[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is veruit de meest indrukwekkende sneeuw wat we in een racegame hebben mogen aanschouwen en nog klaagt meneer om zoiets miezerigs. Oh oh je bent me er toch een.

Tevens ben je niet goed bij je hoofd als je dit visueel ook maar durft te meten met Prologue. Het verschil is enorm.

2. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha ga toch weg man, dus omdat dit het meest indrukwekkende sneeuw is wat je in een racegame hebt gezien mag je het niet meer vergelijken en bekritiseren met reallife? _0/

4. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over een verkeerde interpretatie gesproken. :emo: Dom figuur.

Als je iets wilt aanmerken kom dan niet met kritiek waarvan de aard zo klein is op het aspect wat voor de rest van dermate hoog niveau is. Dat is zeiken om het zeiken. Maar goed, zoals ik gezegd ben ik niets anders gewend van onze vriend.

/Mod Ik had je al eerder gewaarschuwd en nu noem je iemand gewoon vlak af "dom figuur"... hier mee heb je jammer genoeg een OW verdiend - Pegas

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Un-fuck-ing believable! _O_

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat op de man spelen ben ik nu wel een beetje klaar mee. Dat je het niet met me eens bent is prima, maar dat kun je ook op een normale manier duidelik maken.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice!
    Zeker bij een maat checken zodra hij hem heeft. Alleen jammer dat je de HUD niet uit kan zetten, schijt irritant in race games.

GT5 kopen doe ik niet, GT4 was mijn grootste miskoop. Kocht hem zomaar opeens na wat screens gezien te hebben maar vond het werkelijk kut. Ik haat sim-race games. :+

11. JeePee

JeePee Guest

Wow. Los van de graphics die echt te ziek zijn, vind ik vooral de physics echt prachtig! Hoe hij hem kwijt raakt de eerste keer ziet er zeer goed uit :D

M'n huisgenoot heeft trouwens een PS3 gekocht vorige week voor GT5 haha. Ik zal 'm dus zo nu en dan ook wel even spelen :)

12. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De rook.. het geluid !! _O_

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Overdrijven is ook een vak zeg, een goeie vriend van mij die voor een gamesite werkt heeft de game gezien in Keulen en hij zei dat het behoorlijk veel weg had van Prologue dus. Het zal heus mooier zijn dan Prologue maar een enorm verschil? Highly doubt that.

15. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je überhaupt naar de videos van de final build gekeken die nu het net overspoelen? Als je dan nog durft te beweren dat het verschil minimaal is heb je een bunker voor je hoofd.

En verder wil ik jou en je vriend er nog even op wijzen dat de build die ze op de Gamescom toonde een 6 maanden oude build was. Dat is herhaaldelijk duidelijk gemaakt. Knap dat dit nog langs een ''redactielid'' voorbij gaat. Duidelijk een geval van je vak niet verstaan.

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Gast, reageer eens niet zo agressief. We weten echt wel dat jij een PS3 liefhebber bent en niet zo veel met de 360 hebt. Maar durf ook eens naar de feiten te kijken. Sure, het zal er goed uitzien, maar als er enige puntjes van kritiek komen lijkt het steeds aan die mensen zelf te liggen of men verschuilt zich achter een oude build, slechte speakers, een kut tv of meer van die onzin.
    Ik vind (een mening dus he!) dat die sneeuw te snel optrekt, jij vindt van niet. Nou dat is prima toch? Dat is inderdaad geen mega issue, maar wel iets waar je het over mag hebben toch?
    Ik zei een tijd geleden dat de auto's over de weg glijden. Werd door iedereen uitgelachen. Paar weken later zeiden zelfs de liefhebbers het zelf al. Wees gewoon eens realistisch. Zoals ik het nu zie gaat het waarschijnlijk een superstrakke game worden, maar nog steeds niet wat ik zelf (weer een mening!) had verwacht. Dat komt vooral door het schadesysteem, de premium auto's en een track maker die geen reet voorstelt.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dude...als jij niet normaal kunt reageren. Waar precies zeg ik dat het verschil minimaal is? Ik zeg alleen dat het niet zo extreem is als jij lijkt te beweren, en weet je 100% zeker dat het een 6 maanden oude build is? Volgende keer doe je beter gewoon rustig, en reageer je wat normaler.

Duidelijk een geval van extreme fanboy, much? :thumbs:

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nog meer regen :)

[yt]gIvY4Frrjzw[/yt]

Sneeuw

[yt]QUaVmWeLoHg[/yt]

Ik vind het er allemaal spectaculair uitzien en het begint te jeuken om 'm ook niet gewoon te halen volgende week. Echter heb ik geen stuur (geen ruimte voor) en vind ik de PlayStation 3 controller echt niet lekker werken in combinatie met racegames. Je kunt je gas en rem niet goed doseren zoals met een Xbox 360 controller wel kan.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had eens iets gelezen over een convertor kabeltje, dan kun je met een 360 pad op een PS3 spelen.. even kijken of ik dit kan vinden.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jezus, wat kan je toffe foto's maken in photo mode.... _O_

Nummer 2 en 3 <3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina