles. )
    Dat is dan niet alleen bij freestyle scratchen, maar ook bij het crossfaden en de samples.

18. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Thnks Dulle :b:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu dan eens een vraag van mijn kant. Heeft iemand een manier gezien of je kunt zien welke nummers je al op Expert hebt gehaald, of moet ik dat oldskool met pen en papier gaan bijhouden?
    DJ Hero 1 hield dat allemaal netjes bij. Je kon je rating per difficulty zien.

edit: Ben maar opnieuw begonnen met alle nummers en streep ze dus stuk voor stuk af. Niet echt ideaal, maar goed. Het is te doen. :p
    (nee, ik werk dus niet op alfabetische volgorde, maar ik sorteer op Complexity en ga dan van moeilijk naar gemakkelijk. Hopelijk heb ik nu dus ook inderdaad het moelijkste gehad 8))

Bij een paar nummers mijn oude score wat ik op Hard had gehaald verbeterd. Zelfs met mijn geklungel op Expert dus. Mooi om te weten dat er dus nog genoeg verbetering in mijn scores zit. Kan ik jan_tran weer eens goed gaan aanpakken. :cool: (ik zag dat je niet hebt stilgezeten :eek:)

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alles op 5 sterren Expert, maar geen achievement. Goddamnit.

Deel Deze Pagina